Introductie
Financiën gaat over geld en investeringen. Mensen op zichzelf en in partnerschappen, bedrijven en andere entiteiten (waaronder staats- en federale overheden), hebben een gemeenschappelijk doel van winstgevende investeringen. Wat is een door de overheid beveiligde band? Wat is een aandeel? Wat zijn de redenen om in beide te investeren en wanneer is het juiste moment? Dit zijn enkele van de vragen beantwoord op het gebied van financiën.
Deze graad
Na een gewoon eerste jaar in het bedrijfsleven, zul je je specialiseren in financiën vanaf je tweede jaar. De cursus is zowel rigoureus als praktisch, met een nadruk op applicaties en real-world financieel beheer.
Carrières zijn onder meer finance manager, management rapportage manager, equity trade analist, analist voor investeringsactiviteiten en venture capitalist. Je gaat ook een afsluitend capstone-onderwerp volgen, waarin je alles wat je hebt geleerd tot dat moment kunt toepassen in samenwerking met studenten uit andere disciplines. Bovendien hebt u de mogelijkheid om een ​​stage aan te vragen die werkintegrerend leren biedt.Wat ga je studeren
Je leert de theoretische kennis en hulpmiddelen die werkgevers nodig hebben in alle delen van de wereldeconomie: investeringen, financiële markten, financiële modellen en portfolio-analyse. Je leert geavanceerde statistische technieken voor analyse, waaronder het klassieke lineaire regressiemodel, modeldiagnostiek, univariate tijdreeksmodellering en voorspelling. Je onderzoekt bedrijfsfinanciering, inclusief financiële strategieën, beveiligingsanalyse en portfoliobeheer.Extra informatie:
Eerste en tweedejaars vakken kunnen ook op de volgende locaties worden gevolgd:
UOW Batemans Bay - UAC 753604
UOW Bega - UAC 753605
UOW Shoalhaven - UAC 753603
UOW Zuidelijke Hooglanden - UAC 753606
UOW Southern Sydney - UAC 753607
Cursus leerresultaten
Cursusleerresultaten zijn uitspraken over leerprestaties die worden uitgedrukt in termen van wat de leerling geacht wordt te weten, te begrijpen en te kunnen doen na voltooiing van een cursus. Studenten die afstuderen aan deze cursus zullen kunnen demonstreren:
1
Cursusstructuur
Om in aanmerking te komen voor het behalen van de graad van Bachelor of Commerce moet een kandidaat een totaal van ten minste 144 studiepunten verzamelen, waaronder 54 cps kernonderwerpen die hieronder worden vermeld.
Studenten selecteren ten minste één grote studie met 48 studiepunten en kunnen daarnaast een minor 24 cps kiezen. Studenten kunnen ook vakken uit het algemene rooster kiezen om in totaal 144 cps te voltooien.
Er mogen niet meer dan 72 studiepunten van onderwerpen met 100 niveaus worden voltooid.
Waarom kiezen voor deze cursus
UOW Bedrijfstudenten ervaren een modern curriculum dat niet alleen de bedrijfstheorie leert, maar het ook toepast op de dagelijkse zakelijke context. We ontwikkelen professionals, managers en bedrijfsleiders met kritische denkvaardigheden die slagen in hun gekozen vakgebied.
Je hebt de mogelijkheid om praktische, praktische ervaring op te doen en professionele contacten te leggen om je carrière te starten, inclusief de mogelijkheid om deel te nemen aan onze Business Intern
Toelatingseisen
Kandidaten moeten de vereiste score hebben behaald in een kwalificatie die overeenkomt met de voltooiing van 13 jaar scholing in Australië.
Om te slagen in de door jou gekozen cursus, wordt aangenomen dat je relevante vakken hebt voltooid in je middelbare middelbare schoolstudies of andere relevante kwalificaties. Dit is vooral belangrijk voor graden die een sterke basis hebben in wiskunde of wetenschappen.
De faculteit heeft als ondertekenaar de Principles of Responsible Management Education (PRME), een wereldwijd initiatief van de Verenigde Naties. De PRME onderschrijft instellingen die voor verantwoord managementonderwijs, onderzoek en thought leadership strijden.
Carrièremogelijkheden
revisor
Bankier
Analyst
Financiële controller
Accountant
Beleidsadviseur
Bedrijfsadviseur
OHS-officier
HR-manager consultant
effectenhandelaar
Verzekeringsagent
Fondsbeheerder
Exporteur / importeur
PR-coördinator
Marktonderzoeker
Adverterend uitvoerend
Merk / productmanager
Evenementen manager