Bachelors in Natuurkunde in Nigeria

Een bachelor's degree is een post-secundair diploma uitgereikt na voltooide 120 studiepunten. Het duurt meestal acht semesters om een ​​bachelordiploma te voltooien. Bij het invullen van een undergraduate opleiding, moeten kandidaten algemene opleidingen studeren en koos voor een belangrijk specifiek onderwerp. Een bachelordiploma kan ook worden opgeroepen een baccalaureaat in bepaalde lan… Meer informatie

Een bachelor's degree is een post-secundair diploma uitgereikt na voltooide 120 studiepunten. Het duurt meestal acht semesters om een ​​bachelordiploma te voltooien. Bij het invullen van een undergraduate opleiding, moeten kandidaten algemene opleidingen studeren en koos voor een belangrijk specifiek onderwerp. Een bachelordiploma kan ook worden opgeroepen een baccalaureaat in bepaalde landen.

Een Bachelor in de Fysica is voornemens een algemene vorming van theoretische en experimentele natuurkunde te geven. Studenten zullen worden onderwezen een verscheidenheid aan cursussen die variëren van astronomie, moleculaire biofysica, om hoge-energiefysica en de mathematische fysica.De reikwijdte van de mate zal toestaan ​​afgestudeerden om een ​​loopbaan in de wiskunde, elektronica, mechanica, fysica en scheikunde zelfs hebben

Om toegelaten te worden in de Nigeriaanse universiteiten (zowel publieke als private universiteiten zijn in elke staat van de federatie waaronder de FCT) krijgen, een aspirant-student heeft om te zitten voor en met succes afleggen van de UME (Universiteiten Matriculation Examination) dat wordt beheerd door JAMB (Joint Toelating en Matriculation Board). Ook individuele universiteiten regelmatig scherm potentiële kandidaten om ervoor te zorgen dat ze up-to-par voor universitair niveau werk in Nigeria.

Bachelor's Opleiding in Natuurkunde in Nigeria