$close

Bachelor Opleidingen in Biologie in Spanje

Een bachelor's degree is een post-secundair diploma uitgereikt na voltooide 120 studiepunten. Het duurt meestal acht semesters om een ​​bachelordiploma te voltooien. Bij het invullen van een undergraduate opleiding, moeten kandidaten algemene opleidingen studeren en koos voor een belangrijk specifiek onderwerp. Een bachelordiploma kan ook worden opgeroepen een baccalaureaat in bepaalde lan… Meer informatie

Een bachelor's degree is een post-secundair diploma uitgereikt na voltooide 120 studiepunten. Het duurt meestal acht semesters om een ​​bachelordiploma te voltooien. Bij het invullen van een undergraduate opleiding, moeten kandidaten algemene opleidingen studeren en koos voor een belangrijk specifiek onderwerp. Een bachelordiploma kan ook worden opgeroepen een baccalaureaat in bepaalde landen.

Afgestudeerden van een bachelordiploma in de biologie zal worden geïnformeerd in diverse gebieden met betrekking tot de biologische wetenschappen. Deze gebieden variëren van genetica en evolutie, ecologie of cellulaire biologie. De graad wordt dan betrokken bij de theorie en praktijk van dierlijke en plantaardige biologie, door observatie en analyse van biologische systemen.

Spanje (Spaans: España) is een divers land delen van het Iberische schiereiland met Portugal aan de westelijke kant van de Middellandse Zee. Spanje wordt beschouwd als een exotisch land in Europa vanwege zijn vriendelijke inwoners en ontspannen levensstijl. De normale duur van de Universiteit cursussen in Spanje is 4 jaar, met uitzondering van de Geneeskunde en de dubbele graden, die 6. Madrid en Barcelona zijn bekende steden rond de wereld om zijn keuken, een bruisend nachtleven, en de wereldberoemde folklore en festiviteiten.

Lees meer over studeren in Spanje
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
University of Oviedo
Oviedo, Spanje

Adequate opleiding in de vakken biologie, natuurkunde, geologie, wiskunde en scheikunde en interesse in natuur- en aardwetenschappen wordt aanbevolen. Het is wenselijk dat ze een goed niveau Engels hebben. -

Universidad de Leon
León, Spanje

We trainen professionals met theoretische en praktische kennis over de morfologie, systematiek, structuur, functie en interactie van levende wezens, om professioneel te kunnen oefenen in uiteenlopende vakgebieden als onderzoek, biotechnologiebedrijven, gezondheid, milieubeheer, onderwijs, enz. -
BA
8 semesters

Universidade Santiago de Compostela
Santiago de Compostela, Spanje

Het uiteindelijke doel van de Bachelor's Degree in Biology is het opleiden van professionals die de complexiteit en diversiteit van levende wezens en hun relatie met de omgeving waarin ze leven begrijpen en kennen, die ze bestuderen op alle organisatieniveaus en vanuit een integratief perspectief. -
Spaans, Gallegan

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
Universidade de Vigo