Undergraduate Studies in Strategisch Management in de Verenigde Johannesburg Zuid-Afrika

Een bachelor 's diploma wordt uitgereikt op de succesvolle voltooiing van een undergraduate academische opleiding. Het is vaak de eerste graad een student ontving in zijn of haar academische carrière. Het duurt normaal gesproken vier jaar full-time studie aan een bachelor's degree te verdienen. Strategisch management programma's voor te bereiden studenten om leiderschap en toezichtho… Meer informatie

Een bachelor 's diploma wordt uitgereikt op de succesvolle voltooiing van een undergraduate academische opleiding. Het is vaak de eerste graad een student ontving in zijn of haar academische carrière. Het duurt normaal gesproken vier jaar full-time studie aan een bachelor's degree te verdienen.

Strategisch management programma's voor te bereiden studenten om leiderschap en toezichthoudende rol aannemen in een breed scala van industrieën. Studenten betrekking hebben op onderwerpen zoals human resources, corporate structuur en financiën. Een sterke nadruk wordt gelegd op de ontwikkeling van de communicatieve vaardigheden.

Een land gelegen aan de zuidpunt van Afrika, Zuid-Afrika, heeft een rijke cultuur die je nooit genoeg van terwijl het reizen of studeren hier zullen krijgen. De talen hier zijn Afrikaner en Engels alsmede Nederlands. Het leven op de campus van de uitgestrekte Zuid-Afrikaanse Universiteit, Universiteit van Johannesburg of een andere universiteit zullen worden geest waait. U zal genieten van de interactie met de Bantus hier en het tropische klimaat van de regio.

Johannesburg stad is de grootste bron van goud en diamanten in Zuid-Afrika. Het is de basis van het Grondwettelijk hof van Zuid-Afrika en is de grootste en rijkste stad in de provincie Gauteng. Het is de thuisbasis van de Universiteit van Johannesburg.

Top Bachelor in Strategisch Management in de Verenigde Johannesburg in Zuid-Afrika

Lees Minder
Andere opties binnen dit vakgebied: 
University of Johannesburg
Johannesburg, Zuid-Afrika

Studenten moeten toegepaste competenties en praktische vaardigheden ontwikkelen bij de organisatie, analyse, interpretatie en toepassing van basis- en geavanceerde strategisch ... +

Studenten moeten toegepaste competenties en praktische vaardigheden ontwikkelen bij de organisatie, analyse, interpretatie en toepassing van basis- en geavanceerde strategische managementprincipes. De student moet kunnen reflecteren op strategische managementbeslissingen en in staat moeten zijn om het effect daarvan in de holistische context van management als praktijk te beoordelen. -
Bachelor
Voltijd
Deeltijd
Engels
jan 2021
Campus
 
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, Zuid-Afrika +3 Meer

De BCom in Strategic Brand Management streeft naar afgestudeerden voor functies in brand management en business te ontwikkelen in een scala van industrieën, in zowel ontwikkel ... +

De BCom in Strategic Brand Management streeft naar afgestudeerden voor functies in brand management en business te ontwikkelen in een scala van industrieën, in zowel ontwikkelde als opkomende markten. Het programma is gericht op de ontwikkeling van samenhangende en innovatief merk, business en management strategieën. Het onderzoekt de componenten van merkstrategie en het systematische karakter van logistiek en multi-media-channel strategie. Inzicht en vaardigheden worden ontwikkeld in de financiële analyse, evaluatie van de strategische brand building en het management de prestaties door middel van passende statistieken. -
Bachelor
Voltijd
3 jaren
Engels
Campus
 
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, Zuid-Afrika +3 Meer

Deze honoursprogramma onderzoekt en strategische modellen en instrumenten van toepassing is op de praktijk van innovatieve en kosteneffectieve brand management, gebaseerd op s ... +

Deze honoursprogramma onderzoekt en strategische modellen en instrumenten van toepassing is op de praktijk van innovatieve en kosteneffectieve brand management, gebaseerd op solide financiële en economische principes. Studenten worden blootgesteld aan kerncomponenten, zoals het financieel beheer van een merk binnen de heersende economische omstandigheden; merk en marktanalyse vanuit commercieel oogpunt; de toepassing van duurzame en ethisch ondernemen en het merk de praktijk; het ontwikkelen van communicatiestrategieën in de context van de concurrerende omgeving en de interne realiteit; en het gebruik van statistieken en modellen om het merk de prestaties en het eigen vermogen te beoordelen. -
Bachelor
Voltijd
Engels
Campus
 

TIP! If you represent a school and want to add your programs to our listings, contact us here