BA in Business - Small Business Management
&nbsp
Nieuwe concentratie Kendall's in Small Business Management kan helpen afgestudeerden voor te bereiden om te beginnen en / of een klein bedrijf uit te breiden. Door hun studies en stages, die studeren in het buitenland kunnen omvatten, afgestudeerde studenten bereid bij te dragen aan succesvolle ondernemingen over de hele wereld.
Small Business Management Cursus Sampling:
Principes van Small Business Management - Biedt studenten met een overzicht van de juridische, financiële, operationele, resource management en marketing vraagstukken in verband met het starten, het beheer en het kweken van een klein bedrijf.
&nbsp
Franchise Management - Omvat het perspectief van het gastbedrijf, evenals dat van de individuele franchise operator.
&nbsp
Homepreneurship - Biedt studenten met een diepgaande studie van de werking van belangrijke en succesvolle bedrijven vanuit huis, maar ook conceptuele toepassing op het ontwikkelen en testen van een feitelijke businessplan.
&nbsp
Family-Owned Enterprises - Benadrukt het rentmeesterschap, betrokkenheid, en beheer de overdracht van familiale ondernemingen vanuit het perspectief van de eigenaar, maar ook van de interactie familieleden en andere belanghebbenden.
&nbsp
Virtual Business Ventures - Leidt enkel tot unieke logistieke, juridische, marketing en technologische overwegingen van virtuele bedrijf, of in zijn geheel of als een distributiekanaal binnen een bedrijfsorganisatie.
&nbsp
De Global Enterprise - Fungeert als een primer op mondiale trends, maar ook op het importeren, exporteren, off-shoring, wereldwijde expansie, en andere internationale onderwerpen die vandaag de dag klein bedrijf eigenaar.
&nbsp
Ondernemerschap - Met behulp van case studies en getuigenissen, deze geavanceerde cursus analyseert het opstarten van bedrijven, zowel successen als mislukkingen-om de belangrijkste succesfactoren van een succesvolle zakelijke lanceringen te bepalen.
&nbsp
Succession Planning - Deze cursus leert de studenten de waarde en het proces van planning voor werknemer progressie en vervanging. Studenten leren de stappen van de carrière planning, van het definiëren van de vereisten voor een positie op de evaluatie van werknemers op grond van de toekomst aandacht aan strategizing vervanging scenario's.
&nbsp
Consumentengedrag - Deze toegepaste psychologie opleidingsonderdeel komen de rationele en irrationele invloeden op buy beslissingen genomen door de consument. De individuele invloeden van cognitie, conditionering en invloed, alsook de meer algemene invloeden van generatie, demografie en omgeving verkend met betrekking tot het gebruik ervan in de reclame, merchandising, promoties en verkoop.