Bachelors in Biologie in Ierland

Het verdienen van een bachelor 's graad wordt bereikt door het invullen van de nodige studie aangeboden door de hogeschool of universiteit u zich inschrijft in. Het invullen van deze studie kan duren 3-7 jaar, afhankelijk van waar je je diploma te zoeken.Afgestudeerden van een bachelordiploma in de biologie zal worden geïnformeerd in diverse gebieden met betrekking tot de biologische wetens… Meer informatie

Afgestudeerden van een bachelordiploma in de biologie zal worden geïnformeerd in diverse gebieden met betrekking tot de biologische wetenschappen. Deze gebieden variëren van genetica en evolutie, ecologie of cellulaire biologie. De graad wordt dan betrokken bij de theorie en praktijk van dierlijke en plantaardige biologie, door observatie en analyse van biologische systemen.

Ierland onlangs geïmplementeerd een wet, die mandaten alle studenten die een universitaire opleiding toe te passen voor de overheid leningen om hen in staat hun hogere academische dromen te realiseren. Eerste officiële taal is Iers, ook wel bekend als de Ierse Gaelic, maar Engels (de tweede officiële taal) wordt op grotere schaal gebruikt. De nationale hoofdstad is Dublin. Ierland is beroemd om Saint Patrick's Day (17 maart) vieren over de hele wereld.

Bachelor in Biologie in Ierland