$close

Undergraduate Studies in Scheikunde in China

Een bachelor's degree is een vierjarig undergraduate-diploma en is de standaard voor het hoger onderwijs gedurende het grootste deel van de wereld. Bachelordiploma kan worden behaald bij openbare universiteiten, op prive-universiteiten, op community colleges en via online universiteiten.Een bachelordiploma in de chemie is gericht op de kwantitatieve natuurwetenschappen. Studenten worden onderw… Meer informatie

Een bachelordiploma in de chemie is gericht op de kwantitatieve natuurwetenschappen. Studenten worden onderwezen wiskunde, analytische, organische, anorganische en fysische chemie. Afgestudeerden kunnen verwachten om een ​​carrière in de biotechnologie, chemie formulering of organische chemie na te streven.

China streeft naar de ontwikkeling van de eerste-klasse universiteiten te bevorderen. China 's economie is nu al de wereld ' s tweede grootste en groeit nog steeds. Het ervaren van de cultuur en het begrijpen van de groei van de markt zal je carrière boost.

Lees meer over studeren in China
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
西交利物浦大学
Suzhou, China

De BSc Applied Chemistry biedt je een breed begrip van toegepaste chemie, op basis van de opkomende sterke punten van het Department of Chemistry op het gebied van nieuwe materialen, schone en hernieuwbare energie, farmaceutica en gezondheidszorg. Het programma leidt je op tot een hoge professionele standaard, waardoor je kunt omgaan met uitdagingen in de academische wereld en de industrie, en in zeer competitieve en interdisciplinaire omgevingen. -

University of Nottingham Ningbo China
Ningbo, China

Het BSc (Hons) in Chemistry 2 + 2-programma is ontworpen om je nieuwsgierigheid naar scheikunde te exploiteren, om een geavanceerd begrip van de kernprincipes en onderwerpen van de chemie te bieden, om je aan te moedigen je ideeën duidelijk en logisch uit te drukken, om je benadering van scheikunde te ontwikkelen. onafhankelijk leren, en om zich aan te passen aan een breed scala aan carrières in de kenniseconomie van de 21e eeuw. -
3 - 4 jaren

贵州民族大学
Guiyang, China

Deze majoor cultiveert toegepaste talenten van hoge kwaliteit die een uitgebreide ontwikkeling van moraliteit, intelligentie, lichaamsbouw en schoonheid hebben, een humanistische geest, een wetenschappelijke geest en een geest van nationale eenheid bezitten, en in staat zijn om de lokale economische en sociale ontwikkeling te dienen. -

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
安徽理工大学