Beschrijving van opleiding
Het doel van dit programma is om studenten de creatieve vaardigheden en kennis te bieden die nodig zijn voor een succesvolle carrière in de reclame. Het doel is om studenten in staat te stellen effectieve advertenties te maken en te produceren op basis van marketingonderzoek, onderzoek naar consumentengedrag, strategische planning, creatieve concepten, art direction, copywriting, ontwerptechnieken, communicatieve vaardigheden en sociale verantwoordelijkheid. Een goed begrip van de markten van Hongkong en het Chinese vasteland in de context van economische, culturele, sociale en technologische ontwikkeling zal de basis vormen voor het curriculum. Onze allround aanpak om de professionele en generieke competentie van studenten te ontwikkelen, onderscheidt het van andere universiteiten of hogescholen.
Is Advertising Design iets voor jou?Ja, als u 'ja' zegt op de volgende vragen.Heb je een passie voor overtuigingskracht, gericht op de relatie tussen beeld en woord?
Heb je de wens om te slagen in een sterk concurrerende branche en het vermogen om onder druk te werken?
Is uw persoonlijkheid flexibel en sociaal met een strategische en onderzoekende geest? (Het leven van een bureau heeft alles te maken met het omgaan met mensen, het kunnen werken in een team en het kunnen overtuigen van klanten van de waarde van advertentievoorstellen.)
Beheers je de Engelse en Chinese talen goed?ProgrammastructuurStudenten van het 4-jarige programma moeten in totaal 124 studiepunten behalen om af te studeren; inclusief 30 studiepunten verdiend met vakken met algemene universitaire vereisten, 23 met gemeenschappelijke verplichte vakken en 71 met vakspecifieke en keuzevakken.
Seniorjaarsstudenten moeten in totaal 62-63 studiepunten behalen om af te studeren; inclusief 9 studiepunten die zijn verdiend met vakken met algemene universitaire vereisten, 12 met gemeenschappelijke verplichte vakken en 41 met vakspecifieke en keuzevakken.toepassingenInternationale studentenDe School of Design verwelkomt aanvragen van studenten met een scala aan academische en culturele interesses. Studenten die interesse hebben in design, vrije studies, beeldende kunst en / of andere culturele en technologische disciplines worden aangemoedigd om zich aan te melden voor het programma.GCE A-niveau / Internationaal A-niveau GCE Advanced Level of International Advanced Level met passen in 3 AL, OR 2 AL en 2 AS, vakken (Dit zijn slechts de minimale geschiktheidscriteria. Aanvragers die worden toegelaten, behalen doorgaans ten minste BBB in 3 AL-vakken.)
Internationaal baccalaureaat (IB) Een minimumscore van 24 met ten minste graad 4 in 2 vakken van hoger niveau (Dit zijn slechts de minimale geschiktheidscriteria. Aanvragers die worden toegelaten, behalen doorgaans een score van 30 of hoger, inclusief bonuspunten.)
SAT Reasoning Test / ACT / Advanced Placement Test / SAT Subject Tests Een middelbare school (afstudeer) diploma (niet-Chinees curriculum) en een van de volgende:een totale score van 1190 in de SAT Reasoning Test; of
een samengestelde score van de American College Test (ACT) van 24; en
graad 3 in twee Advanced Placement (AP) vakken; of
een score van 600 in twee SAT Subject Tests[Er wordt afgezien van de Engelse taalvereiste voor degenen die een score van 590 behalen in het op bewijzen gebaseerd lezen en schrijven in de SAT]Lokale studentenKandidaten moeten uitstekende scores hebben bij het toelatingsexamen voor het college en goede Engelse scores. Klik hier om de gemiddelde scores te zien van kandidaten die vorig jaar door onze school in verschillende provincies en steden zijn toegelaten.
Kandidaten die de provinciale eerste prijs of hoger hebben gewonnen in de erkende vakcompetitie, komen in aanmerking voor interviewselectie. Kandidaten die slagen voor het interview, kunnen genieten van een preferentieel beleid voor toelating van studenten. Klik hier voor de details en de lijst met prijzen in de erkende discipline-competitie.
Kandidaten die uitstekende prestaties leveren op andere niet-academische gebieden [bijvoorbeeld: uitstekende resultaten hebben behaald in kunst, muziek (bijvoorbeeld Chopin International Piano Competition), sport en andere niet-academische gebieden], kunnen ook worden toegelaten.
Aanvragers moeten een portfolio (bijvoorbeeld hoofdontwerp) en aanvullende documenten (bijvoorbeeld sociaal beleid en sociaal ondernemerschap) indienen om deel te nemen aan het interview als referentie voor selectie. Aanvragers kunnen door het online toelatingsaanvraagsysteem bladeren om de relevante regelingen tijdens de aanvraagperiode te controleren. Kandidaten die aan het interview moeten deelnemen, worden op de hoogte gebracht door de relevante afdeling.OpmerkingenDit programma houdt geen rekening met tweede keus toepassingen.
Alle aanvragers MOETEN hun portfolio indienen. Download richtlijnen voor portfolio's ter voorbereiding. Aanvragen zonder portfolio's worden niet in behandeling genomen.Carriere vooruitzichtenHet Advertising Design-programma bereidt studenten voor op een loopbaan in de reclame-industrie als art directors, copywriters, interactieve ontwerpers, accountmanagers en marketingmanagers.