Bachelor of Science in Marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

afzet

Het marketingprogramma van de Shields School of Business benadrukt een sterke zakelijke kern in combinatie met reclame, consumentengedrag, marketingonderzoek, internationale marketing en marketingmanagement.

Marketing is een wedstrijd om aandacht van mensen. - Seth Godin

Marketing is het proces van communicatie en interactie met consumenten om de waarde van een product of dienst te leveren, met de bedoeling het product of de dienst te verkopen. Bedrijven gebruiken marketing als een cruciale bedrijfsfunctie om de juiste markt en klanten aan te trekken.

Beschikbare concentraties

De volgende concentraties zijn beschikbaar voor de graad Marketing, BS:

  • Marketing, BS, concentratie van ondernemerschap
  • Management en marketing, BS (dubbele major)

Leerresultaten

De Shields School of Business studeert studenten af met de kennis, vaardigheden, liefde voor leren, vertrouwen, drive en ethische en morele waarden die nodig zijn om spiritueel te worden vervuld in het leven en succes in professionele loopbanen. Na voltooiing van dit programma kunnen studenten:

  • Aantonen, in de geest van Sint Franciscus op de markt, kennis van de ethische waarde keuzes en verantwoordelijkheden van bedrijven en zakelijke leiders.
  • Aantonen van kennis van de fundamentele principes in het bedrijfsleven op de functionele gebieden van boekhouding, informatiesystemen, financiën, management en marketing.
  • Aantonen van kennis van de juridische, sociale, economische omgevingen van bedrijven.
  • Aantonen kennis van de wereldwijde dimensie van het bedrijfsleven.
  • De functionele gebieden van het bedrijfsleven integreren in het besluitvormingsproces.
  • Aantonen van het vermogen om professioneel te communiceren.

Marketing BS MBA

Vijfjarig Marketing naar MBA-programma, BS

Studenten die ook hun MBA willen voltooien, kunnen het "Five-Year Fast-Track" -curriculum kiezen (link naar de vereisten hierboven) en in vijf jaar zowel een bachelor-marketing BS als een MBA behalen.

Carrièremogelijkheden

Studenten worden aangemoedigd om deel te nemen aan een stage voor krediet, via gevestigde relaties met bedrijven in de omgeving. De kennis die studenten via het klaslokaal en in de praktijk worden aangeboden, zal hun waarde voor werkgevers vergroten. Een marketingdiploma zal studenten voorbereiden op een loopbaan in verkoop, marketingonderzoek, reclame, detailhandel en marketingmanagement.

120733_120697_20160929_SFU_01637.jpg

Marketing Curriculum

Het marketingprogramma aan de Saint Francis University biedt studenten de mogelijkheid om marketing te leren in een kleine klasomgeving. Je professoren zullen niet alleen je naam kennen, ze zullen je ook kennen. Het programma is ontworpen om ervoor te zorgen dat studenten worden blootgesteld aan de brede kennisbasis in Marketing van professoren met een breed scala aan praktijkervaring in de praktijk. Hierdoor kunnen studenten theoretische concepten relateren aan de praktijk. Faculteit zal nauw samenwerken met studenten of in kleine groepen om een constante focus te behouden op het voorbereiden van studenten op hun toekomstige loopbaan. Het programma benadrukt een sterke zakelijke kern in combinatie met reclame, consumentengedrag, marketingonderzoek, internationale marketing en marketingmanagement.

Belangrijke vereisten:
  • ACCT 101 - Financiële boekhouding
  • ACCT 102 - Managementadministratie
  • Drie credits van het volgende: BLAW 301, BLAW 302, BLAW 303
  • BUS 101 - Wall Street 101: Business in a Global Society
  • COMM 310 - Reclame
  • ECON 101 - Economische principes I
  • ECON 102 - Economische principes II
  • COMM 103 - Speech Fundamentals and Public Speaking
  • COMM 208 - Schrijven en communiceren in bedrijven
  • FIN 202 - Financiën
  • MATH 111 - Eindige wiskunde
  • MGMT 101 - Managementprincipes
  • MGMT 102 - Productie- / bewerkingsbeheer
  • MGMT 401 - Strategisch management
  • MIS 102 - Managementinformatiesystemen
  • MKTG 101 - Marketing
  • STAT 301 - Kwantitatieve bedrijfsanalyse I
  • STAT 302 - Kwantitatieve bedrijfsanalyse II
  • MKTG 206 - Wereldwijde marketingstrategie
  • MKTG 320 - Consumenteninzicht
  • MKTG 321 - Marketingonderzoek
  • MKTG 404 - Marketingmanagement
Aanvullende vereisten:

Twee cursussen van het volgende:

  • BUS 210 - Duurzame handelspraktijken en het milieu
  • COMM 205 - Afdrukken en webbewerking
  • COMM 220 - Digitale beeldbewerking
  • COMM 240 - Maatschappelijk verantwoord ondernemen
  • COMM 301 - Audio- / videoproductie
  • COMM 308 - Desktop publishing
  • COMM 320 - Webontwerp en ontwikkeling
  • COMM 330 - Strategieën voor sociale media
  • ECON 202 - Sporteconomie
  • FIN 310 - Principes van investeringen
  • MGMT 206 - Wereldwijde managementstrategie
  • MGMT 307 - Groot-Brittannië en de Europese Unie in de wereldeconomie
  • MGMT 326 - Organisatiegedrag
  • MGMT 331 - Ondernemerschap
  • MIS 342 - E-commerce
  • MIS 345 - Databasebeheer
  • MKTG 330 - Principes van verkoop en verkoopbeheer
  • MKTG 340 - Merkbeheer
  • MKTG 345 - Marketinganalyse
  • MKTG 350 - Sportmarketing
  • MKTG 398 - Marketingstage
  • MKTG 399 - Marketing stage
  • MKTG 409 - Speciale onderwerpen in marketing
  • MKTG 501 - Onafhankelijke studie in marketing
  • BUSA 103 - Geavanceerd Excel met zakelijke toepassingen
  • BUSA 201 - Inleiding tot bedrijfsanalyse
  • BUSA 202 - Geavanceerde bedrijfsanalyse
  • BUSA 205 - Kwantitatieve bedrijfsmodellering
  • BUSA 302 - Gegevensvisualisatie
Graduatievereisten
  • Voltooiing van een studieprogramma en herhaald voor een acceptabel voldoende cijfer elke belangrijke vereiste cursus waarin het cijfer van "F" is ontvangen
  • Succesvolle afronding van minimaal 128 credit-uren als volgt:
    • 36 studiepunten Algemene leerplanvereisten
    • 72 credit-uren Belangrijke cursusvereisten
    • 20 studiepunten gratis keuzevakken
  • Voltooiing van de laatste 30 studiepunten bij SFU
  • Cumulatieve GPA van 2,00 of beter in alle cursussen op SFU
  • Cumulatieve GPA van 2,00 of hoger in alle belangrijke en onderpandvereisten
  • Voldoening aan algemeen onderwijs: ethisch burgerschap voor de 21e eeuw
  • Afronding van het uitgebreide examen (EXAM 401/402) in de major
  • Indiening van een ingevuld aanvraagformulier voor een graad, ten minste één semester voorafgaand aan de afstudeerdatum.

Toelatingseisen

Voor voltijdse inschrijving (12 of meer studiepunten) kun je je op elk moment na 15 augustus van je laatste jaar aanmelden. Om volledige aandacht te krijgen, raden we u aan om vóór 1 mei van uw laatste jaar een aanvraag in te dienen.

Toepassingsvereisten:
  • Officieel transcript van de middelbare school (en kopie van het rooster van de hogere klassen) dat aangeeft dat ten minste 16 academische werkeenheden (rangen 9-12) met succes zijn voltooid: Engels (4 eenheden); Wiskunde (Algebra I
  • Gestandaardiseerde testscores (SAT of ACT)
  • Voorbeeld schrijven
  • Aanbevelingsbrief

Deadline voor opnames: Rolling

120740_120704_20170907_SFU_9718.jpg

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

Saint Francis University is one of the oldest Catholic universities in the country, and the oldest celebrating Franciscan values. Our scenic campus sits on a mountain top in Loretto, Pennsylvania, nea ... Lees meer

Saint Francis University is one of the oldest Catholic universities in the country, and the oldest celebrating Franciscan values. Our scenic campus sits on a mountain top in Loretto, Pennsylvania, near Pittsburgh. Faith, Generosity, respect, discovery, and joy are in our DNA, and we seek to attract students (like you) with a passion to shape the world. Lees Minder