$close

Filters

Resultaten weergeven

Bachelors in Onderwijskunde in Mexico

Bachelor graden van geaccrediteerde hogescholen en universiteiten kunnen belangrijke stapstenen zijn naar een succesvolle carrière.De meest voorkomende vorm van undergraduate programma is een bachelor 's degree, meestal uitgereikt na vier jaar van succesvolle studieEen Bachelor in het onderwijs bereidt studenten om les te geven in een verscheidenheid van school-instellingen. Vaak afgestudeer… Meer informatie

Bachelor graden van geaccrediteerde hogescholen en universiteiten kunnen belangrijke stapstenen zijn naar een succesvolle carrière.De meest voorkomende vorm van undergraduate programma is een bachelor 's degree, meestal uitgereikt na vier jaar van succesvolle studie

Een Bachelor in het onderwijs bereidt studenten om les te geven in een verscheidenheid van school-instellingen. Vaak afgestudeerden verdienen hun professionele onderwijs certificaat van het Ministerie van Onderwijs in hun relevante landen die kwalificeert hen om les te geven in welke setting school, openbare scholen, onafhankelijke scholen.

Mexico, officieel de Verenigde Mexicaanse Staten, is een federale constitutionele republiek in Noord-Amerika. Werken kan een werkvisum, dat is moeilijk te krijgen als je gewoon wilt freelance voor een korte tijd nodig. De meeste van de overheid gefinancierde universiteiten op burgemeester steden (hoofdstad) hebben korte cursussen over geschiedenis, gastronomie en culturele onderwerpen, de meeste van hen zijn bijna gratis.

Bachelor in Onderwijskunde in Mexico

Lees Minder
Lees meer over studeren in Mexico
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Aanbevolen Nieuwste Titel
  • Aanbevolen
  • Nieuwste
  • Titel
Universidad Anáhuac Mayab
Mérida, Mexico

De Bachelor of Psychopedagogy maakt een verschil in het leven van deze kinderen, jongeren en volwassenen met innovatieve onderwijsstrategieën om hun prestaties en leervaardigh ... +

De Bachelor of Psychopedagogy maakt een verschil in het leven van deze kinderen, jongeren en volwassenen met innovatieve onderwijsstrategieën om hun prestaties en leervaardigheden te verbeteren; Met een ondernemersvisie runt hij zijn eigen speciaal onderwijscentra en scholen. -
Bachelor
Voltijds
8 semesters
Spaans
Campus
 
Universidad Ítaca
Mexico Stad, Mexico

Het online studeren van een Bachelor of Science in Education opent de deuren voor u om te werken in elk bedrijf of organisatie die onderwijs- en onderwijsontwikkelingen projec ... +

Het online studeren van een Bachelor of Science in Education opent de deuren voor u om te werken in elk bedrijf of organisatie die onderwijs- en onderwijsontwikkelingen projecteert op basis van de vereisten van de organisatie. -
BSc
Voltijds
Deeltijd
3 jaren
Spaans
Online
 
University Of Guanajuato
Guanajuato, Mexico

Vorm een professional die, door gebruik te maken van de theorieën, technieken en hulpmiddelen die tijdens het vormingsproces zijn verworven; activiteiten uitvoeren die de kenn ... +

Vorm een professional die, door gebruik te maken van de theorieën, technieken en hulpmiddelen die tijdens het vormingsproces zijn verworven; activiteiten uitvoeren die de kennis, analyse en interpretatie van verschillende muziekgenres mogelijk maken, en tegelijkertijd producten genereren die verband houden met hun competentiegebieden, met een hoog humanistisch gevoel ontwikkeld in de eigen principes en waarden van het beroep; evenals om de capaciteiten voor onderzoek en onderwijs te bevorderen om andere kennis, vaardigheden en behendigheid te communiceren, hetzij in werkproducten of in de klas. -
Bachelor
Engels, Spaans
Campus
 

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
Alfred Nobel University of Mexico (Universidad Alfred Nobel de México)
San Juan del Río, Mexico

Word een onderwijsspecialist Het geeft je de mogelijkheid om je te ontwikkelen als docent, trainer, onderzoeksadviseur of professioneel adviseur in het bedrijfsleven en in de ... +

Word een onderwijsspecialist Het geeft je de mogelijkheid om je te ontwikkelen als docent, trainer, onderzoeksadviseur of professioneel adviseur in het bedrijfsleven en in de publieke sector. Onze afgestudeerden maken deel uit van het personeel van beroepsconsulenten op het hoger secundair niveau en als leraren van kleuterschool tot master's degree en als trainers in de industrie op internationaal niveau. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
jul 2022
Campus
 
ANUIES
Mexico Stad, Mexico

De ANUIES heeft bijgedragen aan het opzetten van innovatiebeleid in het hoger onderwijs in een omgeving die wordt gekenmerkt door complexiteit en onzekerheid. Dit is met meer ... +

De ANUIES heeft bijgedragen aan het opzetten van innovatiebeleid in het hoger onderwijs in een omgeving die wordt gekenmerkt door complexiteit en onzekerheid. Dit is met meer kracht uitgedrukt sinds 2006, toen werd voorgesteld om onderwijs- en leermodellen te transformeren, voortdurend te innoveren, onderwijsmodaliteiten te diversifiëren en onderwijs voor iedereen gedurende het hele leven te bevorderen. De nadruk wordt gelegd op de ontwikkeling van uitgebreide opleidingsprocessen, het aanmoedigen van programma's in verschillende onderwijsmodaliteiten en formaten, evenals het openen van opleidings- en bijscholingsmogelijkheden. Innovatie in het hoger onderwijs is een van de cruciale kwesties die ANUIES heeft gepromoot in de noodzaak om uitgebreide opleidingsprocessen te genereren op verschillende kennis- en professionele gebieden. Daarom organiseert het inter- en intraregionale werkgroepen die projecten bevorderen en uitvoeren die verband houden met de volgende thematische assen: Onderwijsmodellen Onderwijsinnovatie en curriculum Omgevingen en modaliteiten Voor de ontwikkeling van werk met betrekking tot deze kwesties worden samenwerkingsmechanismen gegenereerd tussen Hogescholen via een nationaal netwerk, die academische projecten lanceren die de consolidatie van innovatie in het hoger onderwijs bevorderen, en de deelname bevorderen van academici, managers en innovatiespecialisten, die op regionaal, interregionaal en nationaal niveau samenwerken. De verspreiding van de gezamenlijk gegenereerde resultaten bevordert innovatieve processen in instellingen voor hoger onderwijs die zijn aangesloten bij ANUIES via het Network Observatory. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
jul 2022
Campus
 
Anglo-American Education Group
Mexico Stad, Mexico

Como Licenciado en Enseñanza del Inglés: Serás un profesional competente y competitivo en la docencia. Contarás con excelente competencia comunicativa en el idioma inglés. For ... +

Como Licenciado en Enseñanza del Inglés: Serás un profesional competente y competitivo en la docencia. Contarás con excelente competencia comunicativa en el idioma inglés. Formado a la vanguardia educativa, con métodos y técnicas de enseñanza innovadores. Het resultaat is een proces dat gericht is op het uitvoeren van een plan, het uitschrijven en evalueren van het proces van onderwijs. Tendrás un compromiso con el entorno social, mediante el ejercicio de valores universales. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
jul 2022
Campus
 
Benemérita and Centenary Teacher Training School of the State of Durango (Benemérita y Centenaria Escuela Normal del Estado de Durango)
Durango, Mexico

Generieke competenties. Je lost problemen op en neemt beslissingen met je kritische en creatieve denkvermogen. Hij leert autonoom en toont initiatief om zichzelf te reguleren ... +

Generieke competenties. Je lost problemen op en neemt beslissingen met je kritische en creatieve denkvermogen. Hij leert autonoom en toont initiatief om zichzelf te reguleren en zijn persoonlijke ontwikkeling te versterken. Werk samen met verschillende actoren om innovatieve projecten met sociale en educatieve impact te genereren. Maak kritisch gebruik van informatie- en communicatietechnologieën. Pas je taal- en communicatieve vaardigheden toe in verschillende contexten. Beroepscompetenties. Ontwerpt de onderwijs- en leerprocessen in overeenstemming met de huidige benaderingen van de Engelse taal, rekening houdend met de context en kenmerken van de studenten om zinvol leren te bereiken. Evalueert de onderwijs- en leerprocessen vanuit een formatieve benadering om hun beroepspraktijk te analyseren. Het beheert collaboratieve en inclusieve leeromgevingen om de integrale ontwikkeling van studenten te bevorderen. Hij gebruikt innovatie als onderdeel van zijn onderwijspraktijk voor de ontwikkeling van studentcompetenties. Ze handelen met burgerlijke, ethische en juridische waarden en principes die inherent zijn aan hun sociale verantwoordelijkheid en professioneel werk met een intercultureel en humanistisch perspectief. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
jul 2022
Campus
 
Carlos A. Carrillo Centre for Advanced Studies (Centro de Estudios Superiores Carlos A. Carrillo)
Heroica Veracruz, Mexico

We leiden professionals op die gespecialiseerd zijn in voorschoolse educatie, die in hun prestaties de ontwikkeling van capaciteiten en capaciteiten van kinderen zullen stimul ... +

We leiden professionals op die gespecialiseerd zijn in voorschoolse educatie, die in hun prestaties de ontwikkeling van capaciteiten en capaciteiten van kinderen zullen stimuleren, door methoden, technieken en onderwijsmodellen te implementeren die passen bij de nieuwe onderwijsmodellen. Uiteindelijk zullen onze afgestudeerden in het kleuteronderwijs in staat zijn om didactische leersituaties bij kinderen te ontwerpen, waardoor ze hun cognitieve, sociaal-affectieve en motorische vaardigheden kunnen ontwikkelen en verbeteren. Ze kunnen bijdragen aan de intellectuele, morele en emotionele vorming van kinderen. Ze zullen aandachtsprogramma's voor de studenten creëren en ze zullen de onderwijspraktijk uitvoeren met een geest van dienstbaarheid en een humanistische, ethische en menselijke kwaliteitsintentie. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
jul 2022
Campus
 
Benemérita and Centenary Accredited Teacher Training School of Guanajuato (Benemérita y Centenaria Escuela Normal Oficial De Guanajuato)
Guanajuato, Mexico

Doel van het leerplan dat de leerling de gewenste eigenschappen van het eindprofiel van de leerkracht speciaal onderwijs verwerft. Dat wil zeggen, het verwerven van een reeks ... +

Doel van het leerplan dat de leerling de gewenste eigenschappen van het eindprofiel van de leerkracht speciaal onderwijs verwerft. Dat wil zeggen, het verwerven van een reeks kennis, vaardigheden, capaciteiten, attitudes en waarden die hen in staat stellen het lerarenberoep met kwaliteit en met een hoge mate van toewijding uit te oefenen, om een ​​adequaat onderwijskundig antwoord te bieden op de specifieke behoeften uitgesproken door studenten. met een handicap, evenals die van mensen met speciale onderwijsbehoeften die voortkomen uit andere factoren. Evenzo is het de bedoeling dat de student de aanleg en het vermogen tot levenslang leren ontwikkelt, gebaseerd op eigen ervaring en systematische studie. De onderwerpen die deel uitmaken van de curriculumkaart zijn gedefinieerd op basis van de gewenste kenmerken van het afstudeerprofiel van een hoger beroepsbeoefenaar, die zich zal toeleggen op het lesgeven in het speciaal onderwijs en die zal werken met kinderen en adolescenten met speciale onderwijsbehoeften, met of zonder handicap, en basisonderwijs volgen in speciaal onderwijs of scholen voor regulier onderwijs. Eveneens werd rekening gehouden met de opleidingsbehoeften die het onderwijs in het algemeen en het speciaal onderwijs in het bijzonder zullen stellen aan toekomstige leraren in de beroepspraktijk. Tijdens de initiële opleiding verwerven normale scholieren een gedegen kennis van wat speciale onderwijsbehoeften en handicaps zijn, hun oorzaken en hun implicaties in de fundamentele processen van ontwikkeling en leren, wat identiteit geeft aan speciaal onderwijs; Ze verwerven ook de onderwijsvaardigheden om een ​​educatief antwoord te bieden op de speciale onderwijsbehoeften van kinderen en adolescenten met een handicap en die welke verband houden met andere factoren. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
jul 2022
Campus
 
Benemérita and Centenary Rodolfo Menéndez De La Peña Primary Education Teacher Training School (Benemérita y Centenaria Escuela Normal de Educación Primaria Rodolfo Menéndez De La Peña)
Mérida, Mexico

Het leerplan vat elke cursus op als knooppunten van een complex netwerk dat kennis, doelen, methodologieën en praktijken articuleert die betekenis geven aan de trainingspaden. ... +

Het leerplan vat elke cursus op als knooppunten van een complex netwerk dat kennis, doelen, methodologieën en praktijken articuleert die betekenis geven aan de trainingspaden. Voor de vervulling van de trainingsdoeleinden was het leerplan gestructureerd met een duur van acht semesters, met vijfenvijftig cursussen, georganiseerd in vijf trainingspaden en nog een ruimte toegewezen aan het diplomawerk. In totaal omvat het curriculum 291 studiepunten. TOT. OPLEIDINGEN Het Psychopedagogische traject bestaat uit 16 cursussen die onderwijsactiviteiten van theoretisch-praktische aard bevatten, met een academische belasting van 4 uur per week face-to-face werk, elk met een waarde van 4,5 studiepunten. De cursus Voorbereiden op lesgeven en leren bestaat uit 20 cursussen die theoretische en praktische activiteiten articuleren, gericht op het leren van disciplinaire kennis en het lesgeven ervan. De cursussen met betrekking tot wiskundige kennis, wetenschap en communicatie en taal hebben een belasting van 6 uur per week en hebben elk een waarde van 6,75 studiepunten. De overige cursussen hebben een duur van 4 uur en een waarde van 4,5 studiepunten. De cursus Aanvullende taal- en informatie- en communicatietechnologieën bestaat uit 7 cursussen die onderwijsactiviteiten van theoretisch-praktische aard integreren, met een belasting van 4 uur per week en een waarde van elk 4,5 studiepunten. De cursus Keuzevakken zijn samengesteld uit vier curriculaire ruimtes voor een aanvullende en uitgebreide opleiding van de student, met 4 uur per week academische belasting en een waarde van 4,5 studiepunten. Het traject Beroepspraktijk bestaat uit 8 cursussen. 7 cursussen articuleren theoretisch-praktische activiteiten, met de nadruk op de geleidelijke benadering van professionele activiteit in specifieke contexten en de analyse ervan, die zich bevinden van het eerste tot het zevende semester. Elke cursus heeft een studielast van 6 uur per week en een waarde van 6,75 studiepunten. De laatste cursus van dit pad, gelegen in het achtste semester, is een leerplanruimte van intensieve beroepspraktijk op de basisschool, met een duur van 20 uur te ontwikkelen over 16 weken, met een waarde van 6,4 studiepunten. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
jul 2022
Campus
 
Centre for Advanced Studies of Cordoba
Heroica Veracruz, Mexico

Na afronding van het Bachelor of Education-programma zal de afgestudeerde een professional zijn met een conceptueel, methodologisch en technisch domein van pedagogiek, waardoo ... +

Na afronding van het Bachelor of Education-programma zal de afgestudeerde een professional zijn met een conceptueel, methodologisch en technisch domein van pedagogiek, waardoor ze professionele activiteiten kunnen ontwikkelen die gericht zijn op het onderwijsveld op alle gebieden van het pedagogische domein, zoals onderzoek, diagnose, planning, organisatie. oriënteren, structureren, maken van materialen. toepassing en evaluatie van het feit; leerzaam; vooral op nationaal niveau zonder het internationale uit te sluiten. Inspelen op de onderwijsbehoeften in het land vanuit een didactische, dynamische benadering. transformatief en creatief. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
jul 2022
Campus
 
Centre for Advanced Studies of Veracruz (Centro de Estudios Superiores de Veracruz (CESVER))
Xalapa-Enríquez, Mexico

Genereer alternatieve modellen en ontwerpen om de onderwijspraktijk te transformeren in overeenstemming met de vraag die de samenleving in elke situatie stelt, waarbij de theo ... +

Genereer alternatieve modellen en ontwerpen om de onderwijspraktijk te transformeren in overeenstemming met de vraag die de samenleving in elke situatie stelt, waarbij de theoretisch-methodologische grondslagen worden toegepast voor de evaluatie en/of oplossing van onderwijsproblemen op het gebied van onderzoek, oriëntatie, didactiek en administratie. Ken en analyseer de verschillende historische processen waarin het onderwijsveld is geraakt. Analyseer de politieke, economische en sociale problemen waarmee het onderwijs in Mexico is getroffen. Ken de verschillende sociaal-culturele manifestaties van mannen in hun respectieve regio's. Identificeer de onduidelijke onderwijsmodellen die in verschillende regio's en wereldtijden zijn gepresenteerd. Ken de onderzoeksprocessen en hun toepassing in het onderwijsveld. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
jul 2022
Campus
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Mexico

Het secundair onderwijs, de laatste fase van het basisonderwijs, heeft als fundamentele doelen om Mexicaanse kinderen en jongeren de ontwikkeling van de intellectuele basisvaa ... +

Het secundair onderwijs, de laatste fase van het basisonderwijs, heeft als fundamentele doelen om Mexicaanse kinderen en jongeren de ontwikkeling van de intellectuele basisvaardigheden te bevorderen die nodig zijn om permanent autonoom te leren en om met initiatief en effectiviteit te handelen in meerdere levenssituaties. elke dag. Evenzo wordt van het secundair onderwijs verwacht dat het de verwerving van basiskennis over de natuurlijke en sociale wereld helpt consolideren, evenals de vorming van attitudes en waarden die nodig zijn voor sociaal samenleven en verantwoorde integratie in het volwassen leven en werk. productief. Deze benadering stelt als prioriteit van het secundair onderwijs de ontwikkeling van intellectuele vaardigheden vast, zoals het vermogen om informatie te selecteren en te gebruiken, om de sociale en natuurlijke realiteit te analyseren en te beoordelen, de ontwikkeling van onderzoeks- en studiegewoonten om autonoom te blijven leren, zoals evenals houdingen van interesse en nieuwsgierigheid naar kennis. Het bereiken van deze doelstellingen is een taak van het voltallige onderwijzend en managementpersoneel van elke middelbare school; Met andere woorden, het houdt in dat elk van de leraren, ongeacht het onderwerp dat ze doceren, opzettelijk bijdraagt ​​- door middel van onderwijsactiviteiten, relaties met studenten, deelname aan andere schoolactiviteiten - om studenten te helpen deze doelen te bereiken. In overeenstemming met deze doelstellingen werden vanaf 1993 nieuwe studieprogramma's voor het secundair onderwijs opgezet en in elk daarvan werd de heroriëntatie van de onderwijspraktijk bevorderd. In het geval van het geschiedenisonderwijs vallen twee aspecten op: de reïntegratie van geschiedenis 3 als een specifiek studievak ter vervanging van het gebied van de sociale wetenschappen en vooral de heroverweging van de onderwijsaanpak. Het doel van deze verandering is om historische kennis interessanter en toegankelijker te maken voor studenten en op deze manier basiskennis op te doen, hun nieuwsgierigheid naar het verleden te ontwikkelen en vooral hun capaciteiten te ontwikkelen om historisch te denken over feiten of actuele sociale situaties. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
jul 2022
Campus
 
Higher Teacher Training School of Queretaro (Escuela Normal Superior de Querétaro)
Santiago de Querétaro, Mexico

Belangrijkste focus Ontwikkeling in de adolescentie 4 uur / 4.5 Sociaal-economische en politieke problemen van Mexico 4 uur / 4.5 Inleiding tot het onderwijzen van Spaans 6 uu ... +

Belangrijkste focus Ontwikkeling in de adolescentie 4 uur / 4.5 Sociaal-economische en politieke problemen van Mexico 4 uur / 4.5 Inleiding tot het onderwijzen van Spaans 6 uur / 6.75 Begrip en productie van teksten 6 uur / 6.75 Taal en communicatie 6 uur / 6.75 Hulpmiddelen voor de observatie en analyse van de school en de gemeenschap 4 uur / 4.5 -
Bachelor
Spanish (Mexican)
jul 2022
Campus
 
Higher Teacher Training School of Jalisco (Escuela Normal Superior de Jalisco)
Guadalajara, Mexico

De leergerichte benadering impliceert een nieuwe manier van denken en ontwikkelen van training en beroepspraktijk uitgevoerd door een leraar. Het zet vraagtekens bij het parad ... +

De leergerichte benadering impliceert een nieuwe manier van denken en ontwikkelen van training en beroepspraktijk uitgevoerd door een leraar. Het zet vraagtekens bij het paradigma dat gericht is op repetitief onderwijs, van transmissive-receptive cut dat prioriteit geeft aan het verwerven van declaratief, inert en gedecontextualiseerd. Dit voorstel heeft als belangrijkste referentie de constructivistische conceptie en sociaal-cultureel leren en onderwijzen, volgens welke leren bestaat uit een actief en bewust zijn dat het doel is de constructie van betekenissen en het toekennen van betekenis aan de inhoud en ervaringen van de kant van de leerling . Deze benadering bestaat uit een intellectuele handeling, maar tegelijkertijd sociaal, affectief en interactie binnen een gemeenschap van sociaal-culturele praktijken. Het leerproces vindt plaats dankzij de acties van pedagogische bemiddeling die een gecoördineerde activiteit van intentie-actie-reflectie tussen de studenten en de leraar inhouden, rond een verscheidenheid aan kennisobjecten en met de tussenkomst van bepaalde talen en instrumenten. Bovendien komt het voor in specifieke sociaal-culturele en historische contexten, waarvan het niet kan worden geabstraheerd, dat wil zeggen, het heeft een gesitueerd karakter. -
BBA
Spanish (Mexican)
jul 2022
Campus