Bsc In Marketing

Ajman University

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bsc In Marketing

Ajman University

De missie van de marketing opleiding is voornamelijk afkomstig van de filosofie en visie van Aust. Vandaar dat de missie van het programma is in lijn met de missie en de doelstellingen van het College of Business Administration. De focus van deze missie is om een ​​hoge kwaliteit van het onderwijs dat de vaardigheden en kennis van de studenten in gebieden die hen in staat stelt om efficiënt en effectief uit te voeren in hun carrière zullen ontwikkelen geven. Dienovereenkomstig, zowel de structuur van de cursus en de curricula zijn ontworpen om deze doelen te bereiken.

Programma Doelen

De doelstellingen van het programma zijn de studenten in staat te stellen:

  • Profiteer van de kennis en begrip van theoretische en toegepaste aspecten van marketing, evenals gespecialiseerde gebieden, die hen in staat stellen om effectief uit te voeren in een verscheidenheid van posities in de marketing vak
  • Analyseren en communiceren marketing kennis met behulp van informatietechnologie om de besluitvorming te vergemakkelijken
  • Ontwikkelen van de communicatie, teamwork, kritisch denken en probleemoplossende vaardigheden die nodig zijn in marketing activiteiten in organisaties
  • Doen onderzoek in marketing en aanverwante gebieden

Programma onderwijsdoelstellingen

De doelstellingen van het programma zijn de studenten in staat te stellen:

  • Begrijp de rol en de praktijk van marketing binnen een organisatie en een goed begrip van de theoretische ontwikkeling en toegepaste aspecten van marketing
  • Begrijp nationale en internationale marketing strategieën
  • Begrijp kernbegrippen en te begrijpen en distributie strategieën toe te passen
  • Begrijp kernbegrippen, begrijpen en zijn bedreven in service marketing
  • Word bedreven in geïntegreerde marketing communicatie en begrijpen koper-verkoper gedrag binnen de context van de totale markt milieu
  • Gebruik computer-gebaseerde tools om marketing gegevens en informatie te identificeren en te analyseren om besluitvormingsprocessen te vergemakkelijken
  • Consolideren marketing informatie met de verschillende marketingactiviteiten • Effectief communiceren en uit te voeren in en leiden teams om de organisatie te bereiken
  • doelstellingen effectief
  • Gebruik marketing kennis en informatie op het kritisch denken en probleemoplossende vaardigheden die nodig zijn om effectief te functioneren in organisaties te ontwikkelen
  • Het verrichten van onderzoek

Carrièremogelijkheden

Afgestudeerden van de BSc in Marketing opleiding zijn uitgerust voor de werkgelegenheid in marketing afdelingen in de volgende sectoren: overheid, multinationale dochterondernemingen, nationale bedrijven (vooral die actief zijn in de distributie), productie, reclame en marketing onderzoek. In Daarnaast zijn er kansen op werk in de bank- en de gastvrijheid, de reisindustrie, verzekeringsmaatschappijen, reclamebureaus, de media en andere organisaties die marketing afdelingen.

Afstudeereisen

Studenten zullen worden beloond met de Bachelor of Science in Marketing mate zodra aan de volgende eisen:

  • Succesvolle afronding van 126 credit-uren, die normaal gesproken duurt acht semesters
  • 8 weken van industria linternship (na de voltooiing van 96 krediet uur waaronder zeven marketing kern cursussen), wat gelijk is aan drie krediet uur
  • Een minimale cumulatieve Grade Point Average van 2,0
Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Aug. 2018
Duration
Duur
4 jaar
Voltijd
Price
Prijs
32,360 AED
Locations
Verenigde Arabische Emiraten - Ajman
Startdatum: Aug. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Price
per jaar