$close

Filters

Resultaten weergeven

Bachelor Opleidingen in Reclame in Noord-Amerika 2023

Een Bachelor 's degree is een diploma uitgereikt door de universiteiten en hogescholen. Om een ​​bachelor 's graad te verdienen, moet u de nodige cursussen die kan duren 3-7 jaar, afhankelijk van uw instelling van inschrijving af te ronden. Advertentieprogramma's zijn ontworpen voor studenten op zoek om te leren over de manier waarop producten en diensten worden gepromoveerd tot… Meer informatie

Een Bachelor 's degree is een diploma uitgereikt door de universiteiten en hogescholen. Om een ​​bachelor 's graad te verdienen, moet u de nodige cursussen die kan duren 3-7 jaar, afhankelijk van uw instelling van inschrijving af te ronden.

Advertentieprogramma's zijn ontworpen voor studenten op zoek om te leren over de manier waarop producten en diensten worden gepromoveerd tot het publiek. Ze kunnen particulieren voor diverse reclame en marketing carrière voor te bereiden.

Verspreid over 23 landen, Noord-Amerika is het continent vol met educatieve mogelijkheden. Studenten hebben de mogelijkheid om meerdere talen te leren en een goed begrip van enorm verschillende culturen te ontwikkelen.

Lees Minder
Andere opties binnen dit vakgebied: 
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
Susquehanna University
Selinsgrove, Verenigde Staten

Word de creatieve leider van morgen Reclame en public relations zijn vitale functies in dynamische bedrijven. Anders dan marketeers, kijken reclame- en public relations-profes ... +

Word de creatieve leider van morgen Reclame en public relations zijn vitale functies in dynamische bedrijven. Anders dan marketeers, kijken reclame- en public relations-professionals op een creatieve manier naar strategische communicatie, waarbij ze onderzoek en kunst combineren om alle boodschappen voor een bedrijf te maken. Je leert je natuurlijke creativiteit en analytisch denken te gebruiken en deze te combineren om uitgebreide en verbonden merken en communicatiestrategieën te creëren. Bovendien kun je een minor kiezen, zoals internationale studies of leiderschap, om je een breed perspectief te geven van wat er nodig is om een creatief leider te zijn. Ontdek de sleutels van strategische communicatie Ontdek wat een effectieve visuele advertentie, een goede tweet en een boeiend verhaal maakt. Bij Susquehanna zul je: Bestudeer fundamentele theorieën over strategische communicatie, Oefen de essentiële vaardigheden van een communicatieprofessional - mondeling, visueel, schriftelijk en onderzoek - en Verken ethiek die professionele communicatoren verbindt. Begeleide discussies en projecten over concepten van retoriek tot digitale reclame zullen je vaardigheden als strategische communicator verder helpen ontwikkelen. Gebruik de kracht van communicatie Als student zet je je creatieve communicatieve vaardigheden aan het werk. Ontwikkel communicatieplannen voor activiteiten op de campus, ontwerp advertenties in de studentenkrant en vind stages buiten de campus om je professionele portfolio te beginnen. Je kunt ook lid worden van professionele studentenorganisaties om in contact te komen met huidige reclame- en public relations-professionals en je academische kennis te verrijken met wijsheid uit de echte wereld. Susquehanna staat bekend om het verbinden van studenten met fantastische studieprogramma's in het buitenland om hen te helpen leren en evolueren. Door uw wereldwijde perspectief uit te breiden, heeft u een voorsprong op andere werkzoekenden wanneer u de arbeidsmarkt betreedt. Campusmogelijkheden Door de universiteit gesponsorde organisaties die je de ruimte geven om je creativiteit te uiten en je voor te bereiden op een professionele carrière. Public Relations Student Society of America Vereniging van vrouwen in sportmedia The Quill - studentenkrant De Lanthorn - het jaarboek van Susquehanna Lambda Pi Eta-officiële erevereniging van de National Communication Association (NCA) Marketingclub TRAX - door studenten gerunde uitgaansgelegenheid -
BA
Voltijds
4 jaren
Engels
aug 2023
01 feb 2023
Campus
 
Lindenwood University
Saint Charles, Verenigde Staten

Missie Lindenwood UniversityHet programma voor reclame en public relations zet zich in voor het aanbieden van een branchegericht curriculum. Onze studenten leren communiceren ... +

Missie Lindenwood UniversityHet programma voor reclame en public relations zet zich in voor het aanbieden van een branchegericht curriculum. Onze studenten leren communiceren via verschillende media om branchekennis op te doen door middel van praktische praktische toepassingen, real-life projecten en professionele evenementen. Visie We creëren strategische teamspelers en leiders in de reclame- en public relations-industrie. "De enige constante is verandering." Deze verklaring is vooral waar omdat de smaak van de consument voortdurend verandert, evenals de media die consumenten gebruiken om met producten en diensten om te gaan. We worden blootgesteld aan tot 5.000 advertenties per dag op personal computers, op onze telefoons, bij de benzinepompen, in bioscopen, op ingepakte auto's, in toiletten, op stickers op fruit en tijdens sportevenementen. Net als reclame, is public relations overal, omdat beoefenaars ernaar streven om redactionele aandacht te krijgen voor individuen en bedrijven. Digitale media hebben het advertentiespel opnieuw vormgegeven, aangezien consumenten een digitaal spoor achterlaten van hun consumptie van producten en diensten. Bedrijven lopen het risico klanten te verliezen als ze niet in staat zijn om campagnes op maat te maken die de doelgroep weerspiegelen en resoneren. Consumenten willen de dialoog aangaan met merken en sociale media (tweet, video, chat, post, hashtag, blog) is een ideaal hulpmiddel voor adverteerders om met huidige en potentiële klanten te praten. Bedrijven hebben slimme en deskundige mensen nodig om door steeds veranderende situaties te navigeren. Dit kan jij zijn. Adverteren is gebaseerd op één ding: geluk!" Don Draper, gekke mannen. Wat is reclame? Adverteren is een betaalde persuasieve communicatie die niet-persoonlijke massamedia en andere vormen van interactieve communicatie gebruikt om een geïdentificeerde sponsor (het merk) te verbinden met een doelgroep. "Zonder promotie gebeurt er iets vreselijks... niets! PT Barnum, grootste showman. Wat is strategische communicatie? Strategische communicatie is ook een vorm van communicatie, maar met nauwere banden met het veld van public relations. Public relations is het juiste vertellen, aan de juiste mensen, op het juiste moment. Strategische communicatie is een communicatieve inspanning op een hoger niveau die niet alleen door bedrijven wordt gebruikt, maar ook voor non-profitorganisaties en de overheid. Strategische communicatie is doelgerichte communicatie die zich richt op het "wat" en "hoe" van inhoud die wordt gecommuniceerd aan belanghebbenden. Adverteerders ontwikkelen campagnes die communiceren over producten en diensten en strategische communicatie presenteert content met een focus die aansluit bij de missie van een organisatie. Tijdens je studie verbeter je voortdurend je gespecialiseerde vaardigheden op het gebied van onderzoek, strategie, creativiteit, schrijven en management. Een Bachelor of Arts in reclame en public relations behalen bij Lindenwood University Een Bachelor of Arts in reclame en public relations omvat cursussen in reclame, kunst en design, communicatie, digitale marketing, marketing, public relations en ervaringskansen, met blootstelling aan real-world toepassing en betrokkenheid voor uw toekomstige carrière. Tijdens je studie maak je kennis met de onderwerpen (klassen van 1000 en 2000 niveau), gevolgd door versterking waar je kunt oefenen wat je hebt geleerd (klassen op 3000 niveau) en sluit af met beheersingscursussen waarmee je je eigen campagnes kunt ontwikkelen (40000 niveau klassen). Lindenwood University Faculteit Reclame en Public Relations Je krijgt les van enkele van de meest enthousiaste reclame- en public relations-professionals. Ze hebben een educatieve achtergrond en echte professionele vaardigheden op het gebied van reclame, public relations en strategische communicatie. Ze begrijpen het steeds veranderende landschap van de industrie en zullen je voorbereiden op de volgende stap na je afstuderen, of dat nu een carrière is in het door jou gekozen vakgebied of je opleiding voortzet in een graduate school. Certificering voor reclame-ethiek behalen De American Advertising Federation heeft in samenwerking met het Institute for Advertising Ethics (IAE) een nieuwe professionele certificeringsmogelijkheid in het leven geroepen voor professionals op het gebied van reclame, public relations en marketingcommunicatie. Gebaseerd op het groeiende en gedocumenteerde belang van ethiek voor consumenten, professionals en klanten; de sessie van een halve dag bereidt studenten voor om de ethische dilemma's in het echte woord van reclame te begrijpen en op te lossen. -
BA
Voltijds
4 jaren
Engels
21 aug 2023
01 jun 2023
Campus
 
Trinity Western University
Langley City, Canada +1 Meer

Net als mensen heeft elke organisatie een verhaal te vertellen. Tegenwoordig is authentiek vertellen van dat verhaal belangrijker dan ooit. Stel je voor: als toekomstige PR-di ... +

Net als mensen heeft elke organisatie een verhaal te vertellen. Tegenwoordig is authentiek vertellen van dat verhaal belangrijker dan ooit. Stel je voor: als toekomstige PR-directeur, communicatieadviseur of socialemediaspecialist ben je direct betrokken bij het vergroten van de reputatie en het succes van het bedrijf, het ministerie of de non-profitorganisatie die je in dienst neemt. Klinkt spannend? Lees verder. -
BA
Voltijds
4 jaren
Engels
Campus
 

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
Thiel College
Greenville, Verenigde Staten

Het programma voor public relations, advertenties en geïntegreerde marketingcommunicatie bij Thiel College is een joint venture tussen de afdeling Media, Communicatie en Publi ... +

Het programma voor public relations, advertenties en geïntegreerde marketingcommunicatie bij Thiel College is een joint venture tussen de afdeling Media, Communicatie en Public Relations en de afdeling Bedrijfsadministratie en Boekhouding. Studenten volgen een verscheidenheid aan cursussen op het gebied van public relations, reclame, geïntegreerde marketingcommunicatie, interpersoonlijke communicatie, media, boekhouding, bedrijfsbeheer, computerinformatiesystemen (CIS) en economie. Dit programma heeft twee vergelijkbare maar verschillende tracks. De mediatrack wordt aanbevolen voor studenten die willen werken in bedrijven of public relations- en reclamebureaus, maar niet anticiperen op een overstap naar algemene managementfuncties. De managementtrack wordt aanbevolen voor studenten die anticiperen op het starten van hun carrière in public relations of reclame en uiteindelijk naar algemene managementfuncties bij een bureau of bedrijf gaan. Belangrijkste functies Begrijp de elementaire zakelijke marketing (vooral public relations en reclame) en managementfuncties. Ontwikkel interpersoonlijke vaardigheden en leer een waardevol lid van een team te zijn. Begrijp dat elke zakelijke beslissing financiële, milieu- en managementkosten en voordelen met zich meebrengt. Wees voorbereid op een baan als public relations-, reclame- of marketingprofessional en voor toelating tot een public relations-, reclame-, marketing- of algemeen zakelijk afstudeerprogramma. Begrijp ethische kwesties in public relations, reclame en marketing in de hedendaagse zakelijke omgeving, en de juiste oplossingen voor ethische dilemma's en andere problemen. Demonstreer een grondig begrip van de rol van communicatie in de samenleving en in de massacultuur, de rol en het gebruik van massacommunicatie, en het gebruik van een reeks gespecialiseerde communicatietoepassingen zoals public relations, reclame en marketing in het algemeen. Demonstreer een grondig begrip van de functie-eisen en werkomgevingen in public relations, reclame en marketingfuncties, afdelingen en agentschappen. -
BA
Voltijds
4 jaren
Engels
aug 2023
Campus
 
Middle Tennessee State University
Murfreesboro, Verenigde Staten

Reclameprofessionals informeren het publiek over goederen en diensten en moedigen publieksactie aan door middel van reclameboodschappen. De advertentieconcentratie bij MTSU bi ... +

Reclameprofessionals informeren het publiek over goederen en diensten en moedigen publieksactie aan door middel van reclameboodschappen. De advertentieconcentratie bij MTSU biedt voorbereiding op diverse advertentiecarrières. Studenten leren schrijven, ontwerpen en maken van materialen voor een verscheidenheid aan media, van print tot digitaal, via cursussen die zich richten op de creatieve kant. Het beheergebied leert studenten de principes van mediaplanning / -inkoop en advertentiebeheer. Het programma wordt afgesloten met een cursus reclamecampagnes waarin studenten werken met klanten. Faculteiten die reclame doceren, hebben diverse professionele ervaring en blijven actief als adviseurs en onderzoekers. Studenten doen extra ervaring op via The Ad Club en activiteiten met de Nashville Advertising Federation/Ad2. -
BSc
Voltijds
4 jaren
Engels
Campus
 
OCAD University
Toronto, Canada

Dit is het beste advertentieprogramma van Canada via een combinatie van lessen in grafisch ontwerp, branding, creatief copywriting en vaardigheden voor het opbouwen van vaardi ... +

Dit is het beste advertentieprogramma van Canada via een combinatie van lessen in grafisch ontwerp, branding, creatief copywriting en vaardigheden voor het opbouwen van vaardigheden. Meer dan de helft van de studenten krijgt een baan aangeboden voordat ze afstuderen bij het enige universitaire reclameprogramma van vier jaar dat in Canada bestaat. -
Bachelor
Voltijds
4 jaren
Engels
Campus
 
University Of Nebraska Kearney
Kearney, Verenigde Staten

Studenten die een graad in reclame en public relations volgen aan de UNK, bestuderen hoe berichten contact maken met het publiek en leren hoe ze door het lawaai heen kunnen sn ... +

Studenten die een graad in reclame en public relations volgen aan de UNK, bestuderen hoe berichten contact maken met het publiek en leren hoe ze door het lawaai heen kunnen snijden, door strategisch heldere, boeiende communicatiestukken te maken. Als reclame- en PR-major ben je voorbereid op diverse carrières in communicatiefuncties in meerdere sectoren. Door de aangeboden cursussen ontwikkel je inzicht in de rol en het effect van reclame en public relations, en ontdek je de vele wegen en benaderingen die organisaties gebruiken om te communiceren. Terwijl je de programmavereisten voltooit, leer je creatieve strategie, mediaplanning, overtuigende communicatie en professioneel schrijven voor zakelijke, sociale en politieke arena's. Deze veelgevraagde vaardigheden zorgen ervoor dat afgestudeerden de programmacarrière klaar verlaten. -
Bachelor
Voltijds
4 jaren
Engels
jan 2023
Campus
 
Academy of Art University
San Francisco, Verenigde Staten

Bekroonde art directors, copywriters en creatieve strategen laten je zien hoe je ideeën kunt creëren die mensen verbinden. Ontwikkel de denkvaardigheden en vasthoudendheid die ... +

Bekroonde art directors, copywriters en creatieve strategen laten je zien hoe je ideeën kunt creëren die mensen verbinden. Ontwikkel de denkvaardigheden en vasthoudendheid die nodig zijn om een concurrerende portfolio te creëren waar bekroonde bureaus naar op zoek zijn terwijl u uw advertentiediploma behaalt. -
Bachelor
Voltijds
Deeltijd
8 semesters
Engels
feb 2023
Campus
Online