$close

Bachelor Opleidingen in Biologie in de Verenigde zuid Carolina Verenigde Staten

Een bachelor 's graad wordt gegeven aan studenten die voldoen aan de vereisten die door de hogeschool of universiteit ze bijwonen. De eisen omvatten 3 tot 7 jaar focus op een onderwerp, typisch aangeduid als een hoofd- of concentratie. Biologie onderzoekt de activiteit van organismen op het gebied van functie, groei en ontwikkeling, en hoe deze factoren beïnvloeden, wanneer het organisme le… Meer informatie

Biologie onderzoekt de activiteit van organismen op het gebied van functie, groei en ontwikkeling, en hoe deze factoren beïnvloeden, wanneer het organisme leven. Het kan verder onderzoeken hoe individuele organismen interactie binnen hun omgeving.

Onderwijs in de Verenigde Staten wordt voornamelijk geleverd door de publieke sector, met controle en de financiering afkomstig uit drie niveaus: de staat, lokale en federale, in die volgorde.De gemeenschappelijke eisen te studeren op een niveau hoger onderwijs in de Verenigde Staten zal ook uw opnames essay (ook bekend als de toelichting van het doel of persoonlijke verklaring), transcript of records, aanbeveling / referentie brieven, taaltoetsen

Top Bachelor Opleiding in Biologie in de Verenigde zuid Carolina in de Verenigde Staten

Lees meer over studeren in de Verenigde Staten
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
Erskine College
Due West, Verenigde Staten

De biologie-major van Erskine legt de nadruk op ontdekking, wetenschappelijk denken en de vaardigheden die nodig zijn voor je toekomstige carrière of graduate studies. Onze afgestudeerden hebben een geschiedenis van succesvolle deelname aan een verscheidenheid aan professionele en afgestudeerde programma's, waaronder geneeskunde en menselijke genetica, diergeneeskunde, milieuwetgeving en toxicologie. Andere afgestudeerden betreden rechtstreeks concurrerende banenmarkten en volgen carrières zoals natuurbiologie, genetische technologie en milieubeheer. -

Allen University
Columbia, Verenigde Staten

Biologie studenten hebben de mogelijkheid om grote in de biologie (geen concentratie), of zich richten op een specifieke concentratie die bestaat uit: Pre-gezondheid, milieu biologie, Biotechnologie. Core cursussen omvatten het volgende: algemene biologie, plantkunde, dierkunde, cel / moleculaire biologie en genetica. -

Voorhees College
Denmark, Verenigde Staten

De doelen van de Biologie Major zijn: De afgestudeerde uitrusten met de juiste kennis, vaardigheden en achtergrond om afgestudeerde studies in de biologie of in professionele scholen voor geneeskunde, tandheelkunde, diergeneeskunde, paramedische gezondheid of andere gerelateerde gebieden te volgen; Om de verwerving van kritisch denkvermogen te verbeteren die nodig zijn voor het begrijpen en oefenen van wetenschap; Een major in biologie bestaat uit: ten minste 45 semesteruren natuurlijk werk in biologie (waarvan vier keuzevakken) 20 semesteruren natuurlijk werk in scheikunde 8 semesteruren natuurkunde 6 semesteruren informatica 9 uur wiskunde. Een afgestudeerde is ook vereist om de algemene onderwijsvereisten van het College en drie (3) uur keuzevak semester buiten de afdeling te voltooien. -
Online

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
Claflin University