Bsc. in marketing concentratie

Alfaisal University

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bsc. in marketing concentratie

Alfaisal University

BSc. in Marketing Concentratie

De marketing concentratie biedt studenten met een analytische en uitgebreide kennis van marketing. Studenten kunnen genereren, analyseren, interpreteren en presenteren marketing informatie zal zijn dat bedrijven en andere organisaties moeten voldoen en houden de klanten door de ontwikkeling van innovatieve producten en diensten, die merkwaarde te bouwen en zorgen voor een uitstekende return on investment. Afstudeerders in staat om een ​​breed scala gebruik van praktisch zijn en up-to-date marketing tools en technieken. Zij zullen in staat zijn om informatie en kennis te gebruiken om de innovatie in een breed scala van organisaties, waaronder het bedrijfsleven, non-profit organisaties en overheidsinstellingen te ondersteunen.

Cursus Beschrijvingen

MKT 301 Principes van Marketing

De methoden beschreven in verband met de processen van segmenteren, targeting en positionering. De nadruk wordt gelegd identificeren en interpreteren van de wensen en behoeften van de mensen; het selecteren van de specifieke wensen en behoeften van de organisatie zal voldoen; en het bepalen van het product, prijs, promotie en plaats in een goede mix.

Voorwaarde: ECO 101 Micro-economie

MKT 303 Advertising

Een integrale aanpak om het creëren en implementeren van marketing communicatie-activiteiten, met inbegrip van reclame, verkoopbevordering, evenement sponsoring, direct marketing, public relations, en zakelijke imago / store. Studenten zullen een cursus project met betrekking tot de ontwikkeling van een marketing communicatieplan te voltooien. Relevante maatschappelijke, culturele en ethische kwesties worden benadrukt.

Voorwaarde: MKT 201 Principes van Marketing

MKTG 307 Consumentengedrag

Onderzoekt de concepten en analyse van de consument en de groep tevredenheid attributen, meetmethoden, en processen om beslissingen te nemen met behulp van deze kennis te begeleiden. Speciale nadruk wordt gelegd op de marketing implicaties van het begrip van de consument.

Voorwaarde: MKT 201 Principes van Marketing

MKT 315 Marketing Research

Een inleiding tot de huidige marktonderzoek technieken en tools die nodig zijn voor een effectieve marketing besluitvorming. Interactief leren technieken omvatten het geval methode en de actieve participatie van de klas. De cursus zal verschillende methodieken met de nadruk op primair onderzoek inclusief ontwerp vragenlijst bestuderen.

Voorwaarde: MKT 201 Principes van Marketing, MAT 201

MKT 361 International Marketing

Een beter begrip van de problemen en uitdagingen die inherent zijn aan de formulering en uitvoering van internationale marketing strategieën is voorzien. Milieu-krachten die de internationale marketing beslissingen, selectie van internationale doelmarkten en het ontwerp en de ontwikkeling van internationale marketing plannen zijn onderzocht en geanalyseerd.

Voorwaarde: MKT 201 Principes van Marketing

MKT 401 Marketing Strategy

Marketing principes en theorieën geïntegreerd met analytische en gedragsmatige beslissingsprocessen. Zware nadruk gelegd op problemen en kansen erkenning, marketing strategieën, en de planning en het beheer van marketing programma's. Studenten zullen hun kennis van marketing strategie toe te passen in een marketing simulatie.

Voorwaarde: MKT 315 Marketing Research

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
Voltijd
Locations
Saoedi-Arabië - Riyad, Riyad
Startdatum : Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Saoedi-Arabië - Riyad, Riyad
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan