Bachelor of Science in animatie
The Los Angeles Film School
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Los Angeles, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
36 maanden
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 78.000
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Sep 2024
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Van visuele effecten in films tot de graphics in videogames, animatie gaat over het creëren van nieuwe werelden. Echte kunstenaars en illustratoren in hart en nieren, onze studenten zijn op zoek naar een creatieve ontsnapping van het alledaagse naar het fantastische. Gewapend met hun verbeelding leven ze een geanimeerd leven.
Onze carrière-gerichte en geaccrediteerde Bachelor of Science in Animation-opleiding is ontworpen om je de kunst, technieken en technologie te leren die professionele animators gebruiken om hun dromen waar te maken.
programma beschrijving
De Bachelor of Science in animatie met een concentratie in visuele effecten is ontworpen om studenten de 2D- en 3D-animatiekennis en -vaardigheden te bieden die nodig zijn om in aanmerking te komen voor instapniveau-industrieposities, waaronder scènebouwers, tekenontwerpers, technisch directeuren, bewegingsanimatoren, visueel effecten animators, aanstekers en renderers. Van storyboarding, schetsen en modelleren tot tekenanimatie, speciale effecten en uiteindelijke compositie; deze opleiding neemt studenten door de hele productiepijplijn. Het programma begint met studenten vertrouwd te maken met de kunstconcepten achter animatie; tekenen en andere traditionele uitdrukkingsvormen die essentieel zijn om kunst op de computer te krijgen. Studenten worden vervolgens blootgesteld aan de basisprincipes achter computergegenereerde modellen, personages, animatie en visuele effecten. Door dezelfde hardware en software te gebruiken als professionele animatiestudio's, worden de vaardigheden ontwikkeld die nodig zijn voor onmiddellijk succes. Naast technische vaardigheid en creatieve ontwikkeling, helpt het curriculum studenten om kritisch denkende, probleemoplossende en analytische vaardigheden te ontwikkelen die bijdragen aan het behoud van een lange en productieve professionele carrière in de entertainment- en media-industrie.
programma beschrijving
De Bachelor of Science in animatie met een concentratie in Game Art is ontworpen om studenten de kennis en het begrip van 3D-modellen, materialen en texturen, engine-integratie en animatie te bieden die nodig zijn om in aanmerking te komen voor dergelijke instapposities in de game-industrie als prop artiesten, omgevingskunstenaars, tekenkunstenaars en animators. Naast de sterke 3-D computer-grafische focus van de opleiding, zullen studenten andere vaardigheden in perifere media opbouwen en digitale cursussen voltooien die hun kansen op gerelateerde gebieden zullen vergroten. Het curriculum doet meer dan alleen technische vaardigheid en creatieve vaardigheden ontwikkelen; het leert ook kritisch denken, probleemoplossende en analytische vaardigheden die bijdragen aan het behoud van een lange en productieve professionele carrière in de entertainment- en media-industrie.
Programma-eisen
De Bachelor of Science in animatie met een concentratie in visuele effecten en de Bachelor of Science in animatie met een concentratie in Game Art zijn 120 credit-uren en 36 maanden lang. Studenten moeten alle vereiste cursussen met succes afleggen met een minimum cumulatief cijfer van gemiddeld 2,0.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BA (Hons) animatie en visuele effecten
- Lincoln, Verenigd Koninkrijk
Bachelor of Fine Arts in experimentele animatie
- Toronto, Canada
Bachelor in Illustratie
- Berlin, Duitsland
- Hamburg, Duitsland