$close

Undergraduate Studies (Bachelor) in Biologie in Turkije

Het verdienen van een bachelor 's graad wordt bereikt door het invullen van de nodige studie aangeboden door de hogeschool of universiteit u zich inschrijft in. Het invullen van deze studie kan duren 3-7 jaar, afhankelijk van waar je je diploma te zoeken.Afgestudeerden van een bachelordiploma in de biologie zal worden geïnformeerd in diverse gebieden met betrekking tot de biologische wetens… Meer informatie

Afgestudeerden van een bachelordiploma in de biologie zal worden geïnformeerd in diverse gebieden met betrekking tot de biologische wetenschappen. Deze gebieden variëren van genetica en evolutie, ecologie of cellulaire biologie. De graad wordt dan betrokken bij de theorie en praktijk van dierlijke en plantaardige biologie, door observatie en analyse van biologische systemen.

Turkije, officieel de Republiek Turkije, is een transcontinentale land, ligt meestal op Anatolië in West-Azië en Oost-Thracië in Zuidoost-Europa. Veel Turkse universiteiten (zowel publieke als private) nemen deel aan pan-Europese uitwisselingsprogramma's voor studenten (Socrates, Erasmus, en dergelijke). Sommige hebben ook overeenkomsten met niet-Europese universiteiten, ook.

Lees meer over studeren in Turkije
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
Bilkent University
Ankara, Turkije

Het departement Moleculaire biologie en genetica bereidt studenten voor om onderzoekers te worden op dit gebied van de biologie. -

Kadir Has University
Istanbul, Turkije

In de wereld van vandaag worden moleculaire biologie, biochemie en andere biologische velden in toenemende mate informatie-gestuurd. Vooral de behoefte aan het verwerken van enorme hoeveelheden sequentie-informatie gegenereerd door recente ontwikkelingen in genoomsequencing en proteoomanalyse heeft deze biowetenschappen in een nieuw tijdperk gestuwd waarin informatica, informatietechnologie en biologie samengevoegd zijn tot één discipline als bio-informatica. -

جامعة باسكنت
Ankara, Turkije

De missie van Baskent University is om individuen op te voeden die de objectiviteit van wetenschap Baskent University en individuen met nationaal bewustzijn en onderzoeker, productieve, vragende, creatieve en innovatieve karakters en respectvol zijn voor wetenschap, geest en universele wet en een analytische en holistische kijk hebben en gevoelig zijn voor mensenrechten en milieurechten en ook om individuen op te voeden die vasthouden aan de principes van Atatürk. -
Engels, Turks, Arabisch, Russisch

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
Konya Gıda ve Tarım Üniversitesi