Bachelor of Fine Arts (BFA) in Game Development
Academy of Art University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
San Francisco, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren, Op de campus
Duur
8 semesters
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 1.156 *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Jun 2024
* per eenheid voor binnenlandse studenten voor het academiejaar najaar 2020 - zomer 2021; 1,059 USD per eenheid voor internationale studenten voor het academische jaar herfst 2020 - zomer 2021
Invoering
De Game Development BFA geeft een goed afgeronde opleiding in de kunsten met de nadruk op het begrijpen en toepassen van technieken, waaronder 3D-modellering, animatie en belichting bij de productie van videogames.
Studenten studeren af met een goed begrip van de fundamentele principes van game art, inclusief kennis van game engine technologie en pre-productie en productieomgevingen.
Beschrijving van de cursus
Semester 1
- GAM 105: Inleiding tot Maya
Core / 3 eenheden - GAM 107: Game Engines
Core / 3 eenheden - GAM 110: Inleiding tot game-ontwikkeling
Core / 3 eenheden - GAM 111: 2D-tools voor game-ontwikkeling
Core / 3 eenheden
Semester 2
- ND 113: Schetsen voor communicatie
Core / 3 eenheden - GAM 115: Elementen van scripting
Core / 3 eenheden - GAM 131: Geschiedenis van gaming
Grote / 3 eenheden / Aanbevolen voor de zomer - GAM 150: Game Design, Theory & Analysis
Core / 3 eenheden - LA 108: Compositie voor de artiest
Liberal Arts / 3 Units / Aanbevolen voor de zomer - LA 255: College Math
Liberal Arts / 3 eenheden
Semester 3
- GAM 201: 3D-modellering voor games 1
Core / 3 eenheden - GAM 215: Scripting voor 3D-spellen 1
Major / 3 eenheden - GAM 252: Systeemontwerp
Major / 3 eenheden - LA 120: Kunstgeschiedenis door de 15e eeuw
Liberal Arts / 3 eenheden - LA 291: Carrière ontwerpen
Liberal Arts / 3 eenheden
Semester 4
- GAM 170: Level Design voor videogames 1
Core / 3 eenheden - GAM 233: Elementen van digitaal schilderen
Core / 3 eenheden - GAM 310: Prototype Game Production Studio
Core / 3 eenheden - GAM 315: Scripting voor 3D-spellen 2
Major / 3 eenheden - GAM 353: Game Freemium en inkomsten genereren
Major / 3 eenheden - LA 121: Kunstgeschiedenis door de 19e eeuw
Liberal Arts / 3 Units / Aanbevolen voor de zomer - LA 202: Engels Compositie: Creative Persuasion & Argument
Liberal Arts / 3 Units / Aanbevolen voor de zomer
Semester 5
- GAM 270: Level Design voor videogames 2
Major / 3 eenheden - GAM 335: Story in Video Games
Major / 3 eenheden - GAM 350: Rapid Game Development 1
Major / 3 eenheden - LA 110: Het korte verhaal schrijven
Liberal Arts / 3 eenheden - LA 271: College Algebra met geometrie
Liberal Arts / 3 eenheden
Semester 6
- GAM 190: Mobile UI en UX
Major / 3 eenheden - GAM 410: Rapid Game Development 2
Major / 3 eenheden - GAM 416: Combat - Dancing with the Enemy
Major / 3 eenheden - GAM 498: Collaborative Project
Keuze / 3 eenheden / aanbevolen voor de zomer - LA 127: Topics in World Art
Liberal Arts / 3 eenheden - LA 195: History of Comics: American Comics
Liberal Arts / 3 Units / Aanbevolen voor de zomer - LA 306: Creatief spreken: presentatie voor ontwerpers
Liberal Arts / 3 eenheden
Semester 7
- GAM 483: Interactive Media Production & Entrepreneurship
Major / 3 eenheden - GAM 498: Collaborative Project
Major / 3 eenheden - LA 117: Overzicht van landschapsarchitectuur
Liberal Arts / 3 eenheden - LA 171: Western Civilization
Liberal Arts / 3 eenheden
Semester 8
- GAM 405: Spelportfolio-voorbereiding
Core / 3 eenheden - GAM 498: Collaborative Project
Major / 3 eenheden - GAM 500: Stage in Game Design
Keuze / 3 eenheden / aanbevolen voor de zomer - LA 197: History of Comics: International and Alternative Comics
Liberal Arts / 3 eenheden - LA 435: The Power of Signs: Semiotics & The Visual Arts
Liberal Arts / 3 Units / Aanbevolen voor de zomer
Eenheidsvereisten
Graad Vereisten
BFA Game Development Degree-vereisten
- Minimumcijfer van C- in alle kerncursussen, majorcursussen en LA 107 Schrijven voor de meertalige kunstenaar of LA 108 Compositie voor de kunstenaar
- Minimaal 2.0 GPA en de volgende algemene onderwijsvereisten:
- 1 Schriftelijke communicatie: compositie
- 1 Schriftelijke communicatie: kritisch denken
- 1 Schriftelijke communicatie: context en stijl
- 2 Art Historical Awareness: Western Art
- 2 Art Historical Awareness: Surveys
- 1 Historisch bewustzijn
- 1 Kwantitatieve geletterdheid
- 1 Culturele ideeën en invloeden
- 1 Werkgelegenheidscommunicatie en -praktijken
Nadat aan de bovenstaande algemene onderwijsvereisten is voldaan, neemt u de Liberal Arts-keuzevakken naar behoefte om aan de Liberal Arts-eenheidseis te voldoen.
Academy of Art University / Academy of Art University
Programma leerresultaten
Niet-gegradueerde studenten voldoen aan de volgende prestatiecriteria voor studenten:
Visuele communicatie
- Integreer omgevingen, personages of rekwisieten voor een samenhangende spelervaring
- Toon visueel vaardigheden die voldoen aan de normen in de game-industrie
Technologie
- Demonstreer vaardigheid met technologie die verband houdt met de hedendaagse productie van games
Presentatie vaardigheden
- Werk en ideeën duidelijk en professioneel presenteren
Kritisch denken en problemen oplossen
- Breng onderzoek en ideeën tijdens het ontwerpproces visueel over
- Onderzoek en werkbare oplossingen binnen een deadline
Professionele paraatheid
- Maak een professioneel portfolio dat voldoet aan de industrienormen
- Werk samen en effectief in een professionele productieomgeving
- Identificeer sterke punten en ontwikkel een portfolio op maat om ze te laten zien
Specialistische vaardigheden: game- en levelontwerp
- Ontwerp, organiseer en bouw game-prototypes in gevestigde game-engines
- Ontwerpdocumentatie en gedetailleerde papieren kaarten maken voor een professioneel preproductiepakket
- Gebruik effectief visuele en code-gebaseerde scripting om spel- en levelmechanica te implementeren
Specialistische vaardigheden: animatie
- Pas de principes van animatie effectief toe op omgevingen, personages of effecten
- Breng beweging over (tweevoetig en viervoudig) en interactie van bewegende objecten
- Voeg originele animaties toe aan gevestigde game-engines
- Demonstreer een begrip van enscenering en compositie door leesbare animaties
Specialistische vaardigheden: 3D-modellering voor games
- Model met passend gebruik van vorm, verhouding en functie
- Creëer en pas texturen toe die consistent zijn met het algehele uiterlijk van het project
Specialistische vaardigheden: concept art
- Gebruik effectief lijn, rand, waarde en ontwerp in al het conceptwerk
- Pas de perspectiefregels effectief toe
- Demonstreer flexibiliteit in illustratieve stijl door zowel een unieke persoonlijke stijl te laten zien als het vermogen om stijl aan projectbehoeften aan te passen
Academy of Art University","author_url":"","source":"Academy of Art University"}" />Academy of Art University / Academy of Art University
Academy of Art University leerresultaten
Afgestudeerden van de Academy of Art University zullen het vermogen aantonen om:
- Produceer een oeuvre dat geschikt is voor het zoeken naar professionele kansen op het door hen gekozen gebied van kunst en design.
- Los creatieve problemen op binnen hun gebied van kunst en design, inclusief onderzoek en synthese van technische, esthetische en conceptuele kennis.
- Communiceer hun ideeën professioneel en maak contact met het beoogde publiek met behulp van visuele, mondelinge en schriftelijke presentatievaardigheden die relevant zijn voor hun vakgebied.
- Voer technische, esthetische en conceptuele beslissingen uit op basis van inzicht in kunst en ontwerpprincipes.
- Evalueer werk in hun vakgebied, inclusief hun eigen werk, met behulp van professionele terminologie.
- Herken de invloed van belangrijke culturele en esthetische trends, zowel historische als hedendaagse, op kunst- en designproducten.
- Leer de professionele vaardigheden en het gedrag die nodig zijn om te concurreren op de wereldmarkt voor kunst en design.
Programma resultaat
Niet-gegradueerde studenten voldoen aan de volgende prestatiecriteria voor studenten:
Visuele communicatie
- Integreer omgevingen, personages of rekwisieten voor een samenhangende game-ervaring
- Demonstreer visueel vaardigheden die voldoen aan de normen van de game-industrie
Technologie
- Demonstreer vaardigheid met technologie met betrekking tot hedendaagse gameproductie
Presentatie vaardigheden
- Werk en ideeën duidelijk en professioneel presenteren
Kritisch denken en probleemoplossend vermogen
- Onderzoek en ideeën visueel communiceren tijdens het ontwerpproces
- Onderzoek en genereer werkbare oplossingen binnen een deadline
Professionele gereedheid
- Produceer een professionele portfolio die voldoet aan de industrienormen
- Samenwerken en effectief werken in een professionele productieomgeving
- Identificeer sterke punten en ontwikkel een portfolio op maat om ze te laten zien
Speciale vaardigheden: spel- en levelontwerp
- Ontwerp, organiseer en bouw game-prototypen in gevestigde game-engines
- Maak ontwerpdocumentatie en gedetailleerde papieren kaarten voor een professioneel preproductiepakket
- Gebruik effectief visuele en op code gebaseerde scripting om spel- en niveaumechanica te implementeren
Speciale vaardigheden: animatie
- Pas de principes van animatie effectief toe op omgevingen, personages of effecten
- Beweging overbrengen (tweevoeter en viervoeter) en interactie van bewegende objecten
- Neem originele animaties op in gevestigde game-engines
- Demonstreer inzicht in enscenering en compositie door middel van leesbare animaties
Speciale vaardigheden: 3D-modellering voor games
- Model met passend gebruik van vorm, proportie en functie
- Creëer en pas texturen toe die consistent zijn met het algehele uiterlijk van het project
Specialiteit Vaardigheden: Concept Art
- Maak effectief gebruik van lijn, rand, waarde en ontwerp in al het conceptwerk
- Pas de regels van perspectief effectief toe
- Toon flexibiliteit in illustratieve stijl door zowel een unieke persoonlijke stijl te tonen als het vermogen om stijl aan te passen aan projectbehoeften
Academy of Art University Leerresultaten
Afgestudeerden van de Academy of Art University demonstreren het vermogen om:
- Produceer een oeuvre dat geschikt is voor het zoeken naar professionele kansen op het door hen gekozen gebied van kunst en design.
- Los creatieve problemen op binnen hun vakgebied van kunst en design, inclusief onderzoek en synthese van technische, esthetische en conceptuele kennis.
- Communiceer hun ideeën professioneel en maak contact met hun beoogde publiek met behulp van visuele, mondelinge en schriftelijke presentatievaardigheden die relevant zijn voor hun vakgebied.
- Voer technische, esthetische en conceptuele beslissingen uit op basis van begrip van kunst- en ontwerpprincipes.
- Evalueer werk in hun vakgebied, inclusief hun eigen werk, met behulp van professionele terminologie.
- De invloed herkennen van grote culturele en esthetische trends, zowel historisch als hedendaags, op kunst- en designproducten.
- Leer de professionele vaardigheden en gedragingen die nodig zijn om te concurreren op de wereldmarkt voor kunst en design.
leerplan
Semester 1
- GAM 105: Inleiding tot Maya
Kern / 3 eenheden
- GAM 107: Game-engines
Kern / 3 eenheden
- GAM 110: Inleiding tot game-ontwikkeling
Kern / 3 eenheden
- GAM 111: 2D-tools voor game-ontwikkeling
Kern / 3 eenheden
Semester 2
- ND 113: Schetsen voor communicatie
Kern / 3 eenheden
- GAM 115: Elementen van scripten
Kern / 3 eenheden
- GAM 131: Geschiedenis van gaming
Major / 3 eenheden / aanbevolen voor de zomer
- GAM 150: spelontwerp, theorie en analyse
Kern / 3 eenheden
- LA 108: Compositie voor de kunstenaar
Liberal Arts / 3 eenheden / aanbevolen voor de zomer
- LA 255: College wiskunde
Vrije kunsten / 3 eenheden
Semester 3
- GAM 201: 3D-modellering voor games 1
Kern / 3 eenheden
- GAM 215: Scripting voor 3D-games 1
Major / 3 eenheden
- GAM 252: Systeemontwerp
Major / 3 eenheden
- LA 120: Kunstgeschiedenis door de 15e eeuw
Vrije kunsten / 3 eenheden
- LA 291: Carrières ontwerpen
Vrije kunsten / 3 eenheden
Semester 4
- GAM 170: Levelontwerp voor videogames 1
Kern / 3 eenheden
- GAM 233: Elementen van digitaal schilderen
Kern / 3 eenheden
- GAM 310: Prototype gameproductiestudio
Kern / 3 eenheden
- GAM 315: Scripting voor 3D-spellen 2
Major / 3 eenheden
- GAM 353: spel Freemium en inkomsten genereren
Major / 3 eenheden
- LA 121: Kunstgeschiedenis door de 19e eeuw
Liberal Arts / 3 eenheden / aanbevolen voor de zomer
- LA 202: Engels Compositie: Creative Persuasion & Argument
Liberal Arts /3 Eenheden / Aanbevolen voor de zomer
Semester 5
- GAM 270: Levelontwerp voor videogames 2
Major / 3 eenheden
- GAM 335: Verhaal in videogames
Major / 3 eenheden
- GAM 350: Snelle spelontwikkeling 1
Major / 3 eenheden
- LA 110: het korte verhaal schrijven
Vrije kunsten / 3 eenheden
- LA 271: College Algebra met geometrie
Vrije kunsten / 3 eenheden
Semester 6
- GAM 190: mobiele gebruikersinterface en gebruikerservaring
Major / 3 eenheden
- GAM 410: Snelle spelontwikkeling 2
Major / 3 eenheden
- GAM 416: Gevechten - Dansen met de vijand
Major / 3 eenheden
- GAM 498: Samenwerkingsproject
Keuzevak / 3 eenheden / aanbevolen voor de zomer
- LA 127: Onderwerpen in World Art
Vrije kunsten / 3 eenheden
- LA 195: Geschiedenis van strips: Amerikaanse strips
Liberal Arts / 3 eenheden / aanbevolen voor de zomer
- LA 306: Creatief spreken: presentatie voor ontwerpers
Vrije kunsten / 3 eenheden
Semester 7
- GAM 483: Interactieve mediaproductie en ondernemerschap
Major / 3 eenheden
- GAM 498: Samenwerkingsproject
Major / 3 eenheden
- LA 117: Overzicht van landschapsarchitectuur
Vrije kunsten / 3 eenheden
- LA 171: Westerse beschaving
Vrije kunsten / 3 eenheden
Semester 8
- GAM 405: Voorbereiding spellenportfolio
Kern / 3 eenheden
- GAM 498: Samenwerkingsproject
Major / 3 eenheden
- GAM 500: Stage in Game Design
Keuzevak / 3 eenheden / aanbevolen voor de zomer
- LA 197: Geschiedenis van strips: internationale en alternatieve strips
Vrije kunsten / 3 eenheden
- LA 435: De kracht van tekens: semiotiek en beeldende kunst
Liberal Arts / 3 eenheden / aanbevolen voor de zomer
Galerij
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.