$close

Deeltijd Undergraduate Studies in Biologie 2023

Een bachelor 's graad wordt gegeven aan studenten die voldoen aan de vereisten die door de hogeschool of universiteit ze bijwonen. De eisen omvatten 3 tot 7 jaar focus op een onderwerp, typisch aangeduid als een hoofd- of concentratie. Studie in de biologie kan leiden tot een carrière in de gezondheidszorg, het onderwijs, milieubescherming en biotechnologie. Het kan ook vormen de basis van… Meer informatie

Studie in de biologie kan leiden tot een carrière in de gezondheidszorg, het onderwijs, milieubescherming en biotechnologie. Het kan ook vormen de basis van waaruit doctorale studie op het gebied van klinische of onderzoek voort te zetten.

$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
University of Oviedo
Oviedo, Spanje

Adequate opleiding in de vakken biologie, natuurkunde, geologie, wiskunde en scheikunde en interesse in natuur- en aardwetenschappen wordt aanbevolen. Het is wenselijk dat ze een goed niveau Engels hebben. -
Spaans

George Mason University - College of Science
Fairfax, Verenigde Staten

Misschien wilt u begrijpen hoe mensen denken, waarnemen, beslissen en zich gedragen. Misschien wilt u genezing vinden voor ziekten zoals de ziekte van Alzheimer of depressie. Misschien wil je een carrière als arts, tandarts, dierenarts of onderzoeker. Ons Interdisciplinair Programma in Neurowetenschappen (IPN) brengt wetenschappers en artsen samen met dezelfde doelen als jij. -

Spalding University
Louisville, Verenigde Staten

De School of Natural Science biedt de BS in Biology-graad aan voor studenten die geïnteresseerd zijn in sterke, uitgebreide biologische studies. Als student in ons biologieprogramma krijg je een solide basiskennis van de biologie en kun je verdere gebieden verkennen, zoals moleculaire biologie, ecologie, fysiologie en biologie van organismen. Je gaat dieper in op je begrip van biologische concepten met ondersteunende studies in wiskunde, scheikunde en natuurkunde en krijgt de communicatieve en kritische denkvaardigheden, essentieel om aan de behoeften van deze tijd te voldoen, door middel van algemene vrije kunstenstudie. Onze faculteit van het Natural Science-programma investeert in uw succes. Ze dienen als academische adviseurs die je kunnen begeleiden bij het plannen van je lessen en het aanvragen van post-bachelorprogramma's. Bovendien geniet je als hoofdvak biologie van kleine klassen, innovatieve laboratoria, studentenorganisaties en onderzoeksmogelijkheden. Programma Details Verdien je biologiediploma in 120 credit-uren 52 uur algemene studies 59 uur hoofdvak 9 uur keuzevakken Studeer in vier jaar of minder af Face-to-face instructie Flexibel blokrooster van 6 weken 1-2 lessen per bloksessie Andere kenmerken van ons biologieprogramma Kleine klassen zorgen voor een comfortabel en vertrouwd gevoel tussen studenten en docenten Labruimte en apparatuur bieden hands-on, quality time instrumentatie en faculteitsinstructie Aanstelling van een voltijds lid van de biologiefaculteit als academisch adviseur Bijles aangeboden buiten het klassikale leren Vergoeding voor één toelatingsexamen voor graduate of professional school (GRE, MCAT) Praktisch leren, kadaverdissectie, instrumentatiefaciliteiten voor scheikunde en natuurkunde, evenals een speciaal weefselkweeklaboratorium Missiegerichte benadering van leren Bij Spalding zijn we een diverse gemeenschap van leerlingen die de wereld willen veranderen. Onze afgestudeerden dienen op elk organisatieniveau. We hebben gezondheids- en serviceprofessionals op de grond die levens veranderen, bedrijfsleiders die teams transformeren en sociale bewegers en shakers die verandering beïnvloeden. Via onze universitaire missie hebben we ons verplicht om te repareren wat kapot is. Op het hoogste niveau werken we aan het creëren van oplossingen en het op gang brengen van gesprekken gericht op vrede, gerechtigheid en mededogen. Op kleine schaal zetten we compassie om in actie door service aan individuen en gemeenschappen. We hopen dat je je bij onze beweging aansluit om een verschil te maken in het leven van anderen. -

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
St Cloud State University