BCom / BCom Hons in Marketing Management

Algemeen

Beschrijving van opleiding

BCom in Marketing Management

Met een BCom in Marketing Management, kunt u een carrière hebben in Advertising, Brand Management, Customer Relationship Management, Marketing Manager, Marketing Researcher, Customer Services, Marketing Consulting, Media Planning, Sales Manager.

Toelatingseisen

  • Minimale APS: 26
  • Engels: 4 (50%)
  • Wiskunde: 4 (50%)
  • Wiskundige geletterdheid: niet geaccepteerd

Voldoen aan de minimumvereisten van de faculteit voor een bepaald programma betekent niet noodzakelijkerwijs een toelating tot dat programma, omdat specifieke selectiecriteria kunnen worden toegepast en vanwege ruimtebeperkingen.

BCom Hons in Marketing Management

De student moet toegepaste competenties ontwikkelen voor het beheersen, analyseren, interpreteren en toepassen van marketingmanagementprincipes als voorbereiding op een carrière in het markeerveld, en een basis bieden voor verder leren. Studenten moeten kunnen reflecteren op managementbeslissingen en -applicaties om het effect daarvan in de holistische context van management in de praktijk te beoordelen. De kwalificatie stelt studenten in staat om het marketingveld te betreden in middenmanagementposities zoals merkmanagers, marktonderzoekers, klant- en accountmanagers, relatiemanagers, onderzoekers en marketingadviseurs.

Toelatingseisen

Studenten die in het bezit zijn van een BCom-kwalificatie op NQF-niveau 7, krijgen 360 credits met Marketing Management en Business Management als majors. Een student moet minimaal 60% in zijn / haar majors op NQF niveau 7 hebben behaald. Studenten die een BCom-kwalificatie hebben, maar die geen 32 credits in Marketing Management op NQF niveau 7 hebben, moeten eerst de niveau 7 undergraduate-modules voltooien in Marketing Management en slaag met een eindcijfer van ten minste 65%.

Een student die een BA (Marketing Communicatie) diploma behaalde met Marketing Management en Marketing Communicatie als een major, moet de volgende modules voltooien voordat ze kunnen worden toegelaten tot het Honours-programma: Economie 1A, 1B, Accounting A, B, Analytische Technieken A, B , Bedrijfsbeheer 2A, 2B en Bedrijfsbeheer 3A, 3B.

Duur van het programma

Voltijds: 1 jaar (studenten schrijven zich in voor minimaal vier theoretische modules per semester per jaar) / deeltijd: 2 jaar (deeltijdstudenten schrijven zich in voor twee theoretische modules per semester)

Contact details

Naam: mevrouw I Lubbe / Tel: 27 (0) 11 559 2911 / e-mail: isoldel@uj.ac.za

Looptijd

  • BCom in Marketing Management: 3 jaar voltijd
  • BCom Hons in Marketing Management: 1 jaar voltijds (Studenten schrijven zich in voor minimaal vier theoretische modules per semester per jaar) / 2 jaar in deeltijd (Part-time studenten schrijven zich in voor twee theoretische modules per semester)

Registratie en startdata

Registratie begint in januari en lezingen in februari voor zowel Undergraduate en Postgraduate cursus werkprogramma's.

Alle onderzoeksprogramma's voor Masters en PhD's kunnen het hele jaar door registreren.

Einddatum: Academisch begint in januari en eindigt in december. De deadline van het programma wordt bepaald door de duur van het programma.

Laatst bijgewerkt op aug 2019

Over de school

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Lees meer

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Lees Minder