Bachelor's Degree In En Vroegschoolse Educatie, Met EFL (Engels Als Vreemde Taal) Concentratie

Universidad Pontificia Comillas

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor's Degree In En Vroegschoolse Educatie, Met EFL (Engels Als Vreemde Taal) Concentratie

Universidad Pontificia Comillas

Bachelor's Degree in Early Childhood Education, met EFL (Engels als vreemde taal) Concentratie

Bachelor110

De Early Childhood Education major is een 4 jaar lange opleiding, in het kader van de Europese ruimte voor hoger onderwijs, die recht geeft op de afgestudeerden werken als leraren in Early Childhood podia, met de concentratie in het Engels als vreemde taal goedgekeurd. Dit geldt voor het onderwijs centra publiek, alsmede particuliere, en die gesubsidieerd door de staat.

Comillas Pauselijke Universiteit is de eerste Spaanse universiteit te gunnen vier jaar graden aan de vroege kinderjaren leraren in het proces van Bologna.

Toelating

Aanvrager profiel:

De aanbevolen profiel voor mensen die bereid zijn om te studeren Early Childhood Education is iemand die in het onderwijs gelooft als het ideale medium om de levens van individuen te veranderen, alsmede de ontwikkeling van de samenleving.

Studenten die dit programma te starten moeten sterk worden gemotiveerd om de processen van lesgeven en leren te ontdekken. Dit zijn de basis voor persoonlijke groei van de leerlingen, 0-6 jaar, met wie leraren zullen behandelen, langs hun carrière. Future Early Childhood Education studenten moeten de volgende kenmerken: een breed scala van culturele, educatieve, psychologische en sociale belangen; gretigheid om de mens om het hoogste niveau mogelijk te begrijpen; en ze moeten redelijk vertrouwen dat educatieve interventie, in zowel formele als informele settings, kan een beslissende bijdrage leveren aan het welzijn van de mensen. De Bachelor's Degree heeft een sterke pedagogische basis, didactische specialisaties en onderwijspraktijk in educatieve centra.

Toelatingseisen:

Om te beginnen je studie is een eerste vereiste conditie bewijzen dat u bereiken met de wettelijke vereisten van de toegang tot de universiteit.

Vaardigheden

ALGEMENE VAARDIGHEDEN

Instrumentaal

  • CGI1 - kunnen analyseren en synthetiseren.
  • CGI2 - oplossen van problemen.
  • CGI3 - Mogelijkheid om zich te organiseren en te plannen.
  • CGI4 - De mogelijkheid om informatie uit verschillende bronnen te beheren.
  • CGI5 - Algemene basiskennis van het gebied van de studie.
  • CGI6 - Mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in de moedertaal.

persoonlijk

  • CGP7 - Interpersoonlijke vaardigheden.
  • CGP8 - Team werk.
  • CGP9 - Kritische en zelfkritische vaardigheden.
  • CGP10 - Ethische betrokkenheid.

systematisch

  • CGS11 - Het vermogen om te leren.
  • CGS12 - Mogelijkheid om aan te passen aan nieuwe situaties.
  • CGS13 - Het vermogen om zelfstandig te werken.
  • CGS14 - Interesse in kwaliteit.
  • CGS15 - Inzicht in de culturen en tradities van andere landen.
  • CGS16 - Inzicht in religie en christelijke waarden.

specifieke vaardigheden

gedeelde

  • CEC1 - Het vermogen om de complexiteit van de educatieve processen te begrijpen in het algemeen en van het onderwijs-leerprocessen in het bijzonder.
  • CEC2 - Een solide wetenschappelijke-culturele aarding.
  • CEC3 - Mogelijkheid om het onderwijs te maken geïntegreerd gebruik van de disciplinaire, interdisciplinaire en multidisciplinaire kennis passend het opleidingsniveau in kwestie te organiseren.
  • CEC4 - Mogelijkheid om te gebruiken en adequaat op te nemen informatie- en communicatietechnologie in het onderwijs-leeractiviteiten.
  • CEC5 - Mogelijkheid om de kwaliteit in de situaties (klas en midden), waar het leerproces plaatsvindt, met het oog op het welzijn van de leerlingen te garanderen promoten.
  • CEC6 - Mogelijkheid om de evaluatie te gebruiken als een regulerende en promotie-element voor het verbeteren van het leren en onderwijzen.
  • CEC7 - Mogelijkheid om educatieve taken uit te voeren in het kader van inclusief onderwijs.
  • CEC8 - capaciteit voor het uitvoeren van de rol van de docent, het begeleiden van studenten en ouders, en de coördinatie van de educatieve activiteiten met betrekking tot de groep van studenten.
  • CEC9 - Het vermogen om samen te werken met verschillende sectoren van de onderwijsgemeenschap en de bredere gemeenschap.
  • CEC10 - In staat van het hebben van een realistisch zelfbeeld en van zelfregulering.
  • CEC11 - Mogelijkheid om de noodzaak van voortdurende professionele ontwikkeling te aanvaarden, door middel van zelfevaluatie van je eigen praktijk.
  • CEC12 - Geschikt voor het creëren van positieve verwachtingen ten aanzien van het leren en de algemene voortgang van het kind.
  • CEC13 - In staat van het christelijk dimensie van het leven te aanvaarden en handelen in overeenstemming met het.
  • CEC14 - Basiskennis van het lerarenberoep.
  • CEC15 - In staat om een ​​tweede taal te gebruiken in het kader van de klas (Engels niveau B2).
  • CEC16 - In staat om nieuwe ideeën (creativiteit) te genereren tijdens het uitvoeren van educatieve taken.

Specifiek voor Early Childhood Education

  • CEIN1 - Begrijp de onderwijs- en leerprocessen in de periode 0-6, in het gezin, sociale, en de school contexten.
  • CEIN2 - Kennis van de fasen van de jeugd ontwikkelingspsychologie in de 0-3 en 3-6 periodes.
  • CEIN3 - Ken de basis van vroege zorg en deze strategie op te sporen en te reageren op ontwikkelingsstoornissen en leerproblemen in de periode 0-6 te promoten.
  • CEIN4 - Herken de identiteit van het podium Early Childhood Education en de cognitieve eigenschappen, evenals zijn psycho-motor, communicatieve, sociale en affectieve kenmerken.
  • CEIN5 - Weten hoe ze de overname van gewoonten in de periode 0-6 gebaseerd op onafhankelijkheid, vrijheid, nieuwsgierigheid, observatie, experimenteren, imitatie, het aanvaarden van regels en beperkingen, en symbolische en heuristische play promoten.
  • CEIN6 - Ken de pedagogische dimensie van interactie met leeftijdsgenoten en volwassenen in de 0-6 leeftijdsgroep, en in staat zijn om de deelname aan collectieve activiteiten, coöperatieve en individuele inspanningen in deze periode te promoten.
  • CEIN7 - Identificeren leerproblemen en cognitieve stoornissen in de periode 0-6, in het bijzonder moeilijkheden met betrekking tot aandacht.
  • CEIN8 - Weet hoe je andere gespecialiseerde professionals kennis en het bevorderen van de samenwerking tussen het centrum en de vroegschoolse educatie leraar in de aandacht op de specifieke onderwijsbehoeften die zich voordoen.
  • CEIN9 - Het verwerven van de middelen om de educatieve integratie van leerlingen te bevorderen met moeilijkheden in de periode 0-6.
  • CEIN10 - Maken en onderhouden van communicatie met gezinnen om effectief beïnvloeden het onderwijsproces in de periode 0-6.
  • CEIN11 - Ken en in staat zijn om de functies van docent en mentor tijdens de voor- en vroegschoolse educatie stadium met betrekking tot familie onderwijs uit te oefenen.
  • CEIN12 - bevorderen en samen te werken aan acties binnen en buiten de school, georganiseerd door families, gemeenten en andere instellingen met een impact op de burgerschapsvorming in de periode 0-6.
  • CEIN13 - kritisch te analyseren en op te nemen van de meest relevante actuele maatschappelijke vraagstukken die van invloed zijn gezin en school onderwijs in de vroegschoolse educatie vroeg stadium: de sociale en educatieve effect van de audiovisuele taal en schermen; veranderingen in gender en intergenerationele betrekkingen; multiculturalisme en interculturaliteit; discriminatie en sociale integratie; en duurzame ontwikkeling.
  • CEIN14 - Weten over de historische evolutie van het gezin, verschillende types van gezinnen en leefstijlen, en onderwijs in de context van het gezin.
  • CEIN15 - Ken de basisprincipes van een gezonde ontwikkeling en het gedrag tijdens de voor- en vroegschoolse educatie podium.
  • CEIN16 - Identificeren slaap, voeding, psycho-motorische ontwikkeling, aandacht en het gehoor en gezichtsvermogen aandoeningen in de periode 0-6.
  • CEIN17 - Samenwerken met gespecialiseerde professionals om deze aandoeningen in de voor- en vroegschoolse educatie stadium op te lossen.
  • CEIN18 - Detect emotioneel, de voeding en het welzijn van tekortkomingen die invloed hebben op de juiste fysieke en psychische ontwikkeling van de leerlingen tussen nul en zes jaar.
  • CEIN19 - Begrijp dat de dagelijkse dynamiek in en vroegschoolse educatie verandert afhankelijk van elke leerling, groep, en de situatie, en weten hoe om flexibel te zijn bij de uitoefening van de rol van de leraar.
  • CEIN20 - waarde van het belang van de stabiliteit en regelmaat in de schoolomgeving, tijdschema's, en de stemmingen van de docenten als factoren die bijdragen aan de harmonieuze en uitgebreide voortgang van leerlingen.
  • CEIN21 - Weten hoe te werken in een team met andere professionals van binnen en buiten het centrum aan elke student te helpen, maar ook in de planning van het leren van sequenties en het organiseren van werksituaties in de klas en speeltoestellen, het identificeren van de specifieke kenmerken van de 0-3 en de periode 3-6.
  • CEIN22 - Woon aan de behoeften van leerlingen van nul tot zes jaar, het verzenden van veiligheid, rust en warmte aan hen.
  • CEIN23 - Begrijp dat stelselmatige observatie is een fundamenteel instrument om te kunnen reflecteren op de praktijk en de werkelijkheid, alsmede bij te dragen aan innovatie en verbetering van de voor- en vroegschoolse educatie.
  • CEIN24 - Commando de technieken voor het waarnemen en vastleggen van educatieve activiteiten, met name in het voor- en vroegschoolse educatie podium.
  • CEIN25 - Onderneem veldanalyse (met name op het gebied van voor- en vroegschoolse educatie) met observationele methode, met behulp van informatietechnologie, documentatie en audiovisueel materiaal.
  • CEIN26 - Weten hoe de verkregen gegevens te analyseren, kritisch te begrijpen werkelijkheid (vooral op het gebied van voor- en vroegschoolse educatie), en voor te bereiden een rapport met conclusies.
  • CEIN27 - Het vinden van de vroege kinderjaren school binnen het Spaanse onderwijssysteem, en in de Europese en internationale context.
  • CEIN28 - Ken Spaanse en internationale ervaringen en voorbeelden van innovatieve praktijken in en vroegschoolse educatie.
  • CEIN29 - waarde van het belang van het team werk, vooral op het gebied van voor- en vroegschoolse educatie.
  • CEIN30 - Neem deel aan de voorbereiding van en het toezicht van educatieve projecten in en vroegschoolse educatie in het kader van het centrum op basis van projecten, en in samenwerking met collega's en andere professionals en maatschappelijke actoren.
  • CEIN31 - Ken de wetgeving die de vroege kinderjaren scholen en de organisatie regelt.
  • CEIN32 - Evalueer persoonlijke relaties met elke leerling en zijn of haar familie als een kwaliteit van het onderwijs factor in de nul tot zes periode.
  • CEIN33 - Ken de wetenschappelijke, wiskundige en technologische grondslagen van het curriculum voor de 0-6 podium, evenals theorieën over de aanschaf en ontwikkeling van de bijbehorende kennis.
  • CEIN34 - Ken de didactische strategieën voor de ontwikkeling van numerieke voorstellingen en noties van ruimtelijke, geometrische, en logische ontwikkeling in de nul tot zes leeftijdsgroep.
  • CEIN35 - Inzicht in wiskunde als socio-culturele kennis en de bijzondere kenmerken in het stadium Early Childhood Education.
  • CEIN36 - Ken wetenschappelijke methodologie en de bevordering van wetenschappelijk denken en experimenten in de nul tot zes jaar oude periode.
  • CEIN37 - Kennis verwerven van de ontwikkeling van het denken, douane, overtuigingen, en de sociale en politieke bewegingen in de geschiedenis.
  • CEIN38 - Ken de meest opmerkelijke momenten in de geschiedenis van de wetenschap en techniek en hun betekenis, en of zij van invloed zijn op het leren van de inhoud met betrekking tot dit alles in het stadium vroege jeugd.
  • CEIN39 - Bereid didactische voorstellen in verband met de interactie tussen wetenschap, technologie, de maatschappij, en duurzame ontwikkeling, past bij de fase Early Childhood Education.
  • CEIN40 - bevordering van de belangstelling en respect voor de natuurlijke, sociale en culturele omgeving door middel van didactische projecten geschikt voor kinderen van nul tot zes.
  • CEIN41 - Promote ervaringen aan leerlingen tot informatie- en communicatietechnologieën in te voeren in de hele vroegschoolse educatie podium.
  • CEIN42 - Ken de taal en lezen en schrijven curricula voor deze fase van de voor- en vroegschoolse educatie, alsmede theorieën over de aanschaf en ontwikkeling van de bijbehorende kennis.
  • CEIN43 - Promote spreek- en schrijfvaardigheid in de leeftijd van nul tot zes.
  • CEIN44 - kennen en beheersing van mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid technieken als de basis van de onderwijstaak.
  • CEIN45 - Ken de orale traditie en folklore, en hun toepasbaarheid op het leren in de periode 0-6.
  • CEIN46 - Begrijp de overgang van toespraak aan het schrijven, en kennen de verschillende registers en maakt gebruik van de taal om deze kennis te gebruiken in de juiste aan de voor- en vroegschoolse educatie stadium activiteiten.
  • CEIN47 - Ken het proces van het leren lezen en schrijven, en hun onderwijs.
  • CEIN48 - Confronteer taal leersituaties in meertalige instellingen met bijzondere aandacht voor de factoren die betrekking hebben op de periode 0-6.
  • CEIN49 - Herkennen en het juiste gebruik van verbale en non-verbale taal in de voor- en vroegschoolse educatie stadium te evalueren.
  • CEIN50 - Weten en adequaat gebruik van middelen voor de bevordering van het lezen en schrijven in de nul tot zes jaar tijd.
  • CEIN51 - Acquire literaire opleiding, in de literatuur van het bijzonder jonge kinderen.
  • CEIN52 - In staat zijn om een ​​eerste benadering om een ​​vreemde taal te stimuleren vóór de leeftijd van zes.
  • CEIN53 - Ken de muziek, kunst en ambachten, en lichamelijke expressie bases van het curriculum voor deze fase van Early Childhood Education, alsmede theorieën over de aanschaf en ontwikkeling van de bijbehorende kennis.
  • CEIN54 - kennen en gebruiken songs auditieve, ritmische en vocale onderwijs te bevorderen in de nul tot zes jaar tijd.
  • CEIN55 - Weten hoe je het spel te gebruiken als didactisch middel in de vroege jeugd, alsmede het ontwerpen van leeractiviteiten gebaseerd op play principes.
  • CEIN56 - Ontwikkelen van didactische plannen die de muzikale beleving en expressie, motoriek, tekenen, en creativiteit in de nul tot zes jaar oude periode aan te moedigen.
  • CEIN57 - Analyseren audiovisuele talen en hun educatieve implicaties in het stadium Early Childhood Education.
  • CEIN58 - Promote gevoeligheid ten aanzien van plastic meningsuiting en artistieke creatie in de vroege leeftijd kindertijd.
  • CEIN59 - Schaf een praktische kennis van de nul tot zes klas en het beheer ervan.
  • CEIN60 - Ken interactie en communicatie processen en toe te passen in de vroege kindertijd klaslokaal, evenals een bevel van de nodige sociale vaardigheden en capaciteiten om een ​​klimaat dat het leren en samenleven vergemakkelijkt aan te moedigen.
  • CEIN61 - Monitor en bijhouden van het onderwijsproces en, in het bijzonder onderwijs en leren, door middel van het commando van de nodige technieken en strategieën in de nul tot zes jaar leeftijdsgroep.
  • CEIN62 - Relate theorie en praktijk met de realiteit van de klas en de vroege jeugd educatief centrum.
  • CEIN63 - Deelnemen aan onderwijsactiviteiten en het verwerven van know-how, acteren en reflecteren uit de praktijk, met bijzondere aandacht voor de factoren die betrekking hebben op de periode 0-6.
  • CEIN64 - Deelnemen aan suggesties voor verbetering in de verschillende gebieden van de actie die in een centrum kan worden vastgesteld, met name met betrekking tot de kenmerken van de voor- en vroegschoolse educatie podium.
  • CEIN65 - Regulate interactie en communicatie processen in groepen van leerlingen 0-3 jaar en 3-6 jaar.
  • CEIN66 - Ken vormen van samenwerking met de verschillende sectoren van de onderwijsgemeenschap en de sociale omgeving, met bijzondere aandacht voor de behoeften van de 0-6 leeftijdsgroep.

Opleiding

Stages in alle jaren van de cursus

De stage voor het Onderwijs (Early Childhood en primair) programma's op Comillas vindt plaats in alle jaren van de opleiding en, in totaal, zijn gelijk aan een periode van bijna een volledig academiejaar in de centra. De opgedane ervaring zorgt voor professionele ontwikkeling en is van groot nut bij het zoeken naar werk.

Comillas heeft een uitgebreid netwerk van educatieve centra (publiek, privaat, door de staat gesubsidieerde), in de Gemeenschap van Madrid, waar de studenten hun stage uitvoeren.

Subsidies en financiële hulp

De universiteit als instelling van de katholieke kerk gewijd aan alle leden van de samenleving, biedt een scala aan subsidies en financiële steun aan haar studenten, om te helpen met studiekosten en te zorgen voor gelijke kansen op basis van de individuele behoeften van elke student.

Deze steun komt rechtstreeks van de universiteit, uit bijdragen van de Comillas-ICAI Universitaire Stichting, het Fonds van de Kerk Grants, de niet-zelfstandige basis voor kandidaten voor het priesterschap en van andere organisaties en individuen.

De universiteit biedt haar eigen financiële steun aan Bachelor's Degree studenten met beperkte middelen, in de vorm van een gedeeltelijke vermindering van het collegegeld.

Studenten aan de universiteit komen in aanmerking voor dezelfde voordelen als de andere Spaanse universitaire studenten met betrekking tot de school verzekeringen, officiële subsidies en andere subsidies.

Comillas biedt Bachelor's Degree programma's voor studenten beginnen hoger onderwijs. Wij bieden ook Postdoctorale programma's voor afgestudeerden en professionals.

Career & academische vooruitzichten

Loopbaanperspectieven

  • Studies in Early Childhood Education ENABLE afgestudeerden als Early Childhood leraren oefenen op Early Childhood niveau openbaar, charter en particuliere scholen.
  • Afgestudeerden van Early Childhood Education at Comillas zal met name bereid om de problemen en uitdagingen die voortvloeien uit meertalig onderwijs onder ogen te zien, de integratie van informatie- en communicatietechnologie in het schoolleven, de inclusieve houding ten opzichte van diversiteit, de gezamenlijke openheid van scholen om gezinnen en de territoriale en sociale context van een efficiënte leren van uitgangsmateriaal instrumenten.
  • Hoog niveau van Engels en kwalificatie voor het onderwijs Engels.

Deze kwalificatie maakt uitoefening van het beroep van de Early Childhood Teacher Education in overeenstemming met de huidige wetgeving.

Studenten van de Early Childhood Education van Comillas zijn bereid om te oefenen in Spanje en de Europese Unie, zoals:

  • Early Childhood tutor leraar.
  • Tweetalige Early Childhood leraar (met bijbehorende accreditatie).
  • Early Childhood leraar Engels.
  • Early Childhood katholieke godsdienst leraar, als ze voltooide de Ecclesiastic Verklaring van de Academische Vaardigheden (DECA).

De Foreign Language concentratie in het Engels, samen met de geavanceerde wetenschappelijke en didactische opleiding zijn voordelen als het gaat om het zoeken naar werk en een snelle professionele integratie.

Graduate profiel

De Early Childhood Education afgestudeerde kan werken als leraar aan het publiek (via de oposición openbare dienst examens systeem), charter en een eigen educatieve centra in Spanje en in de EU-lidstaten in de Early Childhood Education fase (0-6 jaar). zoals de Spaanse conversatie assistent in scholen in het buitenland (beheerd door het ministerie van Onderwijs), onderwijs specialist bij uitgeverijen, zoals leraren in het Engels academies en als leraar in de instellingen van de NGO's, etc: In adition kunnen zij andere verwante professionele functies in het onderwijs innemen .

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
  • Spaans
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
4 jaar
Voltijd
Locations
Spanje - Madrid, Madrid
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Spanje - Madrid, Madrid
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan