Bsc marketing en communicatie studie

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Geïnteresseerd in communicatie, business en IT en hebben een affiniteit voor social media en de nieuwe media? Ze willen dat de instrumenten van de marketing en de vele mogelijkheden die het web te leren kennen? Wil je leren hoe je een succesvolle reclamecampagnes ontworpen en geïmplementeerd worden? Je wilt alles over social media monitoring, strategisch advies Web 2.0, online PR voor community management en campagne te leren? Je zou willen communicatieve vaardigheden en het merk know-how, alsmede de benodigde online speciale kennis van internet technologieën en het begrip van de mechanismen op het web te kopen?

Tijdens hun studie, verwerven studenten een brede communicatie, informatie technologie en business stichting alomvattend beleid en strategieën voor marketing campagnes en webcommunicatie succesvol te ontwikkelen. De Universiteit plaatsen van leren als bedrijven, reclame, PR of evenementenbureaus zijn verbonden door een afwisseling van drie maanden theorie en praktijk fasen samen de organisatie en inhoud.

Als onderdeel van de bacheloropleiding Marketing en Communicatie Management aan de School of Commerce, een business training / bediende voor de marketing communicatie worden geïntegreerd. De cursus duurt zeven semesters, de theorie fase in het zesde semester besteed aan het doen in het buitenland.

Afgestudeerden van de opleiding van marketing en communicatie beheer van het werk in de communicatie afdelingen van bedrijven, in de reclame, PR en evenementenbureaus en de media. Project management en consulting, met name in IT-bedrijven zijn andere gebieden.

Laatst bijgewerkt op mrt 2015

Over de school

The most modern IT based learning methods support these ideas of interactive learning. Conveyance of seminar contents for example by e-learning and computer supported collaborative learning (CSCL) pro ... Lees meer

The most modern IT based learning methods support these ideas of interactive learning. Conveyance of seminar contents for example by e-learning and computer supported collaborative learning (CSCL) promote the development of interdisciplinary qualifications that are needed for the acquisition of expertise and success in professional work life. In addition to this the role of evaluation plays an important part in our pursuit to provide quality teaching. We provide a positive learning environment in combination with continuous feedback on the learning success of our students and vice-versa: our teaching staff also receives feedback from our students. In this way improvements can be quickly implemented at the universityand in our collaborating firms. Lees Minder