Filter
Bachelor Studies
Duitsland Studievorm: Alles Tempo: Alles

Kijk Bachelors in Communicatie in Duitsland

Voor personen met een goed ontwikkelde creatieve en analytische vaardigheden, streven naar leidinggevende functies of banen in de media, marketing of public relations, een Bachelor of Communications is een uitstekende keuze. Bachelor in de communicatiewetenschappen graden ten opzichte van Duitse universiteiten en instellingen hebben een sterk internationale focus. Het gebied van communicatie is breed, waardoor een hoge mate van professionele flexibiliteit tussen de onderling verbonden gebieden van belang, zoals marketing, intercultureel management, information design en public relations.

Bachelor in de communicatiewetenschappen opleidingen in München, Dortmund, Kleve, Karlsruhe of andere Duitse steden richten zich op de invloed van communicatie op individuen, groepen, bedrijven, organisaties en hele samenlevingen van een aantal culturele perspectieven. De globaliserende economie van de massa-markt vereist een goed begrip van de steeds meer complexe structuren van massacommunicatie.Kernbegrippen zoals de global village, media ecologie, retoriek, semantiek, cultureel relativisme, ethiek, maatschappelijk verantwoord ondernemen en coregulering zijn slechts enkele van de diverse theorieën en ideeën die zal worden gepresenteerd door hoogleraren in Bachelor in de communicatiewetenschappen verplichte vakken.

Als u geïnteresseerd bent om meer te leren over de diverse en spannende Bachelor in de communicatiewetenschappen graden onder de lijst staat, klikt u op "Lees meer " en informatie aanvragen van de universiteiten of instellingen in Duitsland.

Lees meer Lees Minder

3 Resultaten in Communicatie, Duitsland

Karlshochschule International University

Dit programma versterkt het feit dat globalisering schijnt te overnemen, maar de lokale culturen zijn nog steeds belangrijk omdat ze meer netwerken krijgen. Dit klinkt mi ... [+]

Ik stel voor dat grenzen alleen in onze gedachten bestaan!

Dit programma versterkt het feit dat globalisering schijnt te overnemen, maar de lokale culturen zijn nog steeds belangrijk omdat ze meer netwerken krijgen. Dit klinkt misschien ongewoon, maar het geldt voor bedrijven en organisaties. Als u geïnteresseerd bent in een opleiding die dit standpunt in termen van management theorie overweegt, sluit u dan bij ons aan, zoals we ervan denken dat morgen internationale bedrijven anders zullen zijn.

Waardevolle veranderende omstandigheden:

Om deze veranderende omstandigheden volledig te waarderen, heeft Karls dit diploma uit de klassieke economie theorie uitgebreid, onder meer onderwerpen die interkulturele marketing en communicatie, culturele theorie, internationale samenwerking en interculturele competentie verkennen. Aan het eind van uw studies kunt u tussen verschillende culturen bemiddelen om de synergieën waard te maken. Niet alleen heb je de mogelijkheid om een ​​nieuwe taal aan de Karls te leren, maar je zou ook begrepen hebben hoe je internationaal met interkulturele competentie communiceert.... [-]

Duitsland Karlsruhe
October 2019
Voltijd
Campus
Lees meer in Nederlands
Neuss University for International Business

Geïnteresseerd in communicatie, business en IT en hebben een affiniteit voor social media en de nieuwe media? Ze willen dat de instrumenten van de marketing en de verschi ... [+]

Geïnteresseerd in communicatie, business en IT en hebben een affiniteit voor social media en de nieuwe media? Ze willen dat de instrumenten van de marketing en de vele mogelijkheden die het web te leren kennen? Wil je leren hoe je een succesvolle reclamecampagnes ontworpen en geïmplementeerd worden? Je wilt alles over social media monitoring, strategisch advies Web 2.0, online PR voor community management en campagne te leren? Je zou willen communicatieve vaardigheden en het merk know-how, alsmede de benodigde online speciale kennis van internet technologieën en het begrip van de mechanismen op het web te kopen?

Tijdens hun studie, verwerven studenten een brede communicatie, informatie technologie en business stichting alomvattend beleid en strategieën voor marketing campagnes en webcommunicatie succesvol te ontwikkelen. De Universiteit plaatsen van leren als bedrijven, reclame, PR of evenementenbureaus zijn verbonden door een afwisseling van drie maanden theorie en praktijk fasen samen de organisatie en inhoud. ... [-]

Duitsland Neuss
October 2019
Voltijd
7 semesters
Campus
Lees meer in Nederlands
Zeppelin University

Voor onderzoekers. Stichters. Clear dromer. Curatoren. Consultant. Toneelschrijvers. Copywriter. Cultuur Manager. Social engineers. Music Manager. Dacht leiders. Media op ... [+]

Voor onderzoekers. Stichters. Clear dromer. Curatoren. Consultant. Toneelschrijvers. Copywriter. Cultuur Manager. Social engineers. Music Manager. Dacht leiders. Media oprichter. Word goochelaar. Journalisten. Museum Director. Sociale ondernemers. Individualisten. Stichting Manager. Start-up fanatici. Trendscouts. Programmamanager. Radio oprichter. Nauwgezet en hun critici.

profiel

Psychologische aspecten van cultuur en communicatie, de digitale revolutie, nieuwe media en productieformaten, de transformatie van artistieke praktijken en nieuwe eisen aan het beheer van communicatieve en artistieke processen staan ​​centraal in het BA-programma Communicatie, Cultuur en Management (CCM) in de Zeppelin University. Want als je actief wilt zijn in het huidige culturele veld, in media- en communicatiemanagement of als onderzoeker op deze gebieden, moet je conceptueel denken en in staat zijn om een ​​gereflecteerde benadering van hedendaagse formats, praktijken en distributiekanalen te ontwikkelen.... [-]

Duitsland Friedrichshafen
September 2019
Voltijd
4 jaar
Campus
Lees meer in Nederlands