Bachelor of Science in de reclame / public relations (BSc)

Abilene Christian University

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor of Science in de reclame / public relations (BSc)

Abilene Christian University

De eerste krantenadvertentie verscheen in 1704 en de eerste big-budget advertentiecampagne - $ 11.000 voor Ivory Soap - werd gelanceerd in 1882. Er is veel veranderd in twee eeuwen, maar de basis is nog steeds hetzelfde: breng de boodschap van uw merk over op een overtuigende manier en strategische manier.

Of u nu uw zinnen zet op de agentschappen van Madison Avenue of de bedrijven van Main Street America, de Bachelor of Science in reclame en public relations bij ACU bereidt u voor op een opwindende communicatiecarrière.

Ons programma biedt een holistische benadering van geïntegreerde marketingcommunicatie, inclusief tactieken voor het maken en implementeren van advertenties, public relations en digitale mediatechnieken. We geloven sterk in de waarde van real-world ervaringen als aanvulling op het leren in een klaslokaal, dus alle studenten moeten hun vaardigheden en kennis testen door middel van een stage.

Krediet uren

  • Universitaire Vereisten: 56 credit-uren
  • Belangrijke vereisten: 67 credit-uren
  • Minor Vereisten: 18 credit-uren
  • Keuzevakken: 5 credit-uren

Totaal vereist: 128 credit-uren

cursussen

Je volgt cursussen zoals:

  • Communicatie ontwerp
  • Ad / PR-campagnes
  • Public Relations schrijven
  • Creativiteit op het gebied van Reclame en Copywriting

Wat kun je doen na het afstuderen?

  • copywriter
  • Sociale en interactieve mediamanager
  • journalist
  • Evenementenplanner
  • Marketing en Media Manager
  • Communicatiedirecteur
  • Public Relations Specialist
  • Manager reclame en public relations

Ervaringsgerichte leermogelijkheden

Studenten journalistiek en massacommunicatie hebben toegang tot vele praktische leer- en professionele ontwikkelingsmogelijkheden, waaronder:

  • Morris Mitchell (student-run advertentie / PR-bureau)
  • 99 West (multimediamaatschappij voor studenten)
  • Studentenmedia - radio, tv, print / online krant
  • Public Relations Society of America student chapter
  • American Advertising Federation-hoofdstuk

Over de afdeling Journalistiek en massacommunicatie

De afdeling Journalistiek en Massacommunicatie van de ACU promoot een curriculum dat gericht is op berichten, technologiegedreven is en zich inzet voor convergentie om studenten voor te bereiden op een carrière in de hedendaagse media.

Naast de vijf majors biedt de afdeling minderjarigen aan in digitale media, reclame / public relations, journalistiek of mediastudies; en, in samenwerking met andere afdelingen, is een docentcertificering voor journalistiek en een interdisciplinair grafisch ontwerp / advertentiegraad beschikbaar.

Het College van Kunsten en Wetenschappen biedt een breed spectrum van programma's in de kunsten, geesteswetenschappen, wiskunde en gedrags- en natuurwetenschappen. Omdat het grootste deel van het kerncurriculum van ACU hier is ondergebracht, gaat elke student, ongeacht de major, door het College of Arts and Sciences.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op February 10, 2018
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2019
Duration
Duur
Voltijd
Locations
Verenigde Staten - Abilene, Texas
Startdatum : Sept. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2019
Verenigde Staten - Abilene, Texas
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan