Afstandsonderwijs Bachelor's Programma's in Scheikunde in de Verenigde Staten 2020

Een bachelor's degree is een post-secundair diploma uitgereikt na voltooide 120 studiepunten. Het duurt meestal acht semesters om een ​​bachelordiploma te voltooien. Bij het invullen van een undergraduate opleiding, moeten kandidaten algemene opleidingen studeren en koos voor een belangrijk specifiek onderwerp. Een bachelordiploma kan ook worden opgeroepen een baccalaureaat in bepaalde lan… Meer informatie

Een bachelor's degree is een post-secundair diploma uitgereikt na voltooide 120 studiepunten. Het duurt meestal acht semesters om een ​​bachelordiploma te voltooien. Bij het invullen van een undergraduate opleiding, moeten kandidaten algemene opleidingen studeren en koos voor een belangrijk specifiek onderwerp. Een bachelordiploma kan ook worden opgeroepen een baccalaureaat in bepaalde landen.

Een bachelordiploma in de chemie is gericht op de kwantitatieve natuurwetenschappen. Studenten worden onderwezen wiskunde, analytisch, organische, anorganische en fysische chemie. Afgestudeerden kunnen verwachten om een ​​carrière in de biotechnologie, chemie formulering of organische chemie te streven.

Onderwijs op afstand of afstandsonderwijs is een manier van het leveren van onderwijs en instructie, vaak op individuele basis, aan studenten die niet fysiek aanwezig op de campus.

Onderwijs in de Verenigde Staten wordt voornamelijk geleverd door de publieke sector, met controle en de financiering afkomstig uit drie niveaus: de staat, lokale en federale, in die volgorde.De gemeenschappelijke eisen te studeren op een niveau hoger onderwijs in de Verenigde Staten zal ook uw opnames essay (ook bekend als de toelichting van het doel of persoonlijke verklaring), transcript of records, aanbeveling / referentie brieven, taaltoetsen