$close

Filters

Resultaten weergeven

Undergraduate Studies (Bachelor) in Marketingmanagement in de Verenigde Guanajuato Mexico

Bachelor graden van geaccrediteerde hogescholen en universiteiten kunnen belangrijke stapstenen zijn naar een succesvolle carrière.De meest voorkomende vorm van undergraduate programma is een bachelor 's degree, meestal uitgereikt na vier jaar van succesvolle studie Marketing management studies kan een breed scala aan onderwerpen, principes en technieken toegepast in het gebied te dekken. Le… Meer informatie

Bachelor graden van geaccrediteerde hogescholen en universiteiten kunnen belangrijke stapstenen zijn naar een succesvolle carrière.De meest voorkomende vorm van undergraduate programma is een bachelor 's degree, meestal uitgereikt na vier jaar van succesvolle studie

Marketing management studies kan een breed scala aan onderwerpen, principes en technieken toegepast in het gebied te dekken. Leidinggevende vaardigheden kunnen ook worden verworven als de kennis om effectieve marketing plannen op basis van gegevens en onderzoek te ontwikkelen.

Mexico is een van de meest populaire toeristische landen op de planeet. Het land heeft zowel tropische en gematigde zones zodat studenten de beste tijd hier. Als je wilt studeren voor uw cursus in de Nationale Autonome Universiteit van Mexico, zal het een schitterend leven met veel entertainment in het land ook.

Beste Bachelor's Porgramma in Marketingmanagement in de Verenigde Guanajuato in Mexico

Lees Minder
Lees meer over studeren in Mexico
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Aanbevolen Nieuwste Titel
  • Aanbevolen
  • Nieuwste
  • Titel
University Of Guanajuato
Guanajuato, Mexico

Programma gericht op het vormen van professionals met een heerschappij over kennis en geactualiseerde marketingtechnieken. Reageer met kwaliteit op de organisatorische behoeft ... +

Programma gericht op het vormen van professionals met een heerschappij over kennis en geactualiseerde marketingtechnieken. Reageer met kwaliteit op de organisatorische behoeften van regionale markten en de nationale en internationale context en consumentengedrag en gebruik ad-hoctechnieken om het terugkooppercentage en het beheer van technieken voor het ontwerpen, implementeren en beoordelen van marketingstrategieën te behouden en te verhogen. Acties die plaatsvinden binnen een ethisch, wettelijk en respectvol kader. -
Bachelor
Engels, Spaans
Campus