Bachelor of Theology in Community Leadership: Business Studies

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Kentekenbewijs nr. 2001 / HE08 / 006. NQF 7; SAQA ID: 57225. (376 CREDITS)


Dit programma stelt afgestudeerden in staat om te werken en leiding te geven in een breed scala aan projecten op het gebied van ministerie en bedrijfsbeheer (bijv. NGO's, bedrijven, kerken, ondernemende ondernemingen). We willen afgestudeerden voortbrengen die in staat zijn om teams en organisaties te managen die hun taak benaderen vanuit diepgaande christelijke overtuigingen en de beheerskennis, hulpmiddelen en vaardigheden verwerven die bedrijfsstudies kunnen bieden.


Toelatingseisen

  • Een National Senior Certificate (NSC) met een bachelorpas of een equivalent;
  • Rijbewijs (met universitaire vrijstelling) of gelijkwaardig;
  • Hoger certificaat of een geavanceerd certificaat of diploma op een verwant gebied.


Alternatieve toelatingsvoorwaarden

  • Een nationaal Senior Certificate of National Certificate Vocational met een diplomapas (of equivalent) gecombineerd met de resultaten van de National Benchmark Test (NBT);
  • Volwassen leeftijd van 23 jaar en ouder tijdens het eerste jaar van studies en een nationaal senior certificaat (of equivalent);
  • De voorwaarden van het Erkenning van Prior Learning (RPL) beleid voor toegang en de resultaten van de NBT zijn bepalende factoren voor toelating. Neem contact op met het Admissions Office over RPL;
  • Volwassen studenten (45 jaar of later) kunnen worden toegelaten, bepaald door de RPL-voorwaarden en de resultaten van de NBT.


Tijdsverbintenis

  • Minimaal drie jaar full-time;
  • Maximaal zes jaar parttime;
  • Op de campus en online;
  • Invoer in januari en juli.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Cornerstone is an independent, not-for-profit higher education institution engaged in teaching and learning in service of others, to advance human dignity and social justice for all.

Cornerstone is an independent, not-for-profit higher education institution engaged in teaching and learning in service of others, to advance human dignity and social justice for all. Lees Minder