Bachelor Opleidingen in Biologie in Spanje

Een bachelor's degree is een post-secundair diploma uitgereikt na voltooide 120 studiepunten. Het duurt meestal acht semesters om een ​​bachelordiploma te voltooien. Bij het invullen van een undergraduate opleiding, moeten kandidaten algemene opleidingen studeren en koos voor een belangrijk specifiek onderwerp. Een bachelordiploma kan ook worden opgeroepen een baccalaureaat in bepaalde lan… Meer informatie

Een bachelor's degree is een post-secundair diploma uitgereikt na voltooide 120 studiepunten. Het duurt meestal acht semesters om een ​​bachelordiploma te voltooien. Bij het invullen van een undergraduate opleiding, moeten kandidaten algemene opleidingen studeren en koos voor een belangrijk specifiek onderwerp. Een bachelordiploma kan ook worden opgeroepen een baccalaureaat in bepaalde landen.

Afgestudeerden van een bachelordiploma in de biologie zal worden geïnformeerd in diverse gebieden met betrekking tot de biologische wetenschappen. Deze gebieden variëren van genetica en evolutie, ecologie of cellulaire biologie. De graad wordt dan betrokken bij de theorie en praktijk van dierlijke en plantaardige biologie, door observatie en analyse van biologische systemen.

Spanje (Spaans: España) is een divers land delen van het Iberische schiereiland met Portugal aan de westelijke kant van de Middellandse Zee. Spanje wordt beschouwd als een exotisch land in Europa vanwege zijn vriendelijke inwoners en ontspannen levensstijl. De normale duur van de Universiteit cursussen in Spanje is 4 jaar, met uitzondering van de Geneeskunde en de dubbele graden, die 6. Madrid en Barcelona zijn bekende steden rond de wereld om zijn keuken, een bruisend nachtleven, en de wereldberoemde folklore en festiviteiten.

Bachelor in Biologie in Spanje