Bachelor of Commerce: marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Marketing gaat over het succesvol positioneren, promoten en distribueren van producten en diensten in een consumentenomgeving.

Een gespecialiseerde graad in marketing is een uitstekend platform voor directe toegang tot dit werkgebied. Als u een goede communicator bent met een aanleg voor creatief en conceptueel denken, bereidt de Bachelor of Commerce (BCom) - Marketing in de VAE u voor op een carrière in dit dynamische beroep.

Het programma helpt je de marketingprincipes te begrijpen, inclusief promotie, prijzen en distributie. Je zult de kennis en vaardigheden verwerven om alternatieve marketingstrategieën te evalueren en om effectieve campagnes te implementeren op basis van financiële, organisatorische, milieu- en ethische criteria. Je ontwikkelt ook je vaardigheden op het gebied van kritisch denken, kwalitatieve en kwantitatieve gegevensanalyse en evaluatie van bedrijfsprestaties.

Looptijd

4 jaar - Voltijds

intakes
Lente - februari
Zomer - juni
Herfst - september

Collegegeld
AED 232.943
USD 63.472
(BTW 5% inbegrepen)

Carrièremogelijkheden

De gevarieerde bedrijfsbasis van de VAE betekent dat carrièreperspectieven bestaan in een groot aantal sectoren in verschillende marketingdisciplines. Afgestudeerden van de BCom in Marketing kunnen professionele rollen vervullen zoals:

  • Public Relations-specialisten
  • Publiciteitscoördinatoren
  • Media-kopers
  • Marketing Research Analysts
  • Schrijvers kopiëren
  • Marketingontwerpers
  • Advertentiebeheerders
  • Market Business Analysts
  • Verkoopvertegenwoordigers
  • Adverterende Executives
  • Marketing Consultants

120795_212UOWD.jpg


Accreditatie en erkenning

Dit programma is geaccrediteerd door het Ministerie van Onderwijs van de VAE - Hoger Onderwijs Zaken en is volledig erkend in de VAE, GCC landen en internationaal voor verder onderwijs en werkgelegenheid in de private en publieke sector.

Bovendien is het programma kwaliteitsborging door UOW, dat is geregistreerd bij het Kwaliteits- en normenbureau voor tertiair onderwijs (TEQSA), de nationale regulator van het hoger onderwijs in Australië. UOWD-afgestudeerden hebben de mogelijkheid om hun UOWD-diploma in te ruilen voor het equivalente UOW Australia-diploma na voltooiing.


Programmastructuur

Om in aanmerking te komen voor de toekenning van de graad Bachelor of Commerce (Marketing), moet een kandidaat een totaal van minimaal 204 Credit Points (cp) opbouwen, waaronder 60 cp van Algemeen Onderwijs, 54 cp van de programmacern, 6 cp Capstone-onderwerp en de specifieke hoofdvereisten.


groot

  • MARK205 Introductory Marketing Research
  • MARK210 Marketing-effectiviteit
  • MARK217 Consumentengedrag
  • MARK333 Geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie
  • MARK344 marketingstrategie

Plus drie van de onderstaande onderwerpen:

  • MARK270 Services Marketing
  • MARK301 Digital Marketing
  • MARK343 Internationale marketing
  • MARK395 Tourism Marketing

Plus 6 keuzevakken. Onderwerpen op nulniveau kunnen niet als keuzevakken worden beschouwd


Program Core

  • ACCY111 Grondslagen voor accounting in de samenleving
  • COMM101 Principes van verantwoordelijk ondernemen
  • COMM121 Statistieken voor bedrijven
  • ECON100 Economic Essentials for Business
  • FIN 111 Inleidende beginselen van financiën
  • Marketingprincipes van MARK101
  • OPS 216 Operations Management
  • MGNT110 Inleiding tot management
  • Eén onderwerp uit de volgende 3 opties (6cp):
    1. ACCY112 Accounting in organisaties *
    2. ECON102 Economie en maatschappij
    3. MGNT102 Zakelijke communicatie
  • COMM331 (Capstone) Integratieve Business Capstone

* Studenten die afstuderen in Accountancy of Finance moeten ACCY112 ondernemen. Studenten met een hoofdvak in International Business worden sterk aangemoedigd om ECON102 te nemen.120783_096UOWD.jpg


Algemeen onderwijs (GED)

Studenten moeten 60 punten van algemeen onderwijs behalen uit de volgende zeven (7) categorieën:

  • Engels, Arabisch of andere talen (18cp)
    • GED 010 Academische studievaardigheden 1
    • GED 020 Academische studievaardigheden 2
  • Informatietechnologie en wiskunde (12cp)
  • MATH060 Foundation Mathematics for Business
  • OPS 113 Bedrijfsgerichte informatiesystemen
  • Islamitische studies of geschiedenis of cultuur (6cp)
  • ARTS017 Islamitische cultuur
  • Eén vak uit de natuur- of fysische wetenschappen (6cp)
  • ENVI030 Milieukunde
  • PHYS030 Foundation Physics
  • Een onderwerp uit Geesteswetenschappen of Kunst (6cp)
  • ARTS035 Inleiding tot de wijsbegeerte
  • RECHT 101 Recht, bedrijfsleven en maatschappij
  • Eén vak uit sociale wetenschappen of gedragswetenschappen (6cp)
  • PSYC015 Inleiding tot de psychologie
  • SOC 103 Inleiding tot de sociologie
  • Innovatie en ondernemerschap (6cp)
  • INE 301 Fundamentals van innovatie en ondernemerschap


keuzevakken

Verwacht wordt dat de student 6 keuzevakken (30 cp) van 100, 200 of 300 niveaus voltooit.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

We have combined the academic excellence of Australia’s 12th highest ranking university with the culture and excitement of the cosmopolitan city of Dubai, to provide a dynamic, stimulating and rewardi ... Lees meer

We have combined the academic excellence of Australia’s 12th highest ranking university with the culture and excitement of the cosmopolitan city of Dubai, to provide a dynamic, stimulating and rewarding environment for students, research practitioners and business professionals alike. At the same time, we are active contributors to the burgeoning knowledge economy of the UAE. Lees Minder