Bachelor of Arts in media en massacommunicatie - public relations
American University in the Emirates
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
8 semesters
Tempo
Full time
Collegegeld
AED 20.500 / per semester
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Alle publiciteit is goede publiciteit
Het College voor Media en Massacommunicatie biedt een specialisatie Public Relations die onze activiteiten en ons leven onontkoombaar beïnvloedt. Dit programma zal studenten uitrusten met de vaardigheden om lucratieve posities te verwerven op staatsniveau, in internationale organisaties, in verschillende categorieën en capaciteiten, zoals zakelijke ondernemers, public relations-functionarissen, beleidsanalisten, marktonderzoekers en advocaten, evenals in het onderwijs sector. Het kernidee is om het programma aan te bieden om het begrip van de studenten op het gebied van communicatie te ontwikkelen, samen met praktijkervaring in schrijven, onderzoek en campagneplanning, en om de studenten voor te bereiden op het toepassen van hun probleemoplossend vermogen. Naast de stagevereisten, zullen deze vaardigheden studenten helpen om nauwkeurig toegang te krijgen tot ideeën en antwoorden te construeren op complexe theoretische vragen door logische argumenten te ontwikkelen op basis van empirisch bewijs.
- Ontwikkel multidisciplinaire en multitasking-vaardigheden.
- Ontwikkel uitstekende communicatie.
- Kennis verwerven in public relations-strategie, management en implementatietechnieken.
- Ontwikkel een positieve houding, zelfs wanneer u met bredere negatieve kwesties werkt.
De American University in the Emirates is geaccrediteerd door het Ministerie van Onderwijs van de VAE
toelatingen
Beurzen en financiering
leerplan
43 Cursussen | 126 Kredieturen
Algemene educatie | Cursussen (21) | Kredieturen (63) |
Kernvak | Cursussen (14) | Kredieturen (39) |
specialisatie | Cursussen (5) | Kredieturen (15) |
Gratis keuzevakken | Cursussen (3) | Kredieturen (9) |
Cursus algemeen onderwijs
A: Talen en communicatiewetenschappen
De student selecteert 12 studiepunten (4 cursussen) uit de onderstaande lijst
- Universitair leven - [3 credit-uren]
- Academisch schrijven 1 - [3 credit-uren]
- Academisch schrijven 2 - [3 credit-uren]
- Inleiding tot onderzoek - [3 credit-uren]
- Arabische compositie - [3 credit-uren]
- Arabisch voor niet-Arabisch - [3 credit-uren]
- Communicatieve vaardigheden in het Arabisch - [3 credit-uren]
B: De natuurwetenschappen
De student selecteert 3 credit-uren (1 cursus) uit de onderstaande lijst
- Natuurwetenschappen - [3 credit-uren]
- Duurzame energie - [3 credit-uren]
- Milieuwetenschappen - [3 credit-uren]
- Natuurkunde - [3 credit-uren]
C: De sociale of gedragswetenschappen
De student selecteert 27 studiepunten (9 cursussen) uit de onderstaande lijst
- Algemene psychologie - [3 credit-uren]
- Innovatie en ondernemerschap - [3 credit-uren]
- Inleiding tot sociale wetenschappen - [3 credit-uren]
- Inleiding tot politieke wetenschappen - [3 credit-uren]
- Inleiding tot sociologie - [3 credit-uren]
- Inleiding tot antropologie - [3 credit-uren]
- Inleiding tot aardrijkskunde - [3 credit-uren]
- Mensenrechten - [3 kredieturen]
- Micro-economie - [3 credit-uren]
D: Informatietechnologie of Kwantitatief
De student selecteert 3 credit-uren (1 cursus) uit de onderstaande lijst
- Algemene wiskunde - [3 credit-uren]
- Algemene statistieken - [3 kredieturen]
- Inleiding tot computersysteem - [3 credit-uren]
- Wiskunde voor bedrijven - [3 credit-uren]
E: Geesteswetenschappen of Kunsten
De student selecteert 12 studiepunten (4 cursussen) uit de onderstaande lijst
- Hedendaagse Arabische kunst - [3 credit-uren]
- Inleiding tot filosofie - [3 credit-uren]
- Geschiedenis van het Midden-Oosten - [3 kredieturen]
- Wereldgeschiedenis - [3 credit-uren]
- Amerikaanse literatuur - [3 credit-uren]
- Geschiedenis van islamitische kunst - [3 credit-uren]
F: Islamitische studies
De student selecteert 3 credit-uren (1 cursus) uit de onderstaande lijst
- Islamitische cultuur - [3 credit-uren]
- Islamitische beschaving - [3 kredieturen]
G: VAE-studies
De student selecteert 3 credit-uren (1 cursus) uit de onderstaande lijst
- VAE en GCC Society - [3 credit-uren]
Kernvak
- Inleiding tot massacommunicatie - [3 credit-uren]
- Inzicht in public relations - [3 kredieturen]
- Grondbeginselen van nieuws - [3 kredieturen]
- Inleiding tot sociale media - [3 kredieturen]
- Inleiding tot multimediaproductie - [3 credit-uren]
- Pre-stage - [0 credit-uren]
- Stage - [3 credit-uren]
- Publieke opinie en propaganda - [3 credit-uren]
- Organisatorische communicatie - [3 credit-uren]
- Massacommunicatietheorie en praktijk - [3 credit-uren]
- Fotojournalistiek - [3 credit-uren]
- Bewerken voor de massamedia - [3 credit-uren]
- Mediarecht en ethiek - [3 credit-uren]
- Schrijven voor de massamedia - [3 credit-uren]
Specialisatiecursus
- Spreken in het openbaar - [3 credit-uren]
- Schrijven in public relations - [3 credit-uren]
- Mediastrategieën en -implementaties - [3 kredieturen]
- Crisismanagementcommunicatie - [3 kredieturen]
- Capstone-afstudeerproject - [3 credit-uren]
Gratis keuzevakken
3 gangen | 9 credit-uren
Gebaseerd op interesse
- Ontwerp cursussen
- Educatieve cursussen
- Bedrijfskunde cursussen
- Cursussen Beveiliging en wereldwijde studies
- Informatietechnologie cursussen
- Cursussen informatica
Ondersteuning studiegebied
- Radio & tv cursussen
- Cursussen internationale betrekkingen
- Geïntegreerde cursussen marketingcommunicatie
opkomst
Student bouwt het schema op basis van beschikbare aangeboden cursussen in het geregistreerde semester
Doordeweekse ochtendlessen | Doordeweekse Avondlessen |
Zondag - Dinsdag | Tussen 9.00 – 16.00 uur Maandag - Woensdag | Tussen 9.00 – 16.00 uur | Zondag - Dinsdag | Tussen 16:00 – 21:00 uur Maandag - Woensdag | Tussen 16:00 – 21:00 uur |
Programma resultaat
- Demonstreer het vermogen om elementaire massacommunicatieberichten in de communicatietheorieën te kennen, te evalueren en toe te passen.
- Effectief communiceren met anderen in interpersoonlijke situaties, situaties in kleine groepen en spreken in het openbaar.
- In staat om geschikte onderzoeksmethoden te gebruiken om relevante vragen te beantwoorden.
- Demonstreer gevoeligheid voor de ethische kwesties in hun praktijk.
- Mogelijkheid om relevante theorie toe te passen op de communicatiepraktijk.
- Gebruik de verschillende technieken en vaardigheden die nodig zijn voor effectieve public relations en stel passende PR-actieplannen voor met de kosten en tijd.
Programma collegegeld
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Media Communications and Sociology BA/BSc (Hons)
- Bath, Verenigd Koninkrijk
BA Media and Communication
- Swansea, Verenigd Koninkrijk
Communications and Media Studies BA
- Veszprém, Hongarije