Deeltijd Bachelor Programma's in Business Studies in de Verenigde Sydney Australië 2022
11 Resultaten in Business Studies, Sydney
De Bachelor of Business biedt je de kennis en ervaring om te verhuizen naar vele soorten zakelijke carrières, zoals internationaal zakendoen, financiën, public relations, mana ... +
Deze beroepsgerichte gericht en studentgerichte cursus biedt studenten met de carrière en professionele vaardigheden die nodig zijn in een snel veranderende zakelijke omgeving ... +
Vanaf 2011 zal de Universiteit van Sydney Business School bieden een nieuw leven ingeblazen Bachelor of Commerce diploma dat is verbeterd om u de best mogelijke start van uw c ... +
Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000
Financiën gaat over geld en investeringen. Mensen op zichzelf en in partnerschappen, bedrijven en andere entiteiten (waaronder staats- en federale overheden), hebben een gemee ... +
Financiële planners moeten niet alleen inzicht hebben in financiën, maar ook in boekhouding, management en marketing.
Het Honours-jaar Bachelor of Commerce biedt een brug tussen een niet-gegradueerde studie en geavanceerd onderzoek.
Mensen zijn de meest waardevolle bron van een organisatie. Human Resource Management (HRM) houdt zich bezig met het vinden van het juiste personeel voor een organisatie en hee ... +
Internationaal zakendoen gaat over het begrijpen van zaken in andere culturen en regio's en het leren denken over de zakenwereld.
Management is de kunst en wetenschap van het plannen, coördineren en leiden van groepsinspanningen. Het is het mobiliseren van menselijke en materiële middelen om organisatori ... +
Public relations (PR) gaat over het beheren van informatie tussen private en publieke ruimtes tussen organisaties en stakeholders, individuen en het publiek, of een combinatie ... +
Supply chain management houdt zich bezig met de gehele levenscyclus van een product of dienst, van vóór het wordt gemaakt, naar hoe het wordt verwijderd, en hoe het zich verpl ... +
Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000
- Studievorm