Read the Official Description

Over

De Bachelor of Commerce (Honours in Marketing Management) is een 1-jarige postgraduaatsopleiding die is bedoeld om studenten voor te bereiden op een baan in midden- en hogere managementfuncties.
De onderliggende focus van het Honours-programma is om marketing te integreren met de bedrijfsvereisten van de organisatie. Het programma biedt studenten geavanceerde vaardigheden die innovatief werken in een dynamische marketingomgeving.

Looptijd

1 jaar

NQF-niveau

Nationaal kwalificatiekader niveau 8 (120 punten)

Toelatingseisen

Een bachelordiploma of een vergelijkbare NQF niveau 7 kwalificatie.

Wijze van levering

Ondersteund afstandsonderwijs.

Carrièremogelijkheden

  • Algemeen directeur
  • Bedrijfsleider
  • Public Service Manager
  • Marketing Manager
  • Verkoopsmanager
  • Consultant

Beoordeling

Het eindcijfer voor elke module bestaat uit een opdracht (50%) en een schriftelijk examen (50%).
Examens worden geschreven aan het einde van elk semester.

Wie zou moeten bijwonen?

  • Afgestudeerden die een gerelateerde bachelor hebben afgerond en geavanceerde kennis en vaardigheden willen verwerven in Marketing Management.
  • Degenen die werken en hun carrièreperspectieven op het gebied van Marketing Management willen verbeteren.

Studentenondersteuning

De BCom (Hons in Marketing Management) wordt geleverd via ondersteunde afstandsonderwijs. Workshops worden elk semester georganiseerd om studenten te ondersteunen bij hun studie. Bij elke module hoort een studiegids. De gids bevat verplichte lezingen, zelfstudie-activiteiten, zelfstudiebrieven en beoordelingsoefeningen. Daarnaast hebben studenten toegang tot online tijdschriften, eerdere tentamenbladen en aanvullend leermateriaal die beschikbaar zijn op de website.

Leerresultaten

Na afronding van het BCom-programma (Hons in Marketing Management) moet de student in staat zijn om:

  • De strategische aspecten van marketing en planning begrijpen en toepassen om het concurrentievermogen op de markt te waarborgen.
  • Ontwikkel en implementeer marketingstrategieën en -plannen.
  • Marketingonderzoek uitvoeren.
  • Pas modellen van kopersgedrag toe om hun nut en impact op de marketingstrategie te evalueren.
  • Pas marketingprincipes toe en pas deze aan op een groot aantal verschillende markten.
  • Een merk ontwikkelen en beheren.
  • Gebruik verschillende marketingkanalen om de doelmarkt te bereiken.
  • Systematisch een product plannen en ontwikkelen gedurende de levenscyclus en maatregelen implementeren om risico's van productfouten te minimaliseren en merkwaarde te creëren.
  • Gebruik elektronische platforms om een wereldwijd publiek te bereiken en richt u daarbij op nieuwe markten, behoud van uw huidige bedrijf en ontwikkeling van de merkidentiteit.

Programmastructuur

Semester 1

  • Strategisch marketingbeheer.
  • Diensten Marketing
  • Marktonderzoek
  • onderzoeksmethode

Semester 2

Selecteer een module uit elke groep.

GROEP A

  • E-Marketing
  • Internationale marketing
  • Relatie marketing

GROEP B

  • Merkmanagement
  • Marketingcommunicatie
  • Directe marketing
  • Onderzoeksrapport
Program taught in:
Engels

See 5 more programs offered by YKBS LTD »

Last updated January 22, 2019
Deze cursus is Online
Begindatum
Aug. 2019
Duration
1 jaar
By locations
By date
Begindatum
Aug. 2019
Application deadline

Aug. 2019