Undergraduate Studies (Bachelor) in Biologie in Rusland

Een Bachelor 's degree is een diploma uitgereikt door de universiteiten en hogescholen. Om een ​​bachelor 's graad te verdienen, moet u de nodige cursussen die kan duren 3-7 jaar, afhankelijk van uw instelling van inschrijving af te ronden.Een bachelordiploma in de biologie houdt zich bezig met de theorie en praktijk van dierlijke en plantaardige biologie. Het is dus gericht op obse… Meer informatie

Een bachelordiploma in de biologie houdt zich bezig met de theorie en praktijk van dierlijke en plantaardige biologie. Het is dus gericht op observatie en analyse van biologische systemen. Het is onderwerpen variëren van de evolutie en biodiversiteit om cellulaire en moleculaire biologie.

Rusland of, ook officieel bekend als de Russische Federatie, is een land in het noorden van Eurazië. Onderwijs in Rusland wordt voornamelijk verzorgd door de staat en wordt geregeld door het Ministerie van Onderwijs en Wetenschappen. In Rusland, duurt het ongeveer 70% van de trainingstijd voor het contact lessen met een leraar, de rest wordt 30% van de werklast gewijd aan de onafhankelijke studie van het materiaal.

Bachelor Programma in Biologie in Rusland