$close

Filters

Resultaten weergeven

Bachelor's Programma's in Commercieel Management in Japan

Een bachelor's degree is een post-secundair diploma uitgereikt na voltooide 120 studiepunten. Het duurt meestal acht semesters om een ​​bachelordiploma te voltooien. Bij het invullen van een undergraduate opleiding, moeten kandidaten algemene opleidingen studeren en koos voor een belangrijk specifiek onderwerp. Een bachelordiploma kan ook worden opgeroepen een baccalaureaat in bepaalde lan… Meer informatie

Een bachelor's degree is een post-secundair diploma uitgereikt na voltooide 120 studiepunten. Het duurt meestal acht semesters om een ​​bachelordiploma te voltooien. Bij het invullen van een undergraduate opleiding, moeten kandidaten algemene opleidingen studeren en koos voor een belangrijk specifiek onderwerp. Een bachelordiploma kan ook worden opgeroepen een baccalaureaat in bepaalde landen.

Een diploma in commercieel management biedt studenten op zoek naar hogeronderwijsinformatie en vaardigheden die nodig zijn om succesvol te zijn in het zeer competitieve gebied van projectmanagement. Cursussen kunnen ook gericht zijn op het afhandelen van bedrijfscontracten.

Japan is een eiland in Oost-Azië. Gelegen in de Stille Oceaan, ligt het aan het oosten van de Zee van Japan, China, Noord-Korea, Zuid-Korea en Rusland, zich van het Zee van Okhotsk in het noorden aan de Oost-Chinese Zee en Taiwan in het zuiden.

Bachelor's Porgramma in Commercieel Management in Japan

Lees Minder
Lees meer over studeren in Japan
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
Osaka University Of Commerce
Higashiosaka, Japan

In "Distributie" richten we ons op het koesteren van individuen die goed thuis zijn in groothandel, detailhandel, fysieke distributie, financiën en informatie, en die zakelijk ... +

In "Distributie" richten we ons op het koesteren van individuen die goed thuis zijn in groothandel, detailhandel, fysieke distributie, financiën en informatie, en die zakelijke relaties tussen bedrijven opnieuw kunnen beoordelen en tegelijkertijd kunnen reageren op veranderingen in het milieu, zoals globalisering en automatisering, in staat om nieuwe zakelijke relaties op te bouwen. In "Marketing" is het doel om individuen te stimuleren die de behoeften van de markt kunnen begrijpen, nieuwe bedrijven kunnen ontwikkelen en de ontwikkeling van nieuwe producten en nieuwe diensten kunnen plannen en implementeren, enz. In de afdeling Handelswetenschappen leren studenten de " distributie" van goederen en diensten tot het punt waarop ze de consument bereiken vanaf de producent, over "marketing", waar consumentenbehoeften worden voorspeld en vervolgens nieuwe markten worden gecreëerd, en meer. Ze bestuderen ook zaken met betrekking tot alles wat met "handel" te maken heeft, van de stroom van goederen en geld en de manieren om naar productontwikkeling te kijken tot de methoden om markttendensen te analyseren. De buurtwinkels en restaurants die we allemaal regelmatig gebruiken, de goederen die de een na de ander worden geproduceerd... onze hele omgeving is gevuld met veel zaken die verband houden met commerciële wetenschap. Studenten leren de grondslagen van de handelswetenschap, vertrekkende van vertrouwde items, en verwerven uitgebreide kennis in verband met commerciële transacties, zoals administratieve boekhouding, managementinformatie en recht. -
Bachelor
Japans
apr 2022
Campus