$close

Bachelor Programma's in Biologie in Zuid-Amerika 2023

Een Bachelor 's degree is een diploma uitgereikt door de universiteiten en hogescholen. Om een ​​bachelor 's graad te verdienen, moet u de nodige cursussen die kan duren 3-7 jaar, afhankelijk van uw instelling van inschrijving af te ronden. Biologie onderzoekt de activiteit van organismen op het gebied van functie, groei en ontwikkeling, en hoe deze factoren beïnvloeden, wanneer he… Meer informatie

Biologie onderzoekt de activiteit van organismen op het gebied van functie, groei en ontwikkeling, en hoe deze factoren beïnvloeden, wanneer het organisme leven. Het kan verder onderzoeken hoe individuele organismen interactie binnen hun omgeving.

Verspreid over vele landen en eilandgebieden, Zuid-Amerika is de thuisbasis van vele Spaans-sprekende landen. Hier kunnen studenten letterlijk een wandeling door de geschiedenis op hun weg naar de klas en genieten van de cultuur van het oude samenlevingen.

$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
Popular University of César
Colombia

Om integrale professionals op te leiden, bekwaam om leiderschap te nemen in de controle en het gebruik van micro-organismen, met de nadruk op de basisconcepten en onderzoek in een omgeving die de wetenschappelijke, culturele en sociale ontwikkeling bevordert, die bijdraagt aan de verbetering van de lokale kwaliteit van leven, regionaal, nationaal en internationaal. Leiders zijn in de opleiding van professionals met een hoge academische kwaliteit, erkend voor hun bijdragen aan de verbetering van de levensomstandigheden door de studie en toepassing van microbiologie. -
Spanish (Colombia)

Universidad Nacional Noroeste Buenos Aires
Junín, Argentinië

Genetica als een discipline binnen de biologie, heeft een breed toepassingsspectrum en behandelt verschillende onderwerpen van wetenschappelijk onderzoek, waardoor het bijdraagt aan de diversificatie van goederen en diensten waar de moderne wereld om vraagt. -
Spaans

University Of Itauna
Eldorado, Brazilië

De focus van de opleiding Biologische Wetenschappen is het opleiden van lerarenopleiders Biologie, met een accuraat beeld van actuele problemen en theorieën op het gebied van biologie. De professional die aan de Itaúna University is opgeleid, moet het volgende profiel hebben: generalist, kritisch, ethisch en burger met een geest van solidariteit; een adequate theoretische basis hebben, als basis voor een competente actie, die een grondige kennis omvat van de diversiteit van levende wezens, evenals hun organisatie en functioneren op verschillende niveaus, hun fylogenetische en evolutionaire relaties, hun respectievelijke distributies en relaties met de omgeving waarin ze leven; zich bewust van de noodzaak om te handelen met kwaliteit en verantwoordelijkheid voor het behoud en beheer van biodiversiteit, gezondheidsbeleid, milieu, biotechnologie, bioprospectie, bioveiligheid, bij milieubeheer, zowel in technische als wetenschappelijke aspecten, als bij het formuleren van beleid, en een transformerende factor van de huidige realiteit, die probeert de kwaliteit van leven te verbeteren; toegewijd aan de resultaten van zijn prestaties, zijn professionele gedrag leidend door humanistische criteria, toewijding aan burgerschap en wetenschappelijke nauwkeurigheid, evenals door juridische ethische referenties; bewust van uw verantwoordelijkheid als opvoeder, in de verschillende contexten van de beroepspraktijk; in staat om multi- en interdisciplinair te handelen, aanpasbaar aan de dynamiek van de arbeidsmarkt en aan de situaties van voortdurende verandering daarvan; bereid om innovatieve ideeën en strategische acties te ontwikkelen, in staat zijn werkgebied uit te breiden en te perfectioneren. De nadruk wordt gelegd op het pedagogische project van de cursus, inhoud die specifiek is voor het gebied van biologische wetenschappen, de gebieden scheikunde, natuurkunde en gezondheid, basisonderwijs, naast instrumentatie voor het onderwijzen van wetenschap en biologie. Pedagogische training omvat, naast de specifieke kenmerken, een overzicht van het onderwijs en de trainingsprocessen van de studenten. -
Portuguese (Brazil)

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
Universidade Santa Úrsula (USU)