Bachelor of Science in de toegepaste natuurkunde

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Profiteer van de vierde industriële revolutie met het nieuwe vierjarige studieprogramma van de University of Johannesburg in Applied Physics.

Applied Physics is de interface tussen fundamentele natuurkunde en ingenieurswetenschappen en doorbreekt alle verschijnselen die centraal staan in het bestaan van de mensheid.

De Applied Physics-graad aan de University of Johannesburg bereidt studenten voor op een verscheidenheid aan opwindende carrières in wetenschap en technologie en biedt afgestudeerden een innovatief voordeel om te profiteren van de immense voordelen van de vierde industriële revolutie. De opleiding biedt een pragmatisch evenwicht tussen fundamentele en toegepaste fysische aspecten met een sterke nadruk op de ontwikkeling van probleemoplossende vaardigheden.

Een sterke nadruk op onderzoek op niet-gegradueerd niveau zorgt ervoor dat afgestudeerden afgestemd zijn op de nieuwste wetenschappelijke ontwikkelingen in de toegepaste fysica.

Pixabay / Pexles

Toelatingseisen

  • Minimale APS: 31
  • Engels: 5 (60% +)
  • Wiskunde: 6 (70% +)
  • Exacte Wetenschappen: 5 (60% +)

Carrièremogelijkheden

Afgestudeerden in de Technische Natuurkunde gebruiken natuurkunde of doen natuurkundig onderzoek om nieuwe technologieën te ontwikkelen of technische problemen op te lossen die centraal staan in het bestaan van de mensheid

Contact

telefoon: 011-559-2374 / 3826
e-mail: web-science@uj.ac.za

Laatst bijgewerkt op May 2020

Over de school

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Lees meer

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Lees Minder