Bachelor Programma in Chemie in Nederland

Vind Bachelor's Programma's in Chemie in Nederland

Chemie

Een Bachelor 's degree kunnen educatieve deuren leiden, bieden mogelijkheden voor loopbaanontwikkeling, of de basis leggen voor de uitoefening van een geavanceerde graad. Ons doel is om te helpen aspirant-studenten het programma selectieproces navigeren succes. We doen dingen gemakkelijk door het stroomlijnen van de zoekopdracht.

Chemie ontwikkelde zich tot een beoefende wetenschap dankzij de methoden die werden geïntroduceerd door Sir Francis Bacon. Samen met een andere groep van wetenschappers in Oxford herstructureerde hij oude tradities van de alchemie tot een meer gedisciplineerde wetenschappelijke studie.

Nederland is een bestanddeel land van het Koninkrijk van Nederland, bestaande uit twaalf provincies in Noord-West-Europa en de drie eilanden in het Caribisch gebied. Engels sprekende studenten zal geen problemen hebben het vinden van geschikte cursussen. Voor internationale studenten die aan universiteiten in Nederland, een aantal beurzen beschikbaar.

Bachelor's Opleiding in Chemie in Nederland

Bacheloropleiding In De Chemie

Radboud University
Campus Voltijd 3 jaar September 2018 Nederlanden Nijmegen

In de bacheloropleiding in de chemie in Nijmegen leer je hoe te werken met moleculen hen de juiste eigenschappen te geven - of het nu voor gsm-scherm, pijnstillers voor hoofdpijn, of verf voor het verfraaien van uw kamer. Het is een echte hands-on programma waar je om te ontdekken en een breed scala van toepassingen. [+]

De bacheloropleiding in de chemie: iets voor jou?

Het bestuderen van Chemie aan de universiteit van Radboud houdt meer in dan de theorie. Bent u geïnteresseerd in de eigenschappen van moleculen en hoe ze reageren met elkaar, Scheikunde is het programma voor u. Je leert te begrijpen of bestaande processen te verbeteren en om reacties te voorspellen. Gewapend met deze kennis, kunt u nieuwe stoffen en materialen te creëren, of komen met oplossingen voor een breed scala van problemen.

Chemici routinematig maken een belangrijke bijdrage aan een duurzame wereld, het vinden van manieren om energie op te wekken uit zonlicht of beweging, of het ontwikkelen van nieuwe geneesmiddelen. Chemie is ook zeer belangrijk in de cosmetica-en voedingsindustrie.... [-]