Bsc In Internationale Marketing

International Business School the Hague

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bsc In Internationale Marketing

International Business School the Hague

Het algemene doel is om inzicht te krijgen in de relevante factoren bij het werken met een organisatie die meer markten benadert dan de lokale markt. Andere doelen de focus voor deze discipline lag op multinationals die hun product "exporteerden" naar verschillende markten. Twee ontwikkelingen hadden een impact op de organisatie en de internationale in plaats van het multinationale karakter; de toegankelijkheid van internet / sociale media voor het grootste deel van de wereld en het mondiale karakter en de onderlinge afhankelijkheden van onze economieën. De marketingtechnieken zijn niet veranderd, alleen de manier waarop ze zijn aangepast op het continuüm van 'alle bedrijven zijn lokaal' tot het extreme andere einde van het spectrum: wereldburgers in een geglobaliseerde wereld die kleiner en kleiner zijn, onderweg reizen en kopen terwijl ze zijn of van webshops aan de andere kant van de wereld.

Er zijn vijf sleutelfactoren die International Marketing onderscheiden van de traditionele marketing:

  • CULTUUR
  • Talen
  • Politieke en juridische systemen in verschillende delen van de wereld
  • Economische systemen (inclusief marktrijpheid)
  • Techno / sociale verschillen

Consumentengedrag, kooppatronen, servicegevoeligheid is overal anders, daarom belangrijke variabelen bij het uitvoeren van internationale marketing. Een ander belangrijk element is branding en bedrijfsreputatie. Globaal leren om marketingtechnieken toe te passen op de internationale omgeving, waardoor het bewustzijn voor 'internationale' praktijken en werk en banen die daarvoor nodig zijn in de praktijk wordt vergroot.

Naast het gebruik van een degelijk leerboek dat studenten zullen aanschaffen en docentpresentaties die beschikbaar komen als hand-outs, zullen huidige mediapublicaties worden geanalyseerd. Relevante gevallen zullen worden gebruikt in de wereld van voedingsmiddelen en dranken, huishoudelijke artikelen en de dienstensector. We zullen ook bezoeken van consumentenbedrijven en straatkamende activiteiten doen om de dagelijkse realiteit naar de leerervaring te brengen.

Jaar 1

60713_Year1.jpg

Jaar 2

60716_year2.2.jpg

Jaar 3

60715_Year3.jpg

Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op November 16, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
3 jaar
Locations
Nederlanden - Den Haag
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Nederlanden - Den Haag
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan