Deeltijd Undergraduate Studies (Bachelor) in Natuurkunde in de Verenigde Johannesburg Zuid-Afrika 2021

Een bachelor 's diploma wordt uitgereikt op de succesvolle voltooiing van een undergraduate academische opleiding. Het is vaak de eerste graad een student ontving in zijn of haar academische carrière. Het duurt normaal gesproken vier jaar full-time studie aan een bachelor's degree te verdienen.Afgestudeerden van een bachelordiploma in de natuurkunde in staat zal zijn om een ​​loopbaa… Meer informatie

Afgestudeerden van een bachelordiploma in de natuurkunde in staat zal zijn om een ​​loopbaan in de wiskunde, elektronica, mechanica en zelfs de chemie na te streven. Dit komt omdat de mate heeft het doel van het geven van een algemene vorming van de theoretische en experimentele aspecten van de natuurkunde, het veld dat gericht is op de interactie van energie en materie te bestuderen in ruimte en tijd.

Een land gelegen aan de zuidpunt van Afrika, Zuid-Afrika, heeft een rijke cultuur die je nooit genoeg van terwijl het reizen of studeren hier zullen krijgen. De talen hier zijn Afrikaner en Engels alsmede Nederlands. Het leven op de campus van de uitgestrekte Zuid-Afrikaanse Universiteit, Universiteit van Johannesburg of een andere universiteit zullen worden geest waait. U zal genieten van de interactie met de Bantus hier en het tropische klimaat van de regio.

Johannesburg stad is de grootste bron van goud en diamanten in Zuid-Afrika. Het is de basis van het Grondwettelijk hof van Zuid-Afrika en is de grootste en rijkste stad in de provincie Gauteng. Het is de thuisbasis van de Universiteit van Johannesburg.

Deeltijd Bachelor's Porgramma in Natuurkunde in de Verenigde Johannesburg in Zuid-Afrika