Bachelor Programma in Chemie in Nederland

Vind Bachelor's Programma's in Chemie in Nederland

Chemie

Een Bachelor 's degree kunnen educatieve deuren leiden, bieden mogelijkheden voor loopbaanontwikkeling, of de basis leggen voor de uitoefening van een geavanceerde graad. Ons doel is om te helpen aspirant-studenten het programma selectieproces navigeren succes. We doen dingen gemakkelijk door het stroomlijnen van de zoekopdracht.

Chemie ontwikkelde zich tot een beoefende wetenschap dankzij de methoden die werden geïntroduceerd door Sir Francis Bacon. Samen met een andere groep van wetenschappers in Oxford herstructureerde hij oude tradities van de alchemie tot een meer gedisciplineerde wetenschappelijke studie.

Nederland is een bestanddeel land van het Koninkrijk van Nederland, bestaande uit twaalf provincies in Noord-West-Europa en de drie eilanden in het Caribisch gebied. Engels sprekende studenten zal geen problemen hebben het vinden van geschikte cursussen. Voor internationale studenten die aan universiteiten in Nederland, een aantal beurzen beschikbaar.

Bachelor's Opleiding in Chemie in Nederland

Chemie, Bachelor In De Toegepaste Wetenschappen

HZ University of Applied Sciences
Campus September 2018 Nederlanden Vlissingen

Ongeveer 40% van de studie zal bestaan ​​uit experimenten in de laboratoria. Deze experimenten worden uitgevoerd in onze ruime laboratoria met geavanceerde apparatuur. [+]

Chemie, Bachelor of Applied Sciences

&nbsp

Ongeveer 40% van de studie zal bestaan ​​uit experimenten in de laboratoria. Deze experimenten worden uitgevoerd in onze ruime laboratoria met geavanceerde apparatuur. Kwaliteit staat voorop in alle opzichten.

De eerste twee jaar laten u kennismaken met het werkveld en je leert alles over de algemene scheikunde en biologie. In het derde jaar kiezen tussen de majors 'Toegepaste Scheikunde ' en 'Life Sciences '.

&nbsp

Toegepaste Scheikunde

Toegepaste Scheikunde leidt je op tot een onderzoeker op het gebied van toegepast onderzoek in het laboratorium. Je bestudeert de samenstelling, de concentratie en de kwaliteit van de grondstoffen en producten, zoals dranken, shampoo, medicijnen maar ook voedingsmiddelen.U zult ook uit te voeren onderzoeken naar organische materialen gevonden in natuurlijke producten en omgaan met milieuproblemen. ... [-]

Bacheloropleiding In De Chemie

Radboud University
Campus Voltijd 3 jaar September 2018 Nederlanden Nijmegen

In de bacheloropleiding in de chemie in Nijmegen leer je hoe te werken met moleculen hen de juiste eigenschappen te geven - of het nu voor gsm-scherm, pijnstillers voor hoofdpijn, of verf voor het verfraaien van uw kamer. Het is een echte hands-on programma waar je om te ontdekken en een breed scala van toepassingen. [+]

De bacheloropleiding in de chemie: iets voor jou?

Het bestuderen van Chemie aan de universiteit van Radboud houdt meer in dan de theorie. Bent u geïnteresseerd in de eigenschappen van moleculen en hoe ze reageren met elkaar, Scheikunde is het programma voor u. Je leert te begrijpen of bestaande processen te verbeteren en om reacties te voorspellen. Gewapend met deze kennis, kunt u nieuwe stoffen en materialen te creëren, of komen met oplossingen voor een breed scala van problemen.

Chemici routinematig maken een belangrijke bijdrage aan een duurzame wereld, het vinden van manieren om energie op te wekken uit zonlicht of beweging, of het ontwikkelen van nieuwe geneesmiddelen. Chemie is ook zeer belangrijk in de cosmetica-en voedingsindustrie.... [-]