Bachelor of Arts in de psychologie
Istanbul Medipol University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Istanbul, Turkije
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 4.680 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
18 Sep 2024
Invoering
Psychologie is een discipline die veel onderwerpen onderzoekt die verband houden met menselijke emoties, zoals angst, liefde, haat en menselijk gedrag zoals moord en heldhaftigheid, en ook cognitieve processen zoals taal en creativiteit. Het onderzoekt ook de relatie tussen dit alles en het menselijk lichaam en brein met behulp van wetenschappelijke methoden op zeer creatieve en interessante manieren.
Gedragsonderzoekers gebruiken wetenschappelijke methoden in hun onderzoek. Ze gebruiken een bio-psycho-sociocultureel perspectief om menselijke problemen te bestuderen. Er zijn veel toegepaste gebieden in de psychologie, zoals klinische psychologie, schoolpsychologie, gezondheidspsychologie en industriële en organisatiepsychologie. Door een diploma in verschillende deelgebieden in de psychologie te behalen, worden ze een specialist.
Psychologie, als een snelgroeiend vakgebied, vereist trainingsprogramma's die goed zijn voorbereid om deze dynamiek bij te houden. Geleid met dit inzicht, volgt elke academicus in ons bachelorprogramma de ontwikkelingen in hun interessegebied op de voet, voert actief studies uit en heeft een sterke motivatie om samen te werken met en studenten te leren wat het vakgebied van de psychologie te bieden heeft.
Aan studenten die een opleiding op het gebied van psychologie hebben afgerond, wordt de graad Bachelor of Arts in de psychologie (BA) verleend. Onze afdeling heeft twee verschillende psychologieprogramma's, de ene in het Engels en de andere in het Turks.
toelatingen
leerplan
- Toegepaste gedragsanalyse
- Basisvaardigheden voor sollicitatiegesprekken
- Biologische psychologie
- Kinder- en jeugdpsychopathologie
- Klinische psychologie
- Cognitieve psychologie
- Ontwikkelingspsychologie I
- Ontwikkelingspsychologie II
- Ethiek in de psychologie
- Evolutionaire psychologie
- Familie systemen
- Forensische psychologie
- Geriatrische psychologie
- Groepsdynamiek
- Gezondheidspsychologie
- Geschiedenis van de psychologie
- Arbeids- en organisatiepsychologie
- Informatietechnologieën en hulpmiddelen I
- Stage: Veldpraktijk
- Inleiding tot cognitieve gedragstherapie
- Inleiding tot cognitieve revalidatie
- Inleiding tot neuropsychologie
- Inleiding tot de filosofie
- Inleiding tot psychodynamische therapie
- Inleiding tot de psychologie I
- Inleiding tot de psychologie II
- Inleiding tot de sociologie
- Aan het leren
- Meten en beoordelen in de psychologie
- Moderne biologie
- Morele psychologie
- Motivatie en emoties
- Neurowetenschap van sociale cognitie
- Persoonlijkheidstheorieën
- Speeltherapie
- Psychologie L Appro. Naar literatuur en filosofie
- Psychologische testen
- Psychologie van geslacht
- Psychologie van de misdaad
- Psychopathologie
- Onderzoekstoepassing in ontwikkeling. Psychologie
- Onderzoeksmethoden in de psychologie
- Geselecteerde onderwerpen in de klinische psychologie
- Geselecteerde onderwerpen in de cognitieve psychologie
- Geselecteerde onderwerpen in ontwikkelingspsychologie
- Geselecteerde onderwerpen in experimentele Psy
- Geselecteerde onderwerpen in Ind. En Organisatie Psy.
- Sensatie en perceptie
- Sociale media en psychologie
- Sociale psychologie I
- Sociale psychologie II
- Maatschappelijke verantwoordelijkheid en vrijwilligerswerk
- Sportpsychologie
- Statistieken voor de Gedragswetenschappen I
- Statistieken voor de Gedragswetenschappen II
Programma resultaat
Onze missie is om een dynamisch, interactief en creatief raamwerk te creëren dat voortbouwt op nieuwsgierigheid naar de menselijke natuur en de bereidheid om deze nieuwsgierigheid om te zetten in onderzoek en praktijk. Binnen dit kader streven we ernaar onze studenten inzicht te geven in de basisprincipes van de wetenschap en deze manier over te brengen op andere gebieden van hun leven, hen aan te moedigen hun eigen onafhankelijke studies uit te voeren, hen te helpen ethische normen te internaliseren en hen te laten controleren hun professionele functioneren om manieren te vinden om hun competentie te verbeteren.