Bachelor Programma's in Strategie in de Verenigde Johannesburg Zuid-Afrika

Een bachelor's degree is een post-secundair diploma uitgereikt na voltooide 120 studiepunten. Het duurt meestal acht semesters om een ​​bachelordiploma te voltooien. Bij het invullen van een undergraduate opleiding, moeten kandidaten algemene opleidingen studeren en koos voor een belangrijk specifiek onderwerp. Een bachelordiploma kan ook worden opgeroepen een baccalaureaat in bepaalde lan… Meer informatie

Een bachelor's degree is een post-secundair diploma uitgereikt na voltooide 120 studiepunten. Het duurt meestal acht semesters om een ​​bachelordiploma te voltooien. Bij het invullen van een undergraduate opleiding, moeten kandidaten algemene opleidingen studeren en koos voor een belangrijk specifiek onderwerp. Een bachelordiploma kan ook worden opgeroepen een baccalaureaat in bepaalde landen.

Strategie studies kunnen studenten met een opleiding over hoe om te analyseren en onderzoek het bedrijfsleven en resource situaties en passende en doeltreffende strategieën voor een optimale besluitvorming te ontwikkelen. Strategisch management kan net zo goed worden onderzocht als bedrijfsstrategie en ondernemerschap. 

Zuid-Afrika, officieel de Republiek Zuid-Afrika, is een land gelegen in het zuidelijke puntje van Afrika. Het is verdeeld in negen provincies. Zuid-Afrika is niet alleen een jumping off point, het is zelf een fantastische bestemming met een rijke cultuur, flora & fauna en geschiedenis.

Johannesburg stad is de grootste bron van goud en diamanten in Zuid-Afrika. Het is de basis van het Grondwettelijk hof van Zuid-Afrika en is de grootste en rijkste stad in de provincie Gauteng. Het is de thuisbasis van de Universiteit van Johannesburg.

Top Bachelor Opleiding in Strategie in de Verenigde Johannesburg in Zuid-Afrika

Lees Minder
Andere opties binnen dit vakgebied: 
University of Johannesburg
Johannesburg, Zuid-Afrika

Studenten moeten toegepaste competenties en praktische vaardigheden ontwikkelen bij de organisatie, analyse, interpretatie en toepassing van basis- en geavanceerde strategisch ... +

Studenten moeten toegepaste competenties en praktische vaardigheden ontwikkelen bij de organisatie, analyse, interpretatie en toepassing van basis- en geavanceerde strategische managementprincipes. De student moet kunnen reflecteren op strategische managementbeslissingen en in staat moeten zijn om het effect daarvan in de holistische context van management als praktijk te beoordelen. -
Bachelor
Voltijd
Deeltijd
Engels
jan 2021
Campus
 
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, Zuid-Afrika +3 Meer

De BCom in Strategic Brand Management streeft naar afgestudeerden voor functies in brand management en business te ontwikkelen in een scala van industrieën, in zowel ontwikkel ... +

De BCom in Strategic Brand Management streeft naar afgestudeerden voor functies in brand management en business te ontwikkelen in een scala van industrieën, in zowel ontwikkelde als opkomende markten. Het programma is gericht op de ontwikkeling van samenhangende en innovatief merk, business en management strategieën. Het onderzoekt de componenten van merkstrategie en het systematische karakter van logistiek en multi-media-channel strategie. Inzicht en vaardigheden worden ontwikkeld in de financiële analyse, evaluatie van de strategische brand building en het management de prestaties door middel van passende statistieken. -
Bachelor
Voltijd
3 jaren
Engels
Campus
 
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, Zuid-Afrika +3 Meer

Deze honoursprogramma onderzoekt en strategische modellen en instrumenten van toepassing is op de praktijk van innovatieve en kosteneffectieve brand management, gebaseerd op s ... +

Deze honoursprogramma onderzoekt en strategische modellen en instrumenten van toepassing is op de praktijk van innovatieve en kosteneffectieve brand management, gebaseerd op solide financiële en economische principes. Studenten worden blootgesteld aan kerncomponenten, zoals het financieel beheer van een merk binnen de heersende economische omstandigheden; merk en marktanalyse vanuit commercieel oogpunt; de toepassing van duurzame en ethisch ondernemen en het merk de praktijk; het ontwikkelen van communicatiestrategieën in de context van de concurrerende omgeving en de interne realiteit; en het gebruik van statistieken en modellen om het merk de prestaties en het eigen vermogen te beoordelen. -
Bachelor
Voltijd
Engels
Campus
 

TIP! If you represent a school and want to add your programs to our listings, contact us here