Bs marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

BS Marketing

De Marketing programma is ontworpen om studenten voor te bereiden op een succesvolle carrière in vele fasen van marketing, zowel in de publieke en private sector. Cursussen in de afdeling Marketing zijn gericht op creatieve probleemoplossing in marketing en reclame-besluitvormingsprocessen. Bovendien, het curriculum van het departement brengt studenten in het echte leven gevallen om hen te helpen de vaardigheden te verwerven om plannen en implementeren van marketing en reclame theorieën, procedures en strategieën. Tot slot, de studenten in deze afdeling worden aangemoedigd om het veld training te ondergaan, terwijl het nastreven van hun undergraduate studies.

ALGEMENE GRADUATION EISEN (24 studiepunten)

  • CSI 200 Computer Literacy
  • ENG 201 Composition & Rhetoric I
  • ENG 202 Composition & Rhetoric II
  • ENG 205 Engels communicatieve vaardigheden
  • HMS 201 Actief Leren & Research Methodology
  • HMS 301 Western Civilization
  • MAT 220 Math voor Business & Finance
  • MGT 300 Business Communication ENG 202

GRATIS LIBERALE KUNSTEN Keuzevakken (9 studiepunten)

Te kiezen uit de Faculteit der Kunsten en Wetenschappen

BUSINESS GRADUATION EISEN (33 studiepunten)

  • ACC 201 Principes van Accounting I
  • ACC 202 Principes van Accounting II
  • ECO 201 Introduction To Micro-economie
  • FIN 301 Finance I
  • MGT 210 Beheer Principles
  • MGT 330 Business Law I
  • MIS 305 Management Informatie Systemen I
  • MKT 201 Principes van Marketing
  • STA 210 Statistiek & Kansrekening voor Business I
  • STA 310 Statistiek & Kansrekening voor Business II

MANAGEMENT MAJOR EISEN (33 studiepunten)

  • MGT 410 Project Management
  • MKT 310 Consumentengedrag
  • MKT 317 Promotie Strategies
  • MKT 360 Digital Marketing
  • MKT 370 International Marketing
  • MKT 410 Marketing Research
  • MKT 415 Sales Management
  • MKT 450 Strategic Marketing Management
  • MKT 455 Distribution Strategies
  • MKT 460 Services Marketing
  • MKT 499 Senior Project In Marketing

TECHNISCHE Keuzevakken (6 studiepunten)

Moeten worden gekozen uit cursussen van de nummers 300 en hoger worden aangeboden door de Faculteit Economie en Bedrijfswetenschappen

CORRIGERENDE EISEN (27 studiepunten)

  • ENG 00A Basic Engels I
  • ENG 000 Intensief Engels I
  • ENG 001 Intensief Engels II
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

AUST reflects the concerns of its founders in that American-styled university education should be within the reach of all qualified students. Hence, tuition fees are kept at a minimum level, while pro ... Lees meer

AUST reflects the concerns of its founders in that American-styled university education should be within the reach of all qualified students. Hence, tuition fees are kept at a minimum level, while providing financial aid to those students who cannot afford the tuition, and without compromising the requirements for growth and excellence in academic delivery... Lees Minder