Bachelor of Science in de civiele techniek

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Wat doen civiel ingenieurs?

Civiel ingenieurs plannen, ontwerpen, bouwen en onderhouden de gebouwde omgeving. Ben je geïnteresseerd in een carrière die een blijvende impact op anderen heeft? Civiel-ingenieurs helpen mensen te beschermen door te helpen bij het opruimen na rampen. Wij ontwerpen bouwsystemen, gemeenschapsparken en arboretums. Civiel-ingenieurs ontwierpen en leidden de bouw van inspirerende infrastructuur, waaronder de Golden Gate Bridge, de Hoover Dam en de Eiffeltoren. Civiel-ingenieurs ontwerpen structuren, analyseren de energie-efficiëntie van bouwsystemen, bestuderen verkeerspatronen en nog veel meer. Ongeacht met welk aspect van civiele techniek men te maken heeft; civiel-ingenieurs moeten allemaal efficiënt presteren in een team, ethisch handelen en effectief communiceren. Civiel-ingenieurs zijn creatieve probleemoplossers!

Wat is geweldig aan een loopbaan in de civiele techniek?

Omdat civiel-ingenieurs bij zoveel verschillende soorten projecten betrokken zijn, hebben we kansen om tijd door te brengen op projectsites of in een kantooromgeving, en de mogelijkheid om een carrièrepad aan te passen dat aansluit op persoonlijke interesses. We hebben kansen voor carrièregroei door professionele licentieverlening, het nastreven van afgestudeerde graden, gespecialiseerde technische training en certificeringsprogramma's en management. Mede vanwege de verouderende infrastructuur is er veel vraag naar civiel-ingenieurs met naar verwachting een groei van de werkgelegenheid met 11 procent tussen 2016 en 2026 (Bureau of Labor Statistics, 2019). Een competitief salaris en diverse vacatures maken afgestudeerden in civiele techniek zeer gewild en leiden tot hoge werktevredenheid.131060_CivilEngineering.jpg foto ter beschikking gesteld door King's College - Pennsylvania, USA

Wat maakt het civieltechnische programma van de koning anders?

  • Authentieke technische ervaringen. Onze studenten ontwerpen tijdens het hele programma. Ze gebruiken de tools die echte ingenieurs doen, zoals structurele analyse en bouwinformatie-modelleringssoftware, AISC Steel Construction Manual en RS Means-gegevens, meetapparatuur en engineering-meetinstrumenten om complexe, open problemen op te lossen.
  • Service-leerprojecten. Civiel-ingenieurs zijn nauw betrokken bij het ontwerpen van en toezicht houden op de constructie van de gebouwde omgeving. Onze studenten krijgen serviceleerprojecten toegewezen waarbij ze samenwerken met klanten uit de lokale gemeenschap, terwijl studenten in een team kunnen werken om creatieve probleemoplossende vaardigheden toe te passen.
  • Industrieverbindingen en netwerkmogelijkheden. Ons programma is gestructureerd om studenten in staat te stellen perspectief te krijgen op wat een civieltechnische carrière inhoudt. Bouwplaatsbezoeken, rondleidingen door ingenieursbureaus en mogelijkheden om lokale professionele technische vergaderingen bij te wonen worden aangemoedigd en maken deel uit van de klaservaring.
  • Integratie van professionele en technische vaardigheden. Om een infrastructuur te ontwerpen die werkt voor mensen, moeten civiel ingenieurs beginnen met het begrijpen van de behoeften van de klant. Ze moeten in teams werken om onderzoek, ontwerp en analyse te doen die nodig zijn om aan die behoeften te voldoen. Communicatie en het opnemen van feedback van belanghebbenden is een belangrijk onderdeel van een succesvol project. Daarom leren onze studenten niet alleen technische vaardigheden, ze oefenen die vaardigheden ook uit in een professionele context.

Carrièremogelijkheden

Civiel-ingenieurs zijn van vitaal belang voor de ontwikkeling en het onderhoud van kritieke infrastructuurprojecten. Civiele en andere gerelateerde ingenieurs voeren taken uit bij het plannen, ontwerpen en begeleiden van zware constructie en onderhoud van structuren en voorzieningen, naast systemen voor transport, informatie, water en andere middelen.

Civiel-ingenieurs zijn betrokken bij een breed scala aan infrastructuurgerelateerde ondernemingen, waaronder het ontwerp en de verbetering van snelwegen en spoorwegen, luchthavens, bruggen en tunnels, dammen, havens en kanalen, om er maar een paar te noemen. Civiel-ingenieurs dienen ook als professionele technische consultants in de overheid, het onderwijs en de rechten. Volgens het Amerikaanse Bureau of Labor Statistics zal de vraag naar civiel ingenieurs jaarlijks met meer dan 8 procent blijven groeien.

Programma educatieve doelstellingen

Binnen een paar jaar na afstuderen wordt van alumni van het King's College Civil Engineering-programma verwacht dat ze:

  1. Voltooi engineeringprojecten door codes en normen te volgen, technische kennis te gebruiken, ontwerpprincipes voor civiele techniek toe te passen en probleemoplossende vaardigheden aan te tonen.
  2. Professioneel groeien en deelnemen aan een leven lang leren door deel te nemen aan actieven, zoals het voltooien van afgestudeerde graden of het volgen van andere trainingen, het verkrijgen van licenties of professionele certificeringen, op de hoogte blijven van hedendaagse problemen en begeleiding ontvangen van mentoren.
  3. Werk effectief in een professionele omgeving terwijl u de kantoornormen volgt, coördineert met professionals uit andere disciplines, multitasking en leiderschapsrollen nastreeft.
  4. Optreden als burger-ingenieurs en leden van het ingenieursberoep door ethisch te leven en te werken en met zorg voor de maatschappij en het milieu.

Studentenuitkomsten

Studenten die afstuderen aan het programma Civiele Techniek aan King's College moeten het volgende kunnen aantonen:

  1. een vermogen om complexe engineeringproblemen te identificeren, formuleren en op te lossen door principes van engineering, wetenschap en wiskunde toe te passen;
  2. een bekwaamheid om technisch ontwerp toe te passen om oplossingen te produceren die aan specifieke behoeften voldoen, rekening houdend met de volksgezondheid, veiligheid en welzijn, alsook met globale, culturele, sociale, ecologische en economische factoren;
  3. een vermogen om effectief te communiceren met verschillende doelgroepen;
  4. een vermogen om ethische en professionele verantwoordelijkheden te erkennen in technische situaties en geïnformeerde beoordelingen te maken, waarbij rekening moet worden gehouden met de impact van technische oplossingen in wereldwijde, economische, ecologische en maatschappelijke contexten;
  5. een vermogen om effectief te functioneren in een team waarvan de leden samen leiding geven, een samenwerkende en inclusieve omgeving creëren, doelen stellen, taken plannen en doelstellingen halen;
  6. een vermogen om geschikte experimenten te ontwikkelen en uit te voeren, gegevens te analyseren en te interpreteren, en technisch advies te gebruiken om conclusies te trekken;
  7. een vermogen om nieuwe kennis te verwerven en toe te passen waar nodig, met behulp van passende leerstrategieën.

Volgens het Bureau of Labor Statistics zal de werkgelegenheid van civiel-ingenieurs naar verwachting met 8 procent landelijk groeien van 2014 tot 2024. Belangrijke industrieën met civiel-ingenieurs zijn mijnbouw, steengroeven en olie- en gaswinning; nutsbedrijven; bouw, waaronder gebouwen, transport en infrastructurele projecten; vervaardigen; transport, inclusief spoor en pijpleiding; en opslag. Het civiele engineering-programma van de King bevat ultramoderne hydrologie- en hydraulica-apparatuur, evenals structurele ontwerp- en simulatiehulpmiddelen.

Leerdoelen voor het programma Civiele techniek

Het curriculum voor het programma Civiele Techniek is opgebouwd rond het examen "Fundamentals of Engineering - Civil", beheerd door de Nationale examencommissie voor techniek en landmeetkunde (NCEES). Dit examen zal dienen als een beoordelingsinstrument voor de major Civiele Techniek. Het curriculummodel voor het programma Civiele techniek omvat de volgende competenties en onderwerpen:

  • Wiskunde
  • Waarschijnlijkheid en statistieken
  • Computationele hulpmiddelen
  • Ethiek en beroepspraktijk
  • Engineering Economie
  • Statica
  • dynamica
  • Mechanica van materialen
  • Materiaaleigenschappen
  • Vloeistofmechanica
  • Hydraulica en hydrologische systemen
  • Structurele analyse
  • Structureel ontwerp
  • Geotechnische Bouwkunde
  • Transport Engineering
  • Milieutechniek

Curriculum Planner

Hieronder wordt een voorgesteld vierjarig studieplan voor het programma Civiele techniek weergegeven:

1e jaar - herfst (15 cr)

  • CHEM 113 Algemene chemie I (3 cr)
  • CHEM 113L General Chemistry I Lab (1 cr)
  • PHYS 113 natuurkunde voor wetenschappers en ingenieurs I (3 cr)
  • PHYS 113L Physics for Scientists & Eng I Lab (1 cr)
  • MATH 129 Calculus I (4 cr)
  • ENGR 150 Engineering Seminar (2 cr)
  • HCE 101 Holy Cross Experience (1 cr)

1e jaar - lente (18 * cr)

  • CHEM 114 Algemene chemie II (3 cr)
  • CHEM 114L General Chemistry II Lab (1 cr)
  • PHYS 114 Physics for Scientists & Engineers II (3 cr)
  • PHYS 114L Physics for Scientists & Eng II Lab (1 cr)
  • MATH 130 Calculus II (4 cr)
  • CORE (3 cr)
  • CORE (3 cr)

2e jaar - herfst (16,5 cr)

  • CE 200 Inleiding tot civiele techniek (3 cr)
  • CE 200L Inleiding tot Civil Engineering Lab (.5 cr)
  • MATH 231 Calculus III (4 cr)
  • MATH 238 Differentiaalvergelijkingen (3 cr)
  • CS 111 Programming for Science and Engineering (2 cr)
  • CS 111L Programming for Science and Engineering Lab (1 cr)
  • PHYS 241 Statica (3 cr)

2de jaar - lente (19.5 * cr)

  • ENGR 250 systeemontwerp en analyse (3 cr)
  • ENGR 250L systeemontwerp- en analyse-lab (1 cr)
  • ENGR 350 Engineering Materials (3 cr)
  • ENGR 350L Engineering Materials Lab (.5 cr)
  • PHYS 242 Mechanics of Solids (3 cr)
  • MATH 237 Wiskundige methoden voor de fysische wetenschappen (3 cr)
  • CORE (3 cr)
  • CORE (3 cr)

3e jaar - herfst (19.5 * cr)

  • ENGR 320 vloeistofmechanica (3 cr)
  • ENGR 320L Fluid Mechanics Lab (.5 cr)
  • ENGR 330 Projectmanagement (3 cr)
  • CE 300 Dynamics and Modelling (3 cr)
  • ENST 201 Milieuwetenschappen I (3 cr)
  • ENST 201L Environmental Science I Lab (1 cr)
  • CORE (3 cr)
  • CORE (3 cr)

3e jaar - lente (17 cr)

  • CE 320 civieltechnische materialen (3 cr)
  • CE 320L Civil Eng Materials Lab (1 cr)
  • CE 340 hydraulica en hydrologie (3 cr)
  • CE 340L Hydraulics and Hydrology Lab (1 cr)
  • ENGR 360 waarschijnlijkheids- en technische statistieken (3 cr)
  • CORE (3 cr)
  • CORE (3 cr)

4e jaar - herfst (19 * cr)

  • CE 400 Structureel ontwerp en analyse I (3 cr)
  • CE 400L Structureel ontwerp en analyse I Lab (1 cr)
  • CE 360 Geotechnical Engineering (3 cr)
  • CE 420 transporttechniek (3 cr)
  • CORE (3 cr)
  • CORE (3 cr)
  • CORE (3cr)

4e jaar - lente (18 * cr)

  • CE 410 Structureel ontwerp en analyse II (3 cr)
  • CE 410L Structureel ontwerp en analyse II Lab (1 cr)
  • CE 430 Milieutechniek (3 cr)
  • CE 440 Senior Design (3 cr)
  • CE 440L Senior Design Lab (1 cr)
  • CE 480 Senior CE Seminar (1 cr)
  • CORE (3 cr)
  • CORE (3 cr)

Totaal aantal credits vereist voor afstuderen = 142.5

* Studenten worden aangemoedigd om een zomercursus te volgen om de kredietlast tijdens dit semester te verlichten

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

King's is a Catholic, comprehensive college in the liberal arts tradition founded in 1946 by the Congregation of Holy Cross from the University of Notre Dame. The minute you step foot on campus, you'l ... Lees meer

King's is a Catholic, comprehensive college in the liberal arts tradition founded in 1946 by the Congregation of Holy Cross from the University of Notre Dame. The minute you step foot on campus, you'll feel the warm, friendly vibe; you'll notice the immaculate surroundings and impressive facilities; you'll feel at home in the comfortable, urban setting. King's College is a home away from home—a place that overflows with values for a lifetime. Lees Minder