De Bachelors in International Business van de Universiteit van Colima, is bedoeld om de student te voorzien van een set van het bedrijfsleven, economische en administratieve en financiële theorieën, evenals methoden en technieken voor de ontwikkeling en uitbreiding van de ondernemingen op het gebied van het internationale bedrijfsleven, alsmede als conceptueel taal onmisbaar in de opleiding van professionals op dit gebied.
Mision:
De kwaliteit van het onderwijs professionals op het gebied van het internationale bedrijfsleven met uitgebreide kennis bij de afhandeling van internationale transacties die de professional in het voorstel, de ontwikkeling en hulp bij het nemen van beslissingen van de nationale ondernemingen in een geglobaliseerde wereld die gedomineerd wordt door de informatietechnologie zal toestaan.
VISIE:
Wees een programma van uitmuntendheid, gecrediteerd voor zijn wetenschappelijke kwaliteit en staat bekend om de prestaties van de afgestudeerden, die zich onderscheiden voor de ethische en professionele inzet in het internationale bedrijfsleven zijn.
Aanvrager profiel:
De belangstelling voor het bestuderen van trading strategieën op nationaal en internationaal niveau
Voor het maken en / of internationaal concurrerende ondernemingen te bevorderen.
De belangstelling voor de economische, politieke en sociale problemen die het land en de wereld beïnvloeden.
Basiskennis van middelbare onderwijs wiskunde (algebra en differentiële en integraalrekening).
Heeft u ideeën over methodologie en onderzoekstechnieken (het lokaliseren van bronnen van informatie).
Bereid om vaardigheden in mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid ontwikkelen (logisch redeneren en voorliefde voor het lezen).
Bereid om de vaardigheden van de analyse en synthese (interpreteren van informatie) te ontwikkelen.
Hebben een goede beheersing van het Engels en bereid om een ​​andere taal te leren.
Bereid om waarden in leiderschap, teamwork en het overwinnen van uitdagingen te ontwikkelen.
De belangstelling voor het leren over andere culturen.
Afgestudeerden profiel:
Te beginnen met het basisplan van de studies zal de afgestudeerden van Arts graad in het internationale bedrijfsleven van de Universiteit van Colima een consistente basisonderwijs dat een theoretische kennis in het internationale bedrijfsleven en de culturele processen, sociale en economische, zoals de bepalende factoren in het omvat hebben realisatie daarvan.
De student beschikt over een brede kennis van de moderne theorieën, zoals hoe om bedrijven te maken voor een nationaal niveau net zo veel als voor een internationaal karakter heeft.
De student kan theorieën en technieken van toediening die kunnen leiden tot een betere prestatie in de realisatie van de bedrijven van de bedrijven onder de knie.
De student kan juridische technieken en boekhouding, voor de handel en marketing onderzoek dat laat hem de analyse van het concurrentievermogen capaciteit van de ondernemingen uit te voeren op een internationaal niveau te beheersen.
De student heeft een brede kennis over de relatie tussen de cultuur, economie en bedrijven in de verschillende economische blokken in staat zijn om de strategieën van de penetratie te ontwerpen in de internationale marketing.
De student heeft een brede kennis over de vooruitgang van de economie theorieën, ten aanzien van de internationalisering van de economische processen, in het bijzonder van de Mexicaanse economie
De student heeft een achtergrond met voldoende inbreng over andere disciplines die zijn kennis aanvult, de internationale dynamiek van de bedrijven, zoals rechten, marketing en financiën te begrijpen.
De student studies marketing en internationale bedrijven onder de nieuwe modaliteit, e- trading.The student kan de grote tendensen van aanpassing van de ondernemingen uit te leggen aan competitieve omgevingen in de internationale arena.
De student kent de eisen en het regelgevend kader dat de internationale handel te conditioneren.
De student kan het proces van internationalisering van de Mexicaanse economie te verklaren.
Activiteiten die de afgestudeerde kan bereiken:
De student werkt business-strategieën, in de internationale context voor de uitbreiding en diversificatie van de exporten.
De student kan plannen en bedrijven, gevestigd in wat zij is gevestigd inzake de handel te ontwikkelen, en de internationale regelgeving.
De student kan de diagnostiek uit te voeren; Hij analyseert en evalueert de mogelijkheden van het bedrijfsleven in de ondernemingen van de sector exporterende met internationale bedrijven.
De student onderzoekt het gedrag van de nationale en internationale markten, hij prijzen en kosten van de structuur van de markten analyses.
De student kan programma's te ontwikkelen voor de ontwikkeling van de buitenlandse handel en de oprichting van de strategieën van commercialisering, rekening houdend met de sociale aspecten, cultureel, politiek en economie te stimuleren.
De student kan de economische, nationale en internationale handel structuur, evenals de economische blokken te analyseren om strategieën van duurzaamheid van de onderneming te ontwikkelen in de verschillende zeer concurrerende markten.
De leerlingen kunnen adviseren over de juridische kader voor de oprichting van een internationale onderneming op basis van de aard en de omvang van de markt.
De student kan bedrijven uit te voeren via internet.
De student kan de logistieke voor de realisatie van beurzen en de nationale en internationale presentaties vast te stellen.
De student kan de haalbaarheid van nieuwe producten en diensten op basis van de context van de internationale markt, en het segment van de markt waarvoor hij bestemd is om te analyseren.
Werkveld
Afgestudeerden van de Bachelor in International Business aan de School of Economics van de Universiteit van Colima in staat zal zijn om te werken in de volgende gebieden:
Exporterende en importerende bedrijven, commerciële dienstverlenende bedrijven.
Private nationale en internationale ondernemingen.
Commerciële consultancy.
Exterieur Commerce Bank (BancoMext).
Producer vereniging.
Openbare instellingen en overheid.
Economics secretariaat en Economie Promotie Secretariaat.
Multilaterale agentschappen (OMC, APEC).
Collectieve kamers en zelfstandig werk.
Prior Studies
Moet middelbare school afgemaakt, bij voorkeur op het gebied van economische en administratieve wetenschappen.
Toelatingseisen
Dien de vereiste documentatie en de middelbare school diploma of certificaat met een minimum Grade gemiddelde van 8,0.
Neem de inleidende cursus in de tijd bepaald door de instelling.
Bedek de vereiste rechten
Heeft u een 560 punten van de TOEFL-test
Studieplan
Eerste semester
Tweede semester
Derde semester
Vierde semester
financiële wiskunde
Inleiding tot de economie
Inleiding tot de financiën
Inleiding tot de International Business
Integrative workshop van de economie systeem
Engels I
Sportieve en culturele activiteiten
University Sociale Dienst
Differentiaal- en integraalrekening
afzet
Micro-economie
Algemene boekhouding
Integrative werkplaats van de micro-economie
Engels II
Sportieve en culturele activiteiten
University Sociale Dienst
Statistiek
Marktonderzoek
Macro-economie
Financiële analyse
Integrative werkplaats van de macro-economie
Engels III
Sportieve en culturele activiteiten
University Sociale Dienst
Basis econometrie
Rechten en economie
Internationale economie
corporatieve financiën
Integrative werkplaats van Internationale economie
Engels IV
Sportieve en culturele activiteiten
University Sociale Dienst
vijfde Semester
Zesde Semester
zevende Semester
acht Semester
Internationaal marktonderzoek
Cultuur, economie en het bedrijfsleven in Europa
Douane beheer
International Business Management
Onderhandelen
Integrative werkplaats van het beheer van het internationale bedrijfsleven
optionele I
Optioneel taal I
Sportieve en culturele activiteiten
University Sociale Dienst
Internationale marketing
handel logistiek
strategische administratie
Internationale zaken
Integrative workshop van het internationale bedrijfsleven
optioneel II
Optioneel taal II
Sportieve en culturele activiteiten
University Sociale Dienst
Law toegepast in het internationale bedrijfsleven
Marketing management
optioneel III
Optioneel taal III
Sportieve en culturele activiteiten
University Sociale Dienst
International business plan
Marketing en trading plan
Business seminar
optioneel IV
Optioneel taal IV
Sportieve en culturele activiteiten
University Sociale Dienst