Deeltijd Undergraduate Studies in Scheikunde 2020/2021 in Afrika

Een bachelor 's diploma wordt uitgereikt op de succesvolle voltooiing van een undergraduate academische opleiding. Het is vaak de eerste graad een student ontving in zijn of haar academische carrière. Het duurt normaal gesproken vier jaar full-time studie aan een bachelor's degree te verdienen.Chemie wordt vaak aangeduid als de centrale wetenschap, omdat het de andere takken van de natuu… Meer informatie

Chemie wordt vaak aangeduid als de centrale wetenschap, omdat het de andere takken van de natuurwetenschappen met elkaar lijkt te verenigen, zoals biologie, geologie, en natuurkunde. Vele mensen zijn van mening dat de oorsprong van de chemie vele duizenden jaren terug kan worden getraceerd, naar de praktijk van de alchemie.

Zelfs als u ervoor kiest Oost-Afrika's mythologische, betoverende Tanzania, Senegal, land van teranga of Zuid-Afrika, met zijn brede mogelijkheden om te genieten in en serveren, onderzoek in Afrika zal overweldigend zijn.

Bachelor Deeltijd in Scheikunde in Afrika