Undergraduate Studies (Bachelor) in Biologie in Turkije

Het verdienen van een bachelor 's graad wordt bereikt door het invullen van de nodige studie aangeboden door de hogeschool of universiteit u zich inschrijft in. Het invullen van deze studie kan duren 3-7 jaar, afhankelijk van waar je je diploma te zoeken.Afgestudeerden van een bachelordiploma in de biologie zal worden geïnformeerd in diverse gebieden met betrekking tot de biologische wetens… Meer informatie

Afgestudeerden van een bachelordiploma in de biologie zal worden geïnformeerd in diverse gebieden met betrekking tot de biologische wetenschappen. Deze gebieden variëren van genetica en evolutie, ecologie of cellulaire biologie. De graad wordt dan betrokken bij de theorie en praktijk van dierlijke en plantaardige biologie, door observatie en analyse van biologische systemen.

Turkije, officieel de Republiek Turkije, is een transcontinentale land, ligt meestal op Anatolië in West-Azië en Oost-Thracië in Zuidoost-Europa. Veel Turkse universiteiten (zowel publieke als private) nemen deel aan pan-Europese uitwisselingsprogramma's voor studenten (Socrates, Erasmus, en dergelijke). Sommige hebben ook overeenkomsten met niet-Europese universiteiten, ook.

Bachelor Programma in Biologie in Turkije

Kadir Has University
Istanbul, Turkije

In de wereld van vandaag worden moleculaire biologie, biochemie en andere biologische velden in toenemende mate informatie-gestuurd. Vooral de behoefte aan het verwerken van enorme hoeveelheden sequentie-informatie gegenereerd door recente ontwikkelingen in genoomsequencing en proteoomanalyse heeft deze biowetenschappen in een nieuw tijdperk gestuwd waarin informatica, informatietechnologie en biologie samengevoegd zijn tot één discipline als bio-informatica. -

Bilkent University
Ankara, Turkije

Het departement Moleculaire biologie en genetica bereidt studenten voor om onderzoekers te worden op dit gebied van de biologie. -

Sabanci University
Istanbul, Turkije

Het programma Moleculaire biologie, genetica en bioengineering (BIO) is gericht op het ontwikkelen van een geïntegreerd wetenschappelijk perspectief dat de grondbeginselen van moleculaire biologie, biochemie, genetica en celbiologie omvat, die allemaal zijn gebouwd op een solide achtergrond in wiskunde, natuurkunde en chemie. -
sep 2021
05 aug 2021

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
Bahcesehir University