Bachelor of Science in marketingcommunicatie

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Door middel van hun cursuswerk verkennen studenten die communicatie uitvoeren de vele manieren waarop de media het individu en de samenleving beïnvloeden, zowel lokaal als internationaal. Studenten worden voorzien van een solide academische achtergrond die schriftelijke en kritische denkvaardigheden, evenals theoretische en toegepaste kennis bevordert. Stages zijn een integraal onderdeel van het curriculum. Door daadwerkelijke werkervaring tijdens het programma, zijn studenten beter voorbereid op hun toekomstige beroepen. Mogelijke stageplaatsen zijn die in de film-, tv- en radioproductie, reclame- en marketingactiviteiten, maar ook geschreven en online persproductie - plus nog veel meer.

Leerresultaten

  1. Ontwikkel een basisbegrip van theorieën en concepten op het gebied van communicatie;
  2. Aantonen van een goed begrip van de ethische kernwaarden die aan de basis liggen van best practices in de productie van media (marketingcommunicatie, internetstudies, digitale journalistiek, digitale filmproductie);
  3. Demonstreer kennis van de onderzoeksmethoden die worden gebruikt op de vele communicatiegebieden;
  4. Articuleer de complexiteit van media's plaats in maatschappij en cultuur;
  5. Communiceer effectief in schriftelijke vorm binnen de conventies van communicatie als een discipline, en;
  6. Demonstreer de kritische onderzoeks- en analysevaardigheden die nodig zijn om constructief deel te nemen aan het intellectuele discours binnen communicatie als een vakgebied van studie en beroep.

Marketingcommunicatie is een programma dat bestaat uit cursussen op het gebied van marketing en communicatie, met 126 verplichte studiepunten voor een bachelordiploma, waarvan er 65 in de eerste twee jaar zijn voltooid.

Het programma biedt studenten algemene vereisten, evenals keuzevakken die samenvallen met interesses van studenten, die studenten zelf kunnen kiezen samen met de decaan van studenten. Om het programma binnen vier jaar met succes af te ronden, moeten studenten ook deelnemen aan een 12-credits stageprogramma.

CIS / Endicott studenten in Spanje kunnen het vierjarige International Business, American Bachelor's Degree-programma volledig in Madrid afronden, een officiële Endicott College-graad behalen of kiezen voor de laatste twee jaar op Endicott College in Beverly, Massachusetts of een ander Amerikaans bedrijf. universiteit of universiteit in de wereld.

Curriculum Vereisten

  • Kernvereisten algemeen onderwijs (6 studiepunten)
    • DUT 111 Kritisch lezen
    • DUT 112 Kritieke uitlezing
  • Individueel en maatschappij (3 credits)
  • PSY 100 Psychology - 3 studiepunten
  • Wereldwijde problemen (3 credits)
  • Cursus International Studies - 3 studiepunten
  • Literaire perspectieven (3 credits)
  • DUT 102 Inleiding tot de literatuur - 3 credits
  • Waarden en ethisch redeneren (3 credits)
  • PHL 104 Ethiek - 3 studiepunten
  • Esthetisch bewustzijn en creatieve expressie (3 credits)
  • ART 102 Visuele kunst en culturele waarden II - 3 credits
  • Kwantitatief redeneren (3 credits)
  • Een wiskundecursus - 3 credits
  • Wetenschap en technologie (3 credits)
  • ENV 150 Milieuproblemen - 3 credits
  • Wereldculturen (3 credits)
  • One World Culture Course - 3 credits
  • Gratis keuzevakken (12 studiepunten)
  • ENG 103 Speech - 3 credits
  • BUS 110 Computers - 3 credits
  • ENG 106 Nederlandse communicatie - 3 credits
  • IST 215 The New Europe - 3 credits
  • Communicatievereisten (21 studiepunten)
  • BUS 120 Zakelijke grondbeginselen I - 3 credits
  • BUS 200 Marketing - 3 credits
  • CMM 106 Media
  • CMM 103 Advertising Fundamentals - 3 credits
  • CMM 203 Public Relations - 3 credits
  • CMM 107 Media
  • CMM 306 Sociale impact van de media - 3 credits
  • GD 105 Inleiding tot computergraphics - 3 credits
  • BUS 270 Communicatie in het bedrijfsleven - 3 credits
  • CMM 207 Writing for the Media - 3 credits
  • CMM 370 Communicatie Onderzoeksmethoden - 3 studiepunten
  • BUS 415 Bedrijfsonderhandeling - 3 credits
  • CMM 204 promotioneel schrijven - 3 credits
  • CMM 312 Strategische mediaplanning - 3 credits
  • CMM 379 Semester Internship Strategies - 1 credit
  • CMM 335 Sociale media en marketing - 3 credits
  • CMM 380 Media-ethiek - 3 credits
  • BUS 320 organisatiegedrag - 3 credits
  • BUS 450 Dynamics of Leadership - 3 credits
  • CMM 405 Campagneplanning en Client Services - 3 credits
  • CMM 415 Creatieve portfolio-ontwikkeling - 3 credits
  • BUS 320 verkoopbeheer - 3 credits
  • Senior Thesis Project (6 studiepunten)
  • CMM 489 Senior Thesis I - 3 credits
  • CMM 490 Senior Thesis II - 3 studiepunten
  • Stage
  • INT 200 Stage I - 2 credits
  • Stage Strategieën CMM 480 Semester - 12 studiepunten

Admissions

Het opnameproces bij CIS is zeer persoonlijk. We onderzoeken de toepassing nauwkeurig om een goed beeld te krijgen van de persoon achter het document en we houden volledig rekening met het persoonlijke profiel, de kenmerken, interesses en doelstellingen van alle aspirant-GOS-studenten.

Het toelatingsproces bestaat uit vijf fasen:

  1. Eerste contact voor informatie via telefoon, e-mail of persoonlijk.
  2. Persoonlijk interview.
  3. Twee toelatingsexamens:
    • Wiskunde plaatsingstest.
    • Engelse niveautest: voor niet-moedertaalsprekers stelt dit ons in staat om te bepalen of u voldoende Engels spreekt, leest en schrijft om effectief bij CIS te studeren. Voor moedertaalsprekers helpt dit ons te zien hoe u denkt en schrijft.
  4. Elke student moet de volgende documentatie verstrekken:
    • Inschrijvingsformulier ingevuld (via ons online formulier, per traditionele post of persoonlijk)
    • Officiële High School transcripten.
    • Aanbevelingsbrief (u kunt indien nodig het onderstaande formulier gebruiken).
    • Een ID-foto.
    • Kopie van ID of paspoort.
    • Aanvraagkosten (100 €).
  5. Als u wordt toegelaten, ontvangt u een acceptatiebrief van CIS. Op dat moment zul je beginnen met het maken van je gepersonaliseerde academische programma met onze Academische decaan.

Internationale studenten

Bij toelating tot het GOS moeten niet-EU-studenten een studentenvisum verkrijgen om gedurende de eerste twee jaar van het programma in Spanje te verblijven. De vereisten zijn afhankelijk van de nationaliteit. Studenten dienen hun plaatselijke Spaanse consulaat te raadplegen en informatie te verkrijgen die relevant is voor hun specifieke situatie. CIS biedt niet-EU-studenten die zijn toegelaten met documentatie die nodig is om hen te helpen een studentenvisum te verkrijgen.

Collegegeld

Aanvraagkosten

Aanvraagkosten: 100 € (niet-restitueerbaar)

(Vereist met het aanvraagformulier)

Inschrijftarieven

  • Herfst / Lente: 1.300 € (niet-restitueerbaar)
  • Zomer *: 650 € (niet-restitueerbaar)

* Bij het bijwonen van onze zomersessies.

Academische kosten

  • Herfst: 7.397 € 12-15 credits
  • Lente: 7.397 € 12-15 credits
  • Zomer: 3.458 € 6 credits
  • Bijkomende korting: 586 € -

Boeken en benodigdheden

  • Herfst: 340 €
  • Lente: 340 €
  • Zomer: 204 €


Collegegeld kan elk academisch jaar worden bijgewerkt.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

CIS – The College for International Studies was founded in 1981, an American University, is located in the very heart of Madrid in one of the loveliest parts of the city. Our building is easily acces ... Lees meer

CIS – The College for International Studies was founded in 1981, an American University, is located in the very heart of Madrid in one of the loveliest parts of the city. Our building is easily accessible and in an extremely safe area. We take great pride in offering European students an American higher education closer to home just as much as we do in offering Americans precisely what they are used to, only here in Spain. Lees Minder
Gemeenschap van Madrid , Beverly + 1 Meer Minder