Bcom in marketing en het beheer van de wetenschap

IMM Graduate School of Marketing

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bcom in marketing en het beheer van de wetenschap

IMM Graduate School of Marketing

De BCom in Marketing en Management Science is goedgekeurd door de Raad op het Hoger Onderwijs (CHE) en zal worden aangeboden door de IMM GSM boven het huidige aanbod van de BBA in Marketing Management. De Zuid-Afrikaanse Kwalificatie Autoriteit ID-nummer is 90.737.

De BCom in Marketing en Management Science combineert de marketing functie met bijbehorende ondersteunende functies zoals distributie, logistiek en projectmanagement met een sterke focus op business onderzoek. Deze kwalificatie is gericht op het vervullen van een regierol in de industrie en heeft daarom een ​​sterke business focus. De BCom in Marketing en Management Science zullen de studenten met gespecialiseerde marketing en management kennis, evenals de vaardigheden om die kennis toe te passen om hun carrière verder door middel van academische studies.

Studenten die willen informeren over dit programma worden verzocht om contact met een Student Consultant op elk IMM GSM kantoor of bel de IMM GSM op 0861 IMM GSM of op +27 (0) 11 628 2000.

Programma-informatie

De BCom in Marketing en Management Science wordt aangeboden op niveau 7 van de NKK (HEQSF uitgelijnd) en bestaat uit 360 studiepunten. Deze kwalificatie bestaat uit 19 verplichte modules.

Toelatingseisen

Toelatingseisen voor aspirant-studenten die zich hebben matriculated tot en met 2007:

  • Senior Certificate (Grade 12) met universitaire vrijstelling, plus een opslag van ten minste 40% op hogere graad of 50% op de standaard kwaliteit in de wiskunde.
  • Een CV en EVC (Erkenning van Verworven Competenties) applicatie is vereist van aspirant-studenten meer dan 23 jaar, die geen Senior Certificate, maar hebben ten minste 4 matric onderwerpen geschreven en doorgegeven. De CV moet bevatten werkgerelateerde ervaring. SAPS verklaring waaruit blijkt dat zij een Senior Certificate niet te verkrijgen moet worden opgenomen.

Toelatingseisen voor aankomende studenten die matriculated of verlieten het schoolsysteem uit 2008:

  • National Senior Certificate (NSC) met een prestatie score van 4 (50-59%) in ten minste vier erkende 20-credit onderwerpen, met inbegrip van een prestatie score van ten minste 3 (40-49%) in het Engels thuistaal of 4 (50 - 59%) in het Engels eerste bijkomende taal, plus een prestatie score van ten minste 3 (40-49%) in de wiskunde of 5 (60-69%) in de wiskundige geletterdheid.
  • De student moet voor toelating tot een opleiding aan een instelling voor hoger onderwijs hebben voldaan aan de minimale vereisten.
  • Een CV en EVC (Erkenning van Verworven Competenties) applicatie is vereist van aspirant-studenten meer dan 23 jaar, die geen NSC, maar hebben ten minste 4 matric onderwerpen geschreven en doorgegeven. De CV moet bevatten werkgerelateerde ervaring. Een SAPS verklaring waaruit blijkt dat zij een NSC niet te verkrijgen moet worden opgenomen.

Programma-inhoud

Deze graad bestaat uit 19 modules en is als volgt:

Jaar 1

  • MAR101 - Marketing 1 (20 studiepunten)
  • Academische geletterdheid 1 (niet-krediet lager)
  • SCM101 - Supply Chain Management 1
  • BM101 - Business Management 1 (20 studiepunten)
  • BS101 - Business Statistics 1 (20 studiepunten)
  • ECO101 - Economie 1 (20 studiepunten)
  • FM101 - Financieel Management 1 (20 studiepunten)

Jaar 2

  • MAR202 - Marketing 2 (20 studiepunten)
  • BM202 - Business Management 2 (20 studiepunten)
  • SCM202 - Supply Chain Management 2
  • ECO201 - Economie 2 (20 studiepunten)
  • FM202 - Financieel Management 2 (20 studiepunten)
  • PM201 - Project Management 2 (20 studiepunten)

Jaar 3

  • MAR303 - Marketing 3 (20 studiepunten)
  • BM303 - Business Management 3 (20 studiepunten)
  • BRT301 - Business Research: Theorie 3 (20 studiepunten) *
  • BRP302 - Business Research: Project 3 (20 studiepunten) *
  • SCM303 - Supply Chain Management 3
  • OP301 - Operations Management 3 (20 studiepunten) *
  • De aangegeven modules zullen pas verkrijgbaar zijn vanaf januari 2014 zijn de BCom in Marketing en Management Science kan worden voltooid binnen een minimum van drie jaar studie. De BCom in Marketing en Management Science moet binnen acht jaar.

Studenten die de BCom in Marketing en Management Science hebben afgerond, kunnen bij de Postgraduate Diploma in Marketing Management of de BPhil (Hons) in Marketing Management studeren.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Feb. 2019
Duration
Duur
3 jaar
Voltijd
Locations
Zuid-Afrika - Johannesburg, Gauteng
Startdatum : Feb. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Feb. 2019
Zuid-Afrika - Johannesburg, Gauteng
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan