Bachelor of Science in de informatietechnologie (BSIT)

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Schrijf je in voor Summer Semester 2020 en ontvang 10% collegegeld.

De BSIT (Bachelor of Science in Information Technology) cursus aangeboden door Westcliff University is een interdisciplinair programma dat Pathways biedt voor studenten die een loopbaan in het groeiende gebied van de informatietechnologie willen nastreven. Het programma richt zich op het aanpakken van zakelijke uitdagingen en het creëren van nieuwe mogelijkheden met technologie. De studenten die dit programma volgen, zullen de nodige vaardigheden verwerven om zakelijke uitdagingen op te lossen door middel van gegevensanalyse met behulp van informatietechnologie. Het doel van het BSIT-programma van Westcliff University is om afgestudeerden te produceren die informatietechnologie kunnen gebruiken om gegevensanalyses uit te voeren en zakelijke problemen op te lossen.

Doel van het programma

  • Evalueer huidige en opkomende technologieën.
  • Identificeer en verzamel gebruikersvereisten om gebruikersvriendelijke interfaces te ontwerpen.
  • Toepassen, configureren en beheren van IT-technologieën
  • Gebruik gegevens om bedrijven te helpen inzicht te krijgen zodat ze betere beslissingen kunnen nemen.
  • Toegang tot IT-impact op individuen, organisatie en het milieu.
  • IT-concepten en -strategieën toepassen om een reëel probleem op te lossen.
  • Onderzoek doen op het gebied van informatietechnologie en aanverwante gebieden.

Programma Uitsplitsing per cursus

Algemene onderwijscursussen:

  • LIT 150 Engelse literatuur
  • NL 120 Nederlands Samenstelling: inleiding tot communicatie
  • MAT 135 College Algebra
  • ART 100 Kunstgeschiedenis
  • HUM 165 Menselijke geografie
  • POL 220 Wereldpolitiek
  • PSY 235 Inleiding tot de psychologie
  • SOC 245 Inleiding tot de sociologie
  • SCI 280 Environmental Science
  • PHIL 190 Kritisch denken en problemen oplossen

IT Core Courses:

  • BSIT 315 (BUS 303) Essentials voor informatietechnologie
  • BSIT 320 Inleiding tot statistische analyse
  • BSIT 325 toegepaste statistieken voor optimalisatie
  • BSIT 330 Discrete wiskunde
  • BSIT 335 Webpagina ontwerp en ontwikkeling
  • BSIT 340 Data Programming Concepts
  • BSIT 345 Data Programming Languages
  • BSIT 350 (BUS 304) Ontwerp- en beheersystemen voor databases
  • BSIT 355 Technisch schrijven en communicatie
  • BSIT 360 Inleiding tot datacommunicatienetwerken
  • BSIT 365 (BUS 306) Concepten, beheer en beveiliging van computernetwerken
  • BSIT 370 (BUS 307) Business Intelligence Tools & Technologies
  • BSIT 375 Kennisdetectie en gegevenswetenschap
  • BSIT 380 (BUS 308) Big Data Analytics
  • BSIT 385 Datavisualisatie

Bedrijfscursussen:

  • BUS 300 Foundations of Business
  • BUS 305 Principes van de boekhouding
  • BUS 310 Concepten van micro-economie
  • BUS 311 Concepten van macro-economie
  • BUS 325 Inleiding tot leiderschap
  • BUS 330 Principes van marketing
  • BUS 334 Essentials of Corporate Finance
  • BUS 349 Funderingen in Operations Management
  • BUS 355 De essentie van ondernemerschap
  • BUS 387 Inleiding tot bedrijfsonderzoek
  • BSIT 390 Capstone Project

keuzevakken:

  • BSIT 327 Computer Hardware Fundamentals
  • BSIT 328 Systeemanalyse en -ontwerp
  • BSIT 329 Kunstmatige intelligentie
  • BSIT 332 Software Quality Assurance
  • BSIT 333 mobiel computergebruik en programmering
  • BSIT 341 Calculus I
  • BSIT 342 Lineaire algebra voor gegevenswetenschap
  • BSIT 343 Geavanceerd programmeren met Python / Java
  • BSIT 344 Geavanceerde webprogrammering en applicatie-ontwikkeling
  • BSIT 348 Cloud Computing

Totaal 120 credit-uren

Leerboeken / leermiddelen

Skwire, D., & Wiener, HS (2016). Studentenboek van college Engels: Retorica, lezer, onderzoeksgids en handboek (14e ed.). Boston, MA: Pearson.

James, M., Merickel, A., Loyd, G., & Perkins, J. (2017). Literatuur lezen en argumenteren (6e ed.). Boston, MA: Pearson.

Gustafson, RD, & Hughes, JD (2017). College algebra (12e ed.). Belmont, Californië: Brooks / Cole, Cengage Learning.

Stokstad, M., & Cothren, MW (2018). Kunstgeschiedenis (6e ed.). Upper Saddle River, NJ: Pearson.

Malinowski, JC en Kaplan, DH (2013). Menselijke geografie (1e ed.). New York, NY: McGraw-Hill.

Blanton, SL, & Kegley, CW (2017). World Politics: Trend en transformatie (16e ed.). Boston, MA: Cengage Learning.

Kalat, JW (2017). Inleiding tot de psychologie (11e druk). Boston, MA: Cengage Learning.

Henslin, JM (2017). Essentials of sociology (12e druk). Boston, MA: Pearson.

Hassenzahl, DM, Hager, MC, & Berg, LR (2017). Visualisatie van milieuwetenschappen (5e ed.). Hoboken, NJ: Wiley.

Moore, BN, & Parker, R. (2016). Kritisch denken (12e ed.). New York, NY: McGraw-Hill Education.

Nickels, WG, McHugh, JM en McHugh, SM (2016). Zaken begrijpen (11e ed.). New York, NY: McGraw-Hill Education.

Wild, JJ, Shaw, KW, & Chiappetta, B. (2017). Fundamentele boekhoudprincipes (23e ed.). New York, NY: McGraw-Hill Education.

Frank, RH, Bernanke, B., Antonovics, KL, Heffetz, O. & Norander, PJ (2016). Principes van micro-economie (6e ed.). New York, NY: McGraw-Hill Education.

Frank, RH, & Bernanke, B. (2016). Principes van macro-economie (6e ed.). New York, NY: McGraw-Hill.

Manning, G., & Curtis, K. (2014). De kunst van leiderschap (5e ed.). New York, NY: McGraw-Hill Education.

Kerin, RA, & Hartley, SW (2019). Marketing (14e ed.). New York, NY: McGraw-Hill Education.

Ross, SA, Westerfield, R., & Jordan, BD (2015). Fundamentals of corporate finance (11e ed.). New York, NY: McGraw Hill Education.

Stevenson, WJ (2014). Operations management (12e druk). New York, NY: McGraw-Hill Education.

Hisrich, RD, Peters, MP, & Shepherd, DA (2017). Ondernemerschap (10e ed.). New York, NY: McGraw-Hill Education.

Hair, JF, Celsi, M., Ortinau, DJ, & Bush, RP (2016). Essentials of marketing research (4e ed.). New York, NY: McGraw-Hill Education.

Thompson, AA, Peteraf, MA, Gamble, JE, & Strickland, AJ (2017). Strategie opstellen en uitvoeren: de zoektocht naar concurrentievoordeel: concepten en cases (21e ed.). New York, NY: McGraw-Hill.

Entree / toelatingsvoorwaarden

(Programma's van vierhonderdvijftig (450) of meer klokuren of het kredietuurequivalent beheren een examen voor basisvaardigheden voor elke student die zich inschrijft, tenzij de student heeft aangetoond dat het een diploma van een middelbare school, een diploma gelijkwaardige opleiding of een equivalent daarvan is. )

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Westcliff University is a globally recognized and regionally accredited private institution that specializes in Business and Education. Our curriculum is designed to develop students both personally a ... Lees meer

Westcliff University is a globally recognized and regionally accredited private institution that specializes in Business and Education. Our curriculum is designed to develop students both personally and professionally through practical, innovative, high-quality distance and campus programs. Lees Minder