$close

Filters

Resultaten weergeven

Bachelor's Programma's in Biologie in Mexico

Een bachelor 's diploma wordt uitgereikt op de succesvolle voltooiing van een undergraduate academische opleiding. Het is vaak de eerste graad een student ontving in zijn of haar academische carrière. Het duurt normaal gesproken vier jaar full-time studie aan een bachelor's degree te verdienen. Studie in de biologie kan leiden tot een carrière in de gezondheidszorg, het onderwijs, milie… Meer informatie

Een bachelor 's diploma wordt uitgereikt op de succesvolle voltooiing van een undergraduate academische opleiding. Het is vaak de eerste graad een student ontving in zijn of haar academische carrière. Het duurt normaal gesproken vier jaar full-time studie aan een bachelor's degree te verdienen.

Studie in de biologie kan leiden tot een carrière in de gezondheidszorg, het onderwijs, milieubescherming en biotechnologie. Het kan ook vormen de basis van waaruit doctorale studie op het gebied van klinische of onderzoek voort te zetten.

Mexico is een van de meest populaire toeristische landen op de planeet. Het land heeft zowel tropische en gematigde zones zodat studenten de beste tijd hier. Als je wilt studeren voor uw cursus in de Nationale Autonome Universiteit van Mexico, zal het een schitterend leven met veel entertainment in het land ook.

Lees Minder
Lees meer over studeren in Mexico
Andere opties binnen dit vakgebied: 
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
Universidad Autonoma Baja California Sur
México, Mexico

Competenties van afgestudeerden De mariene bioloog is bevoegd om: • te assisteren bij het beheer en de instandhouding van levende wezens. • Werk samen aan origineel en baanbre ... +

Competenties van afgestudeerden De mariene bioloog is bevoegd om: • te assisteren bij het beheer en de instandhouding van levende wezens. • Werk samen aan origineel en baanbrekend onderzoek naar mariene ecosystemen. • Samenwerken in projecten voor het beheer en behoud van mariene hulpbronnen. • Deelnemen aan de ontwikkeling van biotechnologieën. • meewerken aan voorstellen en maatregelen om de verandering van mariene habitats te beperken. • Werk samen bij niv. lokaal, regionaal, nationaal en internationaal bij het beoordelen van de kwetsbaarheid van mariene hulpbronnen voor klimaatverandering. • Samenwerken bij het beheer van middelen voor wetenschappelijke, technische, milieu- en investeringsprojecten. • Verspreid onder het grote publiek de technische en wetenschappelijke informatie met betrekking tot de mariene biologie. • Formeel de kennis van biologische wetenschappen overdragen. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
Campus
 
A-STATE Queretaro
Santiago de Querétaro, Mexico +1 Meer

Dit programma serveert studenten die een brede achtergrond willen verwerven in biologie, plantkunde, milieubiologie, dierkunde, of wildlife ecology en management. Deze voorber ... +

Dit programma serveert studenten die een brede achtergrond willen verwerven in biologie, plantkunde, milieubiologie, dierkunde, of wildlife ecology en management. Deze voorbereiding kwalificeert studenten voor professioneel werk in gezondheidszorg, onderwijs, onderzoek, industrie of voor afgestudeerde studie. -
BSc
Voltijds
4 jaren
Engels
Campus
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Mexico

Het ontwikkelen en versterken van vaardigheden, intellectuele competenties, attitudes en waarden die nodig zijn voor een optimale ontwikkeling in het dagelijks leven, vormt ee ... +

Het ontwikkelen en versterken van vaardigheden, intellectuele competenties, attitudes en waarden die nodig zijn voor een optimale ontwikkeling in het dagelijks leven, vormt een centraal doel van het basisonderwijs. Het secundair onderwijs hervat en zet de opleiding voort die op de lagere school is begonnen en heeft tot doel de volledige en alomvattende ontwikkeling van de adolescenten die de dienst ontvangen, te bevorderen. Het brede onderwijs op de middelbare school streeft naar het gezamenlijk bevorderen van persoonlijke en sociale dimensies, met name die welke betrekking hebben op ethische, affectieve, attitude- en intellectuele aspecten. Dit zal naar verwachting de autonomie van studenten en levenslang leren bevorderen, evenals de bevordering van persoonlijke effectiviteit in het huidige en toekomstige werk en maatschappelijk leven. In deze context krijgt het onderwijs in de natuurwetenschappen vanaf de in 1993 ingezette hervorming een grotere relevantie. Met name de benadering van het biologieonderwijs wordt geherformuleerd om de relaties tussen de persoonlijke en sociale omgeving van studenten te versterken. Op deze manier probeert het hun vaardigheden, waarden, attitudes en kennis te associëren met persoonlijke, familie- en gemeenschapservaringen om geïnformeerde besluitvorming te bevorderen voor de verbetering van de gezondheid en het milieu. Het toepassen van een bij uitstek formatieve benadering vereist een heroriëntatie van de onderwijsprestaties en een herwaardering van de rol van de leerling op basis van nieuwe voorstellen voor de initiële opleiding van leraren. In die zin moet de opleiding van bekwame leraren en beroepsbeoefenaren in het secundair onderwijs beantwoorden aan de basisleerbehoeften van de leerlingen die moeten voorzien wanneer ze afstuderen van de normale school. In het geval van het specialisme Biologie somt dit document deze behoeften op, evenals de competenties en vaardigheden die de toekomstige leraar tijdens zijn opleiding moet verwerven. Evenzo presenteert het de beschrijving van de onderwerpen op de curriculumkaart voor die specialiteit. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
Campus
 

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
Higher Teacher Training School of Jalisco (Escuela Normal Superior de Jalisco)
Guadalajara, Mexico

De leergerichte benadering impliceert een nieuwe manier van denken en ontwikkelen van training en beroepspraktijk uitgevoerd door een leraar. Het zet vraagtekens bij het parad ... +

De leergerichte benadering impliceert een nieuwe manier van denken en ontwikkelen van training en beroepspraktijk uitgevoerd door een leraar. Het zet vraagtekens bij het paradigma dat gericht is op repetitief onderwijs, van transmissive-receptive cut dat prioriteit geeft aan het verwerven van declaratief, inert en gedecontextualiseerd. Dit voorstel heeft als belangrijkste referentie de constructivistische conceptie en sociaal-cultureel leren en onderwijzen, volgens welke leren bestaat uit een actief en bewust zijn dat het doel is de constructie van betekenissen en het toekennen van betekenis aan de inhoud en ervaringen van de kant van de leerling . Deze benadering bestaat uit een intellectuele handeling, maar tegelijkertijd sociaal, affectief en interactie binnen een gemeenschap van sociaal-culturele praktijken. Het leerproces vindt plaats dankzij de acties van pedagogische bemiddeling die een gecoördineerde activiteit van intentie-actie-reflectie tussen de studenten en de leraar inhouden, rond een verscheidenheid aan kennisobjecten en met de tussenkomst van bepaalde talen en instrumenten. Bovendien komt het voor in specifieke sociaal-culturele en historische contexten, waarvan het niet kan worden geabstraheerd, dat wil zeggen, het heeft een gesitueerd karakter. -
BBA
Spanish (Mexican)
Campus
 
Higher Teacher Training School of Nayarit (Escuela Normal Superior de Nayarit)
Tepic, Mexico

Academische geschiedenis met cijfers tot 5e. middelbare school semester

Academische geschiedenis met cijfers tot 5e. middelbare school semester -
Bachelor
Spanish (Mexican)
Campus