Bachelor's degree in het basisonderwijs, met EFL (Engels als vreemde taal) concentratie

Universidad Pontificia Comillas

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor's degree in het basisonderwijs, met EFL (Engels als vreemde taal) concentratie

Universidad Pontificia Comillas

Bachelor's Degree in het basisonderwijs, met EFL (Engels als vreemde taal) Concentratie

Bachelor110

De Early Childhood Education major is een 4 jaar lang degreee, in het kader van de Europese ruimte voor hoger onderwijs, die recht geeft op de afgestudeerden werken als leraar in de elementaire fase, met een concentratie in het Engels als vreemde taal goedgekeurd. Dit geldt voor het onderwijs centra zowel publieke als private en die gesubsidieerd worden door de staat.

Comillas Pauselijke Universiteit is de eerste Spaanse universiteit te gunnen vier jaar graden aan de vroege kinderjaren leraren in overeenstemming met het proces van Bologna.

Toelating

aanvrager profiel

De aanbevolen profiel voor mensen die bereid zijn om te studeren Primair Onderwijs is iemand die in het onderwijs gelooft als het ideale medium om te veranderen individuals' leven, evenals de ontwikkeling van de samenleving. Studenten die dit programma te starten moeten sterk worden gemotiveerd om de processen van lesgeven en leren te ontdekken. Dit zijn de basis voor persoonlijke groei van de leerlingen, 0-6 jaar, met wie leraren zullen behandelen, langs hun carrière. Future Primair Onderwijs studenten moeten de volgende kenmerken: een breed scala van culturele, educatieve, psychologische en sociale belangen; gretigheid om de mens om het hoogste niveau mogelijk te begrijpen; en ze moeten redelijk vertrouwen dat educatieve interventie, in zowel formele als informele settings, kan een beslissende bijdrage leveren aan het welzijn van de mensen. De Bachelor's Degree heeft een sterke pedagogische basis, didactische specialisaties en onderwijspraktijk in educatieve centra.

Toelatingseisen

Om te beginnen je studie is een eerste vereiste conditie bewijzen dat u bereiken met de wettelijke vereisten van de toegang tot de universiteit.

Vaardigheden

ALGEMENE VAARDIGHEDEN

Instrumentaal

  • CGI1 - kunnen analyseren en synthetiseren.
  • CGI2 - oplossen van problemen.
  • CGI3 - Mogelijkheid om zich te organiseren en te plannen.
  • CGI4 - De mogelijkheid om informatie uit verschillende bronnen te beheren.
  • CGI5 - Algemene basiskennis van het gebied van de studie.
  • CGI6 - Mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in de moedertaal.

persoonlijk

  • CGP7 - Interpersoonlijke vaardigheden.
  • CGP8 - Team werk.
  • CGP10 - Kritische en zelfkritische vaardigheden.
  • CGP11 - Ethische betrokkenheid.

systematisch

  • CGS11 - Het vermogen om te leren.
  • CGS12 - Mogelijkheid om aan te passen aan nieuwe situaties.
  • CGS13 - Het vermogen om zelfstandig te werken.
  • CGS14 - Interesse in kwaliteit.
  • CGS15 - Inzicht in de culturen en tradities van andere landen.
  • CGS16 - Inzicht in religie en christelijke waarden.

specifieke vaardigheden

gedeelde

  • CEC1 - Het vermogen om de complexiteit van de educatieve processen te begrijpen in het algemeen en van het onderwijs-leerprocessen in het bijzonder.
  • CEC2 - Een solide wetenschappelijke-culturele aarding.
  • CEC3 - Mogelijkheid om het onderwijs te maken geïntegreerd gebruik van de disciplinaire, interdisciplinaire en multidisciplinaire kennis passend het opleidingsniveau in kwestie te organiseren.
  • CEC4 - Mogelijkheid om te gebruiken en adequaat op te nemen informatie- en communicatietechnologie in het onderwijs-leeractiviteiten.
  • CEC5 - Mogelijkheid om de kwaliteit in de situaties (klas en midden), waar het leerproces plaatsvindt, met het oog op het welzijn van de leerlingen te garanderen promoten.
  • CEC6 - Mogelijkheid om de evaluatie te gebruiken als een regulerende en promotie-element voor het verbeteren van het leren en onderwijzen.
  • CEC7 - Mogelijkheid om educatieve taken uit te voeren in het kader van inclusief onderwijs.
  • CEC8 - capaciteit voor het uitvoeren van de rol van de docent, het begeleiden van studenten en ouders, en de coördinatie van de educatieve activiteiten met betrekking tot de groep van studenten.
  • CEC9 - Het vermogen om samen te werken met verschillende sectoren van de onderwijsgemeenschap en de bredere gemeenschap.
  • CEC10 - In staat van het hebben van een realistisch zelfbeeld en van zelfregulering.
  • CEC11 - Mogelijkheid om de noodzaak van voortdurende professionele ontwikkeling, door middel van zelf-evaluatie van uw eigen praktijk te accepteren.
  • CEC12 - Geschikt voor het creëren van positieve verwachtingen ten aanzien van het leren en de algemene voortgang van het kind.
  • CEC13 - In staat van het christelijk dimensie van het leven te aanvaarden en handelen in overeenstemming met het.
  • CEC14 - Basiskennis van het lerarenberoep.
  • CEC15 - In staat om een ​​tweede taal te gebruiken in het kader van de klas (Engels niveau B2).
  • CEC16 - In staat om nieuwe ideeën (creativiteit) te genereren tijdens het uitvoeren van educatieve taken.

Specifiek voor Primair Onderwijs

  • CEP1 - Begrijp onderwijs- en leerprocessen in de periode 6-12, in het gezin, sociale, en de school contexten.
  • Cep2 - Ken de kenmerken van deze studenten, evenals de kenmerken van hun motivatie en sociale contexten.
  • CEP3 - Commando de nodige kennis om de ontwikkeling van de persoonlijkheid van deze studenten te begrijpen en te identificeren disfuncties.
  • CEP4 - Identificeren leerproblemen, rapporteren, en werken samen bij de behandeling van hen.
  • CEP5 - Ken huidige voorstellen en ontwikkelingen op basis van vaardigheden leren.
  • CEP6 - Identificeren en het plan van de resolutie van het onderwijs situaties die studenten met verschillende vaardigheden en verschillende ritmes leren beïnvloeden.
  • CEP7 - Analyseren en educatieve processen binnen en buiten de klas die betrekking hebben op de periode 6-12 begrijpen.
  • CEP8 - Ken de basisprincipes van het basisonderwijs.
  • CEP9 - Analyseren onderwijspraktijk en de institutionele voorwaarden dat het vormgeven.
  • CEP10 - Ken de historische ontwikkeling van het onderwijs in ons land en de politieke en wettelijke factoren die onderwijsactiviteit vorm te geven.
  • CEP11 - Weten over interactie en communicatie processen in de klas.
  • CEP12 - Adres en op te lossen disciplinaire problemen.
  • CEP13 - Promote coöperatief werken en individueel werk en inspanning.
  • CEP14 - Promote waarde educatieve acties gericht op de voorbereiding op een actief en democratisch burgerschap.
  • CEP15 - Weten en het adres van de school situaties in een multiculturele context.
  • CEP16 - Design, plannen en evalueren van de onderwijsactiviteit en leren in de klas.
  • CEP17 - Ken en innovatieve ervaringen toe te passen in het basisonderwijs.
  • CEP18 - Deelnemen aan het definiëren van het educatieve project en in het algemeen de activiteit van het centrum in overeenstemming met de kwaliteit van het management criteria.
  • CEP19 - Ken en fundamenteel onderwijsonderzoek methoden en technieken toe te passen en in staat zijn om innovatieve projecten te identificeren evaluatie-indicatoren te ontwerpen.
  • CEP20 - Geef de sociale vaardigheden om gezinnen te begrijpen en maak je door hen begrepen.
  • CEP21 - Ken en in staat zijn om de functies van docent en mentor uitoefent in verband met familie onderwijs in de 6-12 leeftijdsgroep.
  • CEP22 - Relate onderwijs met haar context, en samen te werken met gezinnen en de gemeenschap.
  • CEP23 - kritisch te analyseren en op te nemen van de meest relevante vragen van de huidige samenleving die van invloed zijn gezin en onderwijs in de vroegschoolse educatie vroeg stadium: de sociale en educatieve effect van de audiovisuele taal en schermen; veranderingen in gender en intergenerationele betrekkingen; multiculturalisme en interculturaliteit; discriminatie en sociale integratie; en
  • CEP24 - Weten over de historische evolutie van het gezin, verschillende types van gezinnen en leefstijlen, en onderwijs in de context van het gezin.
  • CEP25 - Begrijp de basisprincipes en fundamentele wetten van de experimentele wetenschappen (natuurkunde, scheikunde, biologie en geologie).
  • CEP26 - Ken de school curriculum voor deze wetenschappen.
  • CEP27 - Heden en problemen in verband met de wetenschap en het dagelijks leven op te lossen.
  • CEP28 - Value wetenschappen als een cultureel fenomeen.
  • CEP29 - Herken de wederzijdse beïnvloeding tussen wetenschap, samenleving en de technologische ontwikkeling, evenals de juiste burger gedrag, met het oog op een duurzame toekomst te verzekeren.
  • CEP30 - Ontwikkelen en curriculum inhoud door middel van passende didactische middelen te evalueren, en het bevorderen van de verwerving van basisvaardigheden door studenten.
  • CEP31 - Begrijp de basisprincipes van de sociale wetenschappen.
  • CEP32 - Ken de school curriculum voor de sociale wetenschappen.
  • CEP33 - Integratie van historische en geografische studie van een educatieve en culturele oriëntatie.
  • CEP34 - Promote democratische burgerschapsvorming en de praktijk van kritieke sociale denken.
  • CEP35 - Waarde van de relevantie van openbare en particuliere instellingen voor vreedzame coëxistentie tussen de volkeren.
  • CEP36 - Weten over religie in de geschiedenis, en de relatie met cultuur.
  • CEP30 - Ontwikkelen en curriculum inhoud door middel van passende didactische middelen te evalueren, en het bevorderen van de verwerving van basisvaardigheden door studenten.
  • CEP38 - Verwerven van elementaire wiskundige vaardigheden (aantal, rekening, meetkunde, ruimtelijke voorstellingen, het schatten en meten, de organisatie en de interpretatie van informatie, etc).
  • CEP26 - Ken de school curriculum voor wiskunde.
  • CEP40 - Analyseren, door te denken, en te communiceren wiskundige wiskundige voorstellen.
  • CEP27 - Heden en problemen in verband met het dagelijks leven op te lossen.
  • CEP42 - Waar de relatie tussen wiskunde en wetenschap als een van de pijlers van het wetenschappelijk denken.
  • CEP30 - Ontwikkelen en curriculum inhoud door middel van passende didactische middelen te evalueren, en het bevorderen van de verwerving van basisvaardigheden door studenten.
  • CEP44 - Begrijp de basisprincipes van de wetenschappen van taal en communicatie.
  • CEP45 - Acquire literaire opleiding en de kennis van de jeugdliteratuur.
  • CEP46 - Ken de lesprogramma voor talen en literatuur.
  • CEP47 - spreken, lezen, en correct en gepast te schrijven in de talen van de autonome regio in kwestie.
  • CEP48 - Ken het proces van het leren van de geschreven taal en hoe het te leren.
  • CEP49 - Promote lezen en schrijven te bevorderen.
  • CEP50 - Ken de moeilijkheden voor het leren van de officiële talen voor leerlingen met andere talen.
  • CEP51 - Behandel het leren van talen situaties in meertalige contexten.
  • CEP52 - Druk jezelf mondeling en schriftelijk in een vreemde taal.
  • CEP30 - Ontwikkelen en curriculum inhoud door middel van passende didactische middelen te evalueren, en het bevorderen van de verwerving van basisvaardigheden door studenten.
  • CEP54 - Begrijp de principes die een bijdrage leveren aan de culturele, persoonlijke en sociale vorming van de kunsten.
  • CEP55 - Ken de school curriculum voor het plastic, audiovisuele en muzikale aspecten van het kunstonderwijs.
  • CEP56 - verwerven middelen om levenslange deelname aan muzikale en plastic-activiteiten binnen en buiten de school aan te moedigen.
  • CEP30 - Ontwikkelen en curriculum inhoud door middel van passende didactische middelen te evalueren, en het bevorderen van de verwerving van basisvaardigheden door studenten.
  • CEP54 - Begrijp de principes die een bijdrage leveren aan de culturele, persoonlijke en sociale vorming van de kunsten.
  • CEP59 - Ken de school curriculum voor lichamelijke opvoeding.
  • CEP56 - verwerven middelen om levenslange deelname aan muziek en beeldende activiteiten aan te moedigen binnen en buiten de school.
  • CEP30 - Ontwikkelen en curriculum inhoud door middel van passende didactische middelen te evalueren, en het bevorderen van de verwerving van basisvaardigheden door studenten.
  • CEP62 - Schaf een praktische kennis van de klas en het beheer ervan.
  • CEIN60 - Kennen en interactie en communicatie processen toe te passen in de Early Childhood klas, evenals beheersing van de noodzakelijke sociale vaardigheden en capaciteiten om een ​​klimaat dat het leren en samenleven vergemakkelijkt aan te moedigen.
  • CEP64 - Monitor en de follow-up van het educatieve proces en in het bijzonder het onderwijsleerproces door middel van het commando van de nodige technieken en strategieën.
  • CEP65 - Relate theorie en praktijk met de realiteit van de klas en educatief centrum.
  • CEP66 - Deelnemen aan de onderwijsactiviteit en het verwerven van kennis door te handelen en reflecteren uit de praktijk.
  • CEP67 - Deelnemen aan verbeteringsprogramma's in de verschillende actiegebieden die in een centrum kan worden vastgesteld.
  • CEP68 - Regel de interactie en communicatie processen in groepen van leerlingen 6-12 jaar.
  • CEP69 - Ken vormen van samenwerking met de verschillende sectoren van het onderwijs en maatschappelijke omgeving.

Opleiding

Plaatsingen in al JAREN VAN DE CURSUS

De pedagogische praktijken voor het Onderwijs (Early Childhood en primair) programma's op Comillas vinden plaats in alle jaren van de opleiding en, in totaal, zijn gelijk aan een periode van bijna een heel studiejaar educatieve centra. De opgedane ervaring zorgt voor professionele ontwikkeling en is van groot nut bij het zoeken naar werk.

Comillas heeft een uitgebreid netwerk van educatieve centra (publiek, privaat, door de staat gesubsidieerde), in de Gemeenschap van Madrid, waar de studenten hun stage uitvoeren.

Subsidies en financiële hulp

De universiteit als instelling van de katholieke kerk gewijd aan alle leden van de samenleving, biedt een scala aan subsidies en financiële steun aan haar studenten, om te helpen met studiekosten en te zorgen voor gelijke kansen op basis van de individuele behoeften van elke student.

Deze steun komt rechtstreeks van de universiteit, uit bijdragen van de Comillas-ICAI Universitaire Stichting, het Fonds van de Kerk Grants, de niet-zelfstandige basis voor kandidaten voor het priesterschap en van andere organisaties en individuen.

De universiteit biedt haar eigen financiële steun aan Bachelor's Degree studenten met beperkte middelen, in de vorm van een gedeeltelijke vermindering van het collegegeld.

Studenten aan de universiteit komen in aanmerking voor dezelfde voordelen als de andere Spaanse universitaire studenten met betrekking tot de school verzekeringen, officiële subsidies en andere subsidies.

Comillas biedt Bachelor's Degree programma's voor studenten beginnen hoger onderwijs. Wij bieden ook Postdoctorale programma's voor afgestudeerden en professionals.

Career & academische vooruitzichten

Loopbaanperspectieven

  • Studies in het Basisonderwijs ENABLE afgestudeerden als leerkrachten in het basisonderwijs op Primary Afvoer niveau te beoefenen op een openbare, charter en particuliere scholen.
  • Afgestudeerden van het primair onderwijs bij Comillas zal met name bereid om de problemen en uitdagingen die voortvloeien uit meertalig onderwijs onder ogen te zien, de integratie van informatie- en communicatietechnologie in het schoolleven, de inclusieve houding ten opzichte van diversiteit, de gezamenlijke openheid van scholen om gezinnen en de territoriale en sociale kader van een efficiënte leren van uitgangsmateriaal instrumenten.
  • Hoog niveau van Engels en kwalificatie voor het onderwijs Engels.

Deze kwalificatie maakt uitoefening van het beroep of Primary Lerarenopleiding in overeenstemming met de huidige wetgeving.

Studenten van het Primair Onderwijs van Comillas zijn bereid om te oefenen in Spanje en de Europese Unie, zoals:

  • Primaire tutor leraar.
  • Tweetalige onderwijzer (met bijbehorende accreditatie).
  • Primaire leraar Engels.
  • Primaire katholieke godsdienst leraar, als ze de Ecclesiastic Verklaring van de Academische Vaardigheden (Deca) hebben afgerond.

De Foreign Language concentratie in het Engels, samen met de geavanceerde wetenschappelijke en didactische opleiding zijn voordelen als het gaat om het zoeken naar werk en een snelle professionele integratie.

Graduate profiel

Het primair onderwijs afgestudeerde kan werken als leraar aan het publiek (via de oposición openbare dienst examens systeem), charter en een eigen educatieve centra in Spanje en in de EU-lidstaten op het Primair Onderwijs fase (6-12 jaar). De kwalificatie geeft hen het recht om lessen te leveren in alle vakken met uitzondering van Lichamelijke Opvoeding en muzische vorming. zoals de Spaanse conversatie assistent in scholen in het buitenland (beheerd door het ministerie van Onderwijs), onderwijs specialist bij uitgeverijen, zoals leraren in het Engels academies en als leraar in de instellingen van de NGO's, etc: Bovendien kunnen zij andere verwante professionele functies in het onderwijs innemen .

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
  • Spaans
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2019
Duration
Duur
4 jaar
Voltijd
Locations
Spanje - Madrid, Madrid
Startdatum : Sept. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2019
Spanje - Madrid, Madrid
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan