Leer hoe u complexe gegevens kunt omzetten in gemakkelijk te begrijpen, bruikbare informatie en deze kunt gebruiken voor gedegen besluitvorming. Deze interdisciplinaire Business Analytics-opleiding combineert cursussen in business, leiderschap, liberale wetenschappen, dashboardtechnologieën en analytische technieken. Door met verschillende soorten gegevens te werken, zullen studenten hun belangrijkste kritische denkbenaderingen, strategisch en inzichtelijk leiderschap en managementcompetenties verbeteren. Bedrijven over de hele wereld hebben toegang tot een oneindige hoeveelheid data en zijn op zoek naar kandidaten die deze informatie willen beoordelen, ontcijferen en evalueren. Onze afgestudeerden zullen klaar zijn om bij te dragen en deel uit te maken van de oplossingen voor deze organisaties. Waarom studeren in het Bachelor of Business Administration (Business Analytics) programma bij George Brown College 's Center for Business? Het Center for Business heeft een gevestigde reputatie op het gebied van bedrijfseducatie die zich richt op kritisch denken, innovatieve oplossingen, leiderschap en ondernemersmentaliteit, en het omgaan met de nieuwste technologieën. Onze faculteit brengt een combinatie van professionele ervaring en geavanceerd onderwijs om cursusinhoud aan te bieden die altijd evolueert en een afspiegeling is van trends in de industrie en de academische wereld. De School of Management ondersteunt academische programma's en industriële projecten zoals: Analytics-hub Homologie (mens-technologie) Lab Consulting Hub Enactus (platform voor sociale innovatie) Waarom de Bachelor Bedrijfskunde (Business Analytics)? Bedrijven hebben toegang tot een overvloed aan gegevens, waardoor onze afgestudeerden kansen krijgen in veeleisende sectoren zoals het bankwezen, de overheid, de farmacie, financiën, gezondheidszorg en telecommunicatie. Om ervoor te zorgen dat bedrijfsleiders betere beslissingen kunnen nemen, hebben ze analisten nodig met een superieur vermogen om gegevens uit meerdere bronnen te interpreteren. Hoe zorgt u ervoor dat de juiste gegevens het meest effectief zijn voor het nemen van optimale beslissingen? Wanneer betrek je menselijk oordeel? Hoe vertel je een boeiend verhaal uit de data? Wat zijn enkele van de meest praktische toepassingen van de huidige analysetechnologieën? In deze opleiding bedrijfsanalyse leer je een toegepast raamwerk dat business intelligence-modellen, databeheer, data-inzichten en -kaders, op datawetenschap gebaseerde beslissingen en mogelijkheden voor waardecreatie omvat om een sterk vertrouwen op te bouwen wanneer gegevens worden gebruikt voor een grotere effectiviteit bij het nemen van beslissingen. -maken. Op basis van wereldwijde ervaringen zullen uw professoren u voorbereiden op een analytische rol, niet alleen in Canada, maar in elk land ter wereld. Na voltooiing van het programma kent u de verschillen tussen verschillende analysebenaderingen en kunt u de meest geschikte voor uw situatie identificeren. Wat nog belangrijker is, u weet hoe u big data moet aanpakken en hoe u deze kunt gebruiken voor betere zakelijke besluitvorming en betere resultaten. Dit programma richt zich op de ontwikkeling van vaardigheden, technisch en anderszins, inclusief analytisch begrip en verspreiding voor verschillende zakelijke toepassingen. Een gedurfde mix van vaardigheden - inclusief wat programmeren met behulp van de nieuwste software, toegepast statistisch begrip en begrip van databases - zal worden onderzocht in de context van organisatorische gegevensvereisten. Uw opties voor veldonderwijs Het programma omvat: Werkgeïntegreerde leerervaringen die neerkomen op niet minder dan 14 weken voltijds equivalent werk (420 uur), hetzij in één blok, hetzij in meerdere cumulatieve blokken passend bij het bereiken van de leerresultaten van het programma. Studenten zullen samenwerken met werkgevers over projecten die omvatten: Ontwikkeling van rapportagedashboards met uitgebreide analytische mogelijkheden Voorspellende modelontwikkeling Marktonderzoek Ontwikkeling van klantsegmentatie Ontwerp en implementatie van campagnes voor klantrelatiebeheer
-