BCom Hons in IT Management

Algemeen

Beschrijving van opleiding

De student moet intellectuele competenties en praktische vaardigheden ontwikkelen bij het verwerven, interpreteren, begrijpen en toepassen van managementprincipes voor informatietechnologie. De student moet in staat zijn strategische beslissingen te nemen in het kader van het beheer van informatietechnologie of de functie voor informatietechnologiebeheer binnen een organisatie.

De student moet in staat zijn om externe en interne beslissingen te beoordelen die van invloed zijn op het beheer van informatietechnologie. De student moet ook kunnen reflecteren op zijn / haar managementbeslissingen en -applicaties om het effect daarvan in de holistische context van informatietechnologiebeheer te beoordelen.

Toelatingseisen

Een graad BCom (IT Management) of BCom (Informatica) van UJ. Een afgestudeerde student van een andere universiteit moet aan bepaalde voorwaarden voldoen voordat hij wordt toegelaten tot de BCom Hons (IT Management). RPL wordt toegepast in overeenstemming met het RPL-beleid van UJ

Registratie en startdata

Registratie begint in januari en lezingen in februari voor zowel Undergraduate en Postgraduate cursus werkprogramma's.

Alle onderzoeksprogramma's voor Masters en PhD's kunnen het hele jaar door registreren.

Einddatum: Academisch begint in januari en eindigt in december. De deadline van het programma wordt bepaald door de duur van het programma.

Contact details

Naam: mevrouw N Mtshali
Tel: 27 (0) 11 559 1375 / e-mail: nomusas@uj.ac.za

Laatst bijgewerkt op aug 2019

Over de school

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Lees meer

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Lees Minder