Bachelor Programma in Chemie in Nederland

Vind Bachelor's Programma's in Chemie in Nederland

Chemie

Een Bachelor 's degree kunnen educatieve deuren leiden, bieden mogelijkheden voor loopbaanontwikkeling, of de basis leggen voor de uitoefening van een geavanceerde graad. Ons doel is om te helpen aspirant-studenten het programma selectieproces navigeren succes. We doen dingen gemakkelijk door het stroomlijnen van de zoekopdracht.

Chemie ontwikkelde zich tot een beoefende wetenschap dankzij de methoden die werden geïntroduceerd door Sir Francis Bacon. Samen met een andere groep van wetenschappers in Oxford herstructureerde hij oude tradities van de alchemie tot een meer gedisciplineerde wetenschappelijke studie.

Nederland is een bestanddeel land van het Koninkrijk van Nederland, bestaande uit twaalf provincies in Noord-West-Europa en de drie eilanden in het Caribisch gebied. Engels sprekende studenten zal geen problemen hebben het vinden van geschikte cursussen. Voor internationale studenten die aan universiteiten in Nederland, een aantal beurzen beschikbaar.

Bachelor's Opleiding in Chemie in Nederland

Bachelor in de chemie

HAN University of Applied Sciences
Campus Voltijd 4 jaar February 2019 Nederlanden Nijmegen

Wil je een verschil maken door wetenschap? Werken aan experimenten die leiden tot de ontwikkeling van nieuwe producten? Of dat helpt ons milieu schoon te houden? Meld je aan voor scheikunde aan de HAN University of Applied Sciences en begin een lonende carrière. [+]

Overzicht

Theorie en praktijk zijn onlosmakelijk verbonden aan de HAN University of Applied Sciences en de bacheloropleiding Scheikunde. Je krijgt een solide theoretische basis in alle huidige onderzoeksthema's in de chemie en tegelijkertijd duik je rechtstreeks het lab in.

Dit betekent werken in groepen Scheikunde-studenten aan projecten die zich bezighouden met echte problemen in de chemie. En omdat de HAN University of Applied Sciences samenwerkt met bedrijven en onderzoeksinstituten in binnen- en buitenland, ga je aan de slag met baanbrekende onderzoeksprojecten. Dit geeft u onschatbare ervaring, evenals probleemoplossende en communicatieve vaardigheden die u veel vraag op de arbeidsmarkt stellen.... [-]

Bacheloropleiding in de chemie

Radboud University
Campus Voltijd 3 jaar September 2019 Nederlanden Nijmegen

In de bacheloropleiding in de chemie in Nijmegen leer je hoe te werken met moleculen hen de juiste eigenschappen te geven - of het nu voor gsm-scherm, pijnstillers voor hoofdpijn, of verf voor het verfraaien van uw kamer. Het is een echte hands-on programma waar je om te ontdekken en een breed scala van toepassingen. [+]

De bacheloropleiding in de chemie: iets voor jou?

Het bestuderen van Chemie aan de universiteit van Radboud houdt meer in dan de theorie. Bent u geïnteresseerd in de eigenschappen van moleculen en hoe ze reageren met elkaar, Scheikunde is het programma voor u. Je leert te begrijpen of bestaande processen te verbeteren en om reacties te voorspellen. Gewapend met deze kennis, kunt u nieuwe stoffen en materialen te creëren, of komen met oplossingen voor een breed scala van problemen.

Chemici routinematig maken een belangrijke bijdrage aan een duurzame wereld, het vinden van manieren om energie op te wekken uit zonlicht of beweging, of het ontwikkelen van nieuwe geneesmiddelen. Chemie is ook zeer belangrijk in de cosmetica-en voedingsindustrie.... [-]